Gå til innhold

Hva syndes dere om meg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du får nyte Somadrilen mens du har den. Den skal faktisk trekkes tilbake fra markedet. Dette da skadevirkningene er større enn effekten mot plagene den tas mot. Masse folk som er avhengig. Ikke en anklage mot deg altså.... Lykke til med tanna....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, den er ikke det. men skal bli a-preparat etterhvert..

Men er/skal absolutt ikke bli trukket fra markedet!

Skrevet

Skal da ikke trekkes fra markedet!!!!!! Skal bli a- prparat!!!!

Skrevet

Jeg mener å ha lest at den skal trekkes fra markedet ja

Skrevet

Tok somadrilen "knekken" på deg nå Sam??? Du ble jo stille her...

Skrevet

Fatter ikke hvorfor du legger dette ut jeg.

Hvis du vil at vi skal fortelle hva vi mener så får du pent ta det til deg. Hvis det ikke er meningen at vi skal synes noe, ja så burde du ikke legge inn et slikt innlegg. Det er vel relativt tydelig at du er på en snurr ja.............

Skrevet

Hvorfor skulle jeg ikke legge det ut? Jeg skammer meg da aldeles ikke for at jeg tyr til desperate midler når jeg har så vondt at jeg holder på å få sammenbrudd.

Jeg ringte legevakten og spurte de om det var ok å ta somadril for tannpinen, og de sa at det kunne jeg godt, så jeg slapp å ha vondt før jeg kom meg til tannlege.

Klart man blir sløv av medisiner som er muskelavslappende, men jeg blir ikke sløvere enn at jeg klarer å løsrive meg vekk herifra for å se en film:-)

Kritikken tar jeg mer en gjerne til meg, men ikke spekulasjoner vedr. mitt forhold til tabletter.

Jeg tyr skjelden til noe som helst, men pga en trafikkulykke, er jeg desverre avhengig av medisiner når det blir som verst.

Denne gangen hadde jeg skikkelig tannpine, og tok somadril for å få et par rolige timer i munnen.

Det hadde sikkert ingen av dere gjort:-)

Skrevet

Har vel og merke ikke lest hele tråden, men ta deg en smertestillende om du trenger det.

Skrevet

Etter tre kurer har vel den tanna dårlig prognose, sånne tenner som ikke blir helt bra kan gi betennelse i hjerteklaffene og i leddene. Dårlige rotfyllinger sjekkes alltid før hjerteoperasjoner og med god grunn.

Men tannlegene liker ikke å få skyld for det så meningsløst å spørre, men spør en hjertespesialist eller en reumatolog.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...