Gå til innhold

Ojoj...Nå var vi mange=oD *Presentere meg selv* =oD


♥Tullerusk♥

Anbefalte innlegg

Gratulerer til alle sammen som har kommet mens jeg har vært borte...

 

Har vært på ferie en hel uke i Danmark, og uten BIM...Vanskelig, men jeg klarte meg...hehe=oD

 

Nå lurer jeg jo på hvor mange vi er da=oD...Og dette skal bli spennende å se hvem som kommer "først" i mål (om ni-ti mnd, leeenge å vente, men verdt det)=oD

 

Dette er meg: =oD

****************************

Jeg er BabyCakes, har en sønn på 3 år og dette blir vårt andre barn...Blir spennende å se hvordan lille gutten vår vil reagere med en lillebror/søster..Bortskjemt som han er så går det sikkert galt enkelte ganger, men dette skal vi klare... Vi bor i Skedsmo kommune.

 

Jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei i dette savngerskapet, et sted mellom 5 og 6 uker... Har tempet i to sykluser og ble klaff på første forsøk, litt uventet og likke så uventet,...Vi trodde begge (sambo og jeg) at dette kom til å ta tid, så når jeg testet torsdag 21/6 (dagen før bursdagen min 22/6) positivt, så ble vi veldig paffe begge to...hehe..Stakkars sambo, han hadde trodd veldig på at dette kom til å ta tid, så han ble veldig paff, men går sikkert over snart..hehe...Han blir nok veldig glad når vi kommer oss på UL...

 

Den foreløpige terminen min er vel et sted mellom 1 og 6 mars...=o)

 

Vel dette var "litt" om meg så langt...Noen spørsmål så er det bare å spørre...

 

Så må jeg jo spørre: Hvem er dere??=o)

 

masse klemmer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er 28 år, samboer på 35, og jeg har en datter på snart 7 år.

Samboers første.

Vi har prøvd et år, endelig klaff.

Mener jeg er 6 uker på vei nå.

Bor i Stange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Jeg er 7up fra sarpsborg (oppvokst på skedsmo), gift og en vakker datter på 3 1/2 år.

He he vi også "hadde" dette i planene, men bare ikke så fort, trudde det skulle drøye noen mnd til evt. men men sånn ble det ikke.

Klaff med en gang vøttø..................:)

 

Jentungen våres er også temmelig bortskjemt, så det skal bli spennende å se hvordan dette blir, men går nok bra.

Min tremin er ca 15 mars tenker jeg.

 

Kort fortalt om meg!

 

Masse klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei:)

er ei jente på 23 år. kommer fra larvik. har ei jente på 14 mnd. fant ut i går mandag 9 juli at jeg var gravid etter ømme bryster:) gleder oss mye da. terminen og hvor langt på vei hvet jeg sannelig ikke. men ett sted i midten av mars vil jeg tru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. jeg er 26 år fra Os utenfor Bergen... Har en sønn på 22 mnd og venter en prinsesse(håper eg) den 12.mars. Samboeren min har 2 barn fra før på 15 og 12 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er -83 modell fra trøndelag som bor i Bergen. Har ei jente på 22mnd og venter en liten rundt 12.mars neste år. Regnet vel egentlig ikke med at det skulle klaffe på første forsøk, men så heldig går det virkelig ann å bli :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!! Jeg er ei jente på 23 år (24 om en uke:)) som venter min første med min kjære samboer.. Vi har vært sammen i åtte år og dette var veldig planlagt;) Jeg er fulltidsstudent, og har igjen 3 år av studiet mitt.. Men jeg får ta det litt som det kommer! Vi ville ikke vente til neste mulighet (som nærmet seg godt oppimot 28 år pga utplasseringer og praksis..). Så nå sitter jeg her, nygravert og suuuperlykkelig!! Leser alt jeg kommer over om svangerskapet og prøver å tenke så positivt som mulig framover.. Det blir nok en spennende tid!

Vi bor sentralt i trondheim i et lite hus vi kjøpte for et år siden.. Nå pusser vi opp:) To barnerom står allerede klare;) Eller "gjesterom" som vi sier til familien.. hehe..

