Gå til innhold

Ojoj...Nå var vi mange=oD *Presentere meg selv* =oD


♥Tullerusk♥

Anbefalte innlegg

hei,æ e ei jente på 24(bi 25 i desember).

e gift me en på 27(bi 28 i oktober),vi har prøft sidn november forige år så d va på tide å bli gravid:)

vi vart overlykkeli når testn endeli vist positivt.

har 2 gutta fra før,på 4 å 2 år....vært arti me ei lita prinsesse no da,men alt e vælkommen her:)

e 4+2 idag,håpe spira klore sæ fast i 8-9mnd:)

glæde mæ masse,lykke te da damer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ei jente på 20 år som venter barn den 21 mars=)

var ikke akkurat helt planlagt, så barnefaren vil ikke ha noe med det å gjøre, så blir nok alenemor, men men..

 

Er fra aurskog-høland ca 45 min fra oslo

 

wantalilbaby (5+4)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 år med samboer på 32. Har forsøkt i ett år, og dette er første gang for oss begge. Bor i Bærum kommune.

Foreløpig termin er vel et sted mellom 5. og 11. mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 38 år og singel, og har reist i skytteltrafikk mellom norge og danmark det siste året for å bli gravid ved hjelp av anonym donor. Det ideelle hadde selvfølgelig vært å ha en kjæreste å bli gravid sammen med, men jeg følte tiden rant ut for meg og valgte derfor denne løsningen. En kjæreste kan jeg jo finne nårsomhelst, men eggene mine begynner å nærme seg stemplingsdato ;-)

 

Etter 7 inseminasjoner ble jeg anbefalt IVF, og bestemte meg for gjøre dette som et siste forsøk - og forløpig ser det jo veldig bra ut her jeg sitter med struttende ømme pupper og småkvalme :-D

 

Siden jeg satte inn tre egg er jeg veldig spent på hvordan det ser ut der inne, og klarer nesten ikke vente til første kontroll i slutten av neste uke!

 

Dette er første gang jeg er gravid, så alt er veldig nytt og spennende for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle:-)

 

Er 24 år og samboer med Mannen gjennom 7 år, bosatt i stavangerområdet. Vi har slitt med å bli gravide på egenhånd, og er nå 6 uker på vei med vår første, som ble unnfanget i haugesund ved hjelp av prøverør på første forsøk. Gleder oss masse, men litt skummelt er det også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Jeg er 27 år, og bosatt i Molde. Har to gutter fra før på 8 og 2 1/2. Har termin rundt omkring den 10. mars, om beregningene mine er riktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Er fra Sotra og er 30 år. Har en guttt på 3 år så nå er vi klare for nr 2. Vi gleder oss veldig. terminen er 19.mars Kjekt å følge dere alle i mars klubben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 37 år og bor på Ringerike og venter barn nr 3. Jeg fyller 38 år før jeg har termin. Min kjære samboer er 32 år. Vår termin er 22. mars.

Dette er et godt planlagt svangerskap, men det har ikke gått helt problemfritt. Vi mistet første spire etter 11 ukers svangerskap, den 14. mai i år. Det gikk uventet raskt å bli gravid igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21 år og bor på Hamar sammen med samboer på 23. Terminen jeg har regna ut er 12. mars. :)

Vi er begge studenter, så dette blir spennende.

Babyen er både ønsket og planlagt. Traff på første forsøk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, 2.barnimagen her:)

 

Jeg er 27 år (neste uke faktisk), og mannen min blir 28 i desember. Vi har holdt sammen i 10 1/2 år nå og vært gifte i 2 1/2. Har en fantastisk sønn på 20 måneder, og er altså nå gravid med nummer 2.

Terminen er satt til 2.mars. Gleder oss noe vannvittig!!

Er spente på om det blir gutt eller jente, og nå er det ikke så lenge til vi kanskje får vite nettopp dette. Har fått ul-dato 28.sept.

