Gå til innhold

Hvilken FARGE har dere på barnerommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutt eller jente ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke malt enda, men den som står på handlelisten er "ro" - lys, lys rosa/lavendel. Og vi har jente :o)

Skrevet

Gutt og har Lys Toscana;)) Super fint!!

Skrevet

gutt - hvitt på veggene og panel i skråtak

Skrevet

Vårgrønt rom -gutt.

Skrevet

Er ikke akkurat barnerom, men rommet stellekommoden står på er grønt. Dus grønn. Og vi har jente.

Skrevet

Vi har en gutt, rommet er hvitt, med sterke farger på teppe, gardiner osv.

Skrevet

Har to gutter, barnerommet er malt i en fin lys grønn farge. Hadde absolutt valgt den om igjen.

Skrevet

gutt har gult,var storesøster sitt rom før, tenkte å male det i turkis

jente har mørkt lilla rom, har et vindu på 2meter så det går fint med så mørk farge

jeg er veldig glad i sterke farger

Skrevet

Gutten min har en farge som heter essens. Lys, lys, lys grønn. Yngste jenta mi har lys, lys, lys rosa rom. (Nesten hvitt) Eldste jenta har lys blått rom.

Skrevet

Har en gutt, og rommet hans er to-farget.

To vegger er lys toscana, og de to andre en en lys varm blå-farge. Hjørne mot hjørne.... Det ble kjempefint etter at jeg restaurerte ei gammel seng og mala den lys toscana og satte den mot de blå veggene. Elsker å leke med farger, og jeg ble faktisk temmelig fornøyd:)

Skrevet

Fargen heter latte og er neste helt hvit. Har jente

Skrevet

grå aktig, har hvite møbler og lyseblå tekstiler og prinse serien! Kjempe lekkert! Gutt da =)

Skrevet

Til mini på 2 år har vi to vegger med en litt knall limegrønn farge og to vegger som skulle ha vært lys limegrønn, men det vises nesten ikke at det er forskjell på de to fargene. Ser bare ut som om det er lyset som gjør den lysere enn den andre fargen. Husker ikke helt hva fargene heter, men mener den ene het Ny og den andre het Frodig. Men ta det med en klype salt da det er lenge siden vi malte.

Til tuppa på 7 mnd har vi tre vegger med lys rosa (men det vises veldig godt at det er rosa rosa og ikke nesten hvitt med litt rosa i). Den fjerde veggen er mørkere rosa og det ble knallstilig:-) Husker ikke hva fargene het...

Skrevet

Lys, lys lilla

Jente

Skrevet

har himmel og gress også har jeg malt disney figurer på veggen (lady og landstrykeren, dumbo, simba, bambi og trampe og olebrumm, nasse nøff, tigergutt og tussi) også har jeg malt et stort tre i det ene hjørnet!

kjempe fornøyd.

har jente, men rommet hadde fint gått til en gutt også :)

Skrevet

Ene veggen er limegrønn og de tre andre er hvite.Har mye sort,grønt,stål og hvitt på rommet.F.eks hvitt skap,hvit seng,sorte rammer på fargerike bilder osv.Lamper og håndtak o.l i stål.HAr gardiner,tepper og puter i lille lam serien fra princess.Der er hovedfargen hvit,med mye grønt,sort og rødt i.Har sorte små møbler fra skeidar:-)Eeeeelsker lillegutt sitt rom!

Skrevet

Vi har en rød vegg og de andre er eggehvite inne hos snuppa. Møblene hennes er rosa og rød. (mammut møbler fra ikea)

Skrevet

Vi har det som babyrom vi da, og de vil få nytt rom når det kommer ny unge. Fargen er lys lys grønn fibertapet med svake striper.. Har hvite møbler, så da passer det fint med både rosa og blått alt etter hvilket kjønn som skal bruke rommet.

Skrevet

Jeg har en kjempefin mørk blåfarge på gutterommet her. Har to gutter.

Skrevet

lys gulbrun...kjempefint=) me har gutt

Skrevet

Bare malte gutten sitt blått da vi flyttet inn, tulla sitt er foreløpig hvitt, men lurer på å pusse opp rommene til høsten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...