Gleder meg til ukene som kommer.. og til å bli kjente med gjengen her inne etterhvert:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er Smellkyss, har en sønn på 23 mnd og bor noen mil utenfor Oslo. Giftet oss i juni og vips så er vi gravide:-) Føler oss kjempepriviligerte som slipper å vente i lange baner med å bli gravide. Håper det blir ei lita tulle, det hadde vært morsomt. Gutten vår er midt i trassalderen, kjenner han nesten ikke igjen! Tester ut hvor mye skrik/volum stemmen hans klarer. Skikkelig festlig med hormoner i hytt og pine, ømme bryster og lunte som ikke er så lang som den pleier....

Terminen iflg BIM er 11 mars, jeg har min "egen" den 7.mars. Spiller jo ingen rolle egentlig, gikk 16 dager over med førstemann:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er Go jenta. Fann ut eg var gravid på lørdagen.....var ikkje planlagt,men ønsket for det!!!!! Har ei jente fra før som blei to i april. Så ho blir nok glad....og sjalu...

Er samboer og har vore det i snart fem år no...har nett kjøpt oss hus,så nå gleder vi oss!!!

Eg er 24 og min kjære er 25.....

Håper alt går bra!!! Lykke til alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente på 21år, blir 22år i september. Fant ut at jeg var gravid 30.juni, da mensen ikke kom. Samboeren min er 24år. Hadde bare bodd i vårt ny kjøpte leilighet i 2 dager da jeg fant ut at jeg var gravid, føltes litt rart siden det ikke er mer enn 1 soverom. Men folk har klart det før, så da skal vi klare det en liten stund å :) Hadde ikke planlagt å bli gravid, hadde planer om å starte på skolen til høsten... Noe jeg nå må sette litt på vent. Men det gjør meg ikke så mye, vil ha denne lille jenta/gutten :D

 

Terminen er foreløpig 8.mars :) 7 uker på vei i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shallabais! Jeg er 26 år og er på vei med min første, oi, blir helt skjelven i hendene bare av å skrive det - HELT SPRØTT dette her! Giftet meg med min kjære i Januar, og har vel prøvd siden da:)

Er veldig lykkelig over dette, men blir jo helt GAL av å gå og tenke på det hele dagen laaaaang! Også har jeg lyst til å fortelle det til alle, men samtidig lyst til å vente så lenge som mulig. Hvordan gjør dere andre det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!! Jeg er en jente på 30, blir snart 31. Jeg er gift, og vi har to barn fra før, en gutt på 8 og en jente på 5. Jeg var egentlig ferdig for en stund tilbake, men så kjente jeg bare trangen til og få en liten baby igjen nå som de andre har blitt så store.Med litt overtalelse så gikk min kjære med på det, og han angrer ikke!!! Så her blir det en liten attpåklatt!! Gleder oss veldig til og starte på "nytt". Jeg har termin 16. Mars. Lykke til alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer en til i klubben med termin 20 mars foreløpig. Testet på mandag :-)

Er 32 år og har to barn fra før på 4 og 7 -min manns første. Giftet oss i mai så dette gikk fort!

Bor i Oslo. Lurer litt på å føde på abc denne gangen!

Foreløpig pigg, -bare vanskelig å stå opp, men i morgen er det ferie....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!!

Jeg er 25 år og kommer fra Ski kommune.

Min kjære er 24 å vi hadde bestemt oss for å flytte sammen til høsten/vinteren. Har vært sammen noen år men har ikke stresset med det, men nå må vi nok få opp farten å begynne å fly på visning. Hihi..

Han ble nok litt paff når jeg sa jeg var gravid! Men hvem blir ikke det!

Å hvor overrasket kan man bli når man ikke bruker p-piller!

 

Er vel i dag 6+3 i følge terminkalkulatoren og har termin da 6 mars.

Men akkurat nå er jeg mest opptatt at mitt nurk i magen fester seg og jeg kan ha noen fine måneder fremover!!!

 

Det var litt om meg!!

Lykke til alle sammen,dette blir spennende!!