Begge kjønn er like velkomne:-D

 

Bor i kopervik i karmøykommune (mellom haugesund og stavanger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er 35 år og venter mitt 4 barn som ikke var helt planlagt, men som er veldig velkomment. 2 gutter og 1 jente fra før av. Håper dette frøet klorer seg godt fast da det blir siste gang, termin ca 31 mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente på snart 23 år... =) bor å sunnmøre

har termin 18.mars..

jeg og min samboer har prøvd å blitt gravide siden oktober i fjor, så dette barnet er helt fantastisk for oss =)

tror barnet ble unnfanget den dagen vi forlovet oss på ferie =)

er overlykkeli =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gift, 25 år. Har en mann på 27. Bor i Stavanger.

Har en datter på 4 år som er i ekstase fordi hun skal bli storesøster:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

 

Jeg er m og s + en liten spire..Jeg er 23 år kommer fra sunnmøre, er gift med en herlig mann på 27:)og har ei herlig lita tulle på 8 1/2 mnd..

Vi fikk fulltreffer på første forsøk,det var ikke planen,hadde trodd det skulle ta litt lenger tid en som så men den gang ei..barnet er velkomment enten det er jente eller gutt..7+1 i dag og har foreløpig termin 28 mars og tror ikke jeg har rekna mye feil denne gangen..

Det var litt om meg,dere må alle ha lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33 blir 34 i høst, Gift med en mann på 39. Vi har ett barn fra før på 3 år - Gutt.

 

Bor nå på Toten etter mange år i Oslo. Gleder meg til å bli kjent med dere.

 

Har vært ubeskrivelig kvalm men virker som det gir seg litt nå.

 

Jeg driver egen virksomhet og er litt i tenkeboksen på hvordan jeg skal gjøre det når jeg skal ha permisjon om jeg skal ha vikar eller legge ned.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 og kjæresten min er 32. Vi har vært sammen i 1 år, og samboer i 3 mnd:) Bor i Oslo. Ingen barn fra før og graviditeten er planlagt. Vi mistet i MA i mars og er spente på om alt går bra denne gangen...krysser fingre og tær:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg heter June.

Er 21år, venter mitt første barn =)

1mars 2008 ble mensterminen.

Bor i Bergen me min samboer =)

Er vel i 12uke nu =P

 

håper å bli kjent me noen er inne =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor og i Skedsmo(korset).

Er 9 uker på vei imorgen.

Har fra før ei datter på 7 fra et tidligere forhold:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Heisann:)

 

Jeg har foreløpig termin 13 mars. Ble gravid når vi såvidt hadde begynt å tenke tanken på nr 2 og hadde enda ikke stoppet på p-piller. Men meget koselig.

 

Jeg bor i Stavanger og er 26 år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:) er ei jente på 23 samboer med verdens beste mann og venter vårt første barn 20 mars. Gleder oss masse til dette. Er det noen som bor i Oslo som skal ha i mars her inne??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jente på 27 år som holder til i Alta. Jeg venter mitt første barn, sammen med min samober, og vi har termin 15 mars. Han har et barn fra tidligere. Han gleder seg minst like mye som meg, og det er veldig godt for meg;) Vi venter med å fortelle det til venner til vi har vært hos legen, gleder meg utrolig mye til å fortelle det til andre enn mine foreldre. Som forresten ble utrolig glade, første barnebarn i vente;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi bor i Gjerdrum, 3 mil nord for Oslo. Vi skal bli mamma og pappa for første gang:-) Vi er begge 30.

 

Vil si at mars er en kjempefin måned å ha bursdag i...har selv 7. mars, he he;-) Første måneden med snøsmelting og vårtegna kommer:-)

 

Hyggelig å bli kjent:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:-)

 

Høre vel til her inne jeg og da, siden termin er 30/3-2008.

 

Gift dame 36 år fra Nordland.

 

Har 4 døtre som er 9år, 11år og 360 dager (he he), 13år og 10 mnd og eldste på snart 20 (år altså).

 

Trodde egentlig at det var gutten som skulle bli klatten, men har fått følelsen for at det blir ei jente eller 3 istedet...........he he [ikke LOL for datra mi på 13 år og 10 mnd sier det er fjortisspråk :-) ]

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu :)

Har termin den 7 mars med nr 2.Har ei tulle på 2 snart 3 fra før.Jeg og min herlige samboer som gleder seg voldsomt til å bli foreldre igjen. er 23(blir 24 i september

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...