 

Klem

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 34, jeg har 3 gutter på 11 år, 8 år og en på 10 mnd, samboer har en på 18 år en på 14 år og en på 10 år. jeg har termin 3 mars. Fant ut at jeg var gravid i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg er ei jente på snart 27 år, som venter mitt første barn 7. mars. Spennende greier dette her:)

Så utrolig mye som skal skje de kommende månedene at det er helt overveldende, krysser fingrene for at alt går som planlagt.

Bor i Gjøvik sammen med samboeren min og en hund, og vi gleder oss veldig til å bli en familie.

Vil gratulere alle dere andre og ønsker alle lykke til:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ei jente på 24, mann på 36, vi venter vårt andre barn 06.03.08..Gleder oss veldig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg er straks 22 år, bor i Oslo og vi venter vårt første barn. Termin 22. mars. Krysser fingrene for at det går bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 åt og bor i Skien sammen med min samboer på 33 år. Dette blir vårt første barn. Har prøvd i tre år nå som har endt i 3 SA og 1 MA, så nå krysser vi fingrene for at det skal gå bra denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 34 år og venter mitt andre barn. Har en datter på 5 1/2 år som har mast om en lillebror el. lillesøster i flere år allerede. Termin er ca 20. mars. Bor i Nes kommune i Akershus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er Gravid:):), 24 år og bor i Tromsø. Sluttet på mine p-piller i slutten av april og det tok ikke mer enn en måned før jeg var gravid:) Hadde ingen symptomer,men hadde ønsket oss en liten veldig lenge så gleden var stor da jeg tilfeldivis tok en test for fire dager siden etter at mensen var veldig forsinket:D Gjett om samboeren min som jeg har vært sammen med i over 6 år ble glad;)Vi er nå 7+4 Dette er vår første, så alt er veldig nytt og spennende og mye å sette oss inn i.Nå har vi en plan om å sette igang med oppussing av barnerommet:) Bør kanskje vente med det til jeg har førtalt det til venner og familie. Tror jeg skal vente med det til i slutten av august/begynnelsen av september, da ventetiden sikkert blir mye lengre hvis det skal være samtaleemne i alle sammenhenger frem til "mini" kommer i starten av mars;)Litt avhengig av størrelsen på magen da, men foreløbi er det ingen fare. Jeg er for tiden student og ferdig i juni 2008.

 

Lykke til alle sammen. Hyggelig å hilse på dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er ei jente på 26år fra Gjøvik. jeg og samboeren venter vårt første, er i 7.uke nå, alstå termin ca.8.mars. Dette var ikke planlagt, og prøver å fordøye dette. Men begynner å glede meg mer og mer, og er spent på hva som venter meg fremover! BIM har vært god å ha i disse ukene.

Moro å "møte" så mange som er i samme situasjon som meg:)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbærmamma her! Jeg er 25 år, er adjunkt og jobber som lærer på en barneskole. Jeg og samboern har bodd sammen noen år, i juni i år giftet vi oss! Så nå er vi mann og kone gitt ;)

 

Vi har en sønn som blir 2 år i september, han blir nøyaktig 2 og et halvt midt i mars! Er spent på overgangen fra 1 til 2 barn jeg også, både hvordan gutten min skal reagere på å få en ny liten baby som også må ha sin del av vår oppmerksomhet, og på hvordan jeg selv får det med dobbelt så mange barn som nå ;) Gleder meg veldig, og krysser fingrene for at dette går bra! Er 5+2 i dag, og har foreløpig termin 16.03.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er babydream, ei jente på 24 år som har vært gift med min kjære mann på tredje året. Han er 25. Jeg er fra Akershus. Sluttet på p-piller i mai og ble gravid i juni, så jeg bare smiler fra øre til øre om dagen. Testet positivr forrige uke (12/7) og har termin rundt 22.mars. Dette blir vårt første barn og vi bare gleder oss masse! Gøy å ta del i terminklubben her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er en jente på 24 år. Er lærling og jeg og forloveden min

(vi skal gifte oss i juni) hadde egentlig bestemt at vi skulle vente til jeg var ferdig med lærlingtiden som er om 2år pga økonomi. Men da jeg fant ut at jeg var gravid, ble vi overlykkelige begge 2. Fant ut at det faktisk var deilig å slippe å vente i 2 år til =)

Gleder meg utrolig masse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...