Gå til innhold

Hva syndes dere om meg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så sliten, + at jeg hadde tannpine, så jeg tok meg 2 somadril, og en ibuprox for å få vekk smertene. nå er jeg faktisk på en snurr her jeg sitter. Barnløs, vel og merke, for unga er på ferie.

For dere som ikke vet hva somadril er, så er det muskelavslappende som jeg tar for ryggen.

FY FAEN SÅ GODT DET ER!!!!!!

Tannpina er som forduftet! -For et par timer iallefall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Og nei, jeg har ikke tenkt å gjøre dette til en vane, men jeg er MØKKSLITEN, har jobbet som en idiot, + at den POKKERS tanna dreper meg snart.

Skrevet

Det er jo sterke saker, så med tanke på at etter to stk og du fremdeles er oppevåken så må jo dette være en vane....hihi

Jeg fikk dette for nakkesmerter for mange år siden og en slik tablett slo meg totalt ut he he........

Skrevet

Haha, nei det er absolutt ikke en vane:-) Tar de bare ved behov, ca 2 ganger i mnd. Men da tar jeg en da.

tok 2 nå, for å være sikker på å få vekk tannsvinerifaenskapen, og det HJALP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og jeg innrømmer glatt at jeg ikke er uberørt av inntaket, men akkurat nå gir jeg fint faen.

Alt er bedre enn tannpine. Buhuuu.

Skrevet

Aner ikke hva den andre pilla de er heller jeg...., men jeg håper du tenker fjerne den tanna snart!

Skrevet

Har du hull i tanna di........stakar da....hihi

Selv skulle jeg ønske jeg var så heldig å kunne fått litt barnefri %#"#¤%/&/%¤#¤%/&

Skrevet

Den skal rotfylles. Men jeg har gått på antibiotika 3 (!!!!!!!!!!) fuckings ganger nå, for å fjerne den helvettes betennelsa som ikke vil forsvinne!!! *vrææl*

Barnefri ja... Skulle a nyta det om jeg ikke jobber så mye for tiden, nå sitter jeg bare å føler meg oppbrukt og savner dem:-(

Forsvinner ikke tannpina snart, trekker jeg hele svineriet. Makter seriøst ikke mer tanndrit nå. Helvettes cola:-)

Skrevet

He he fån ut sier jeg og sukkerfri brus eller vann er tingen!

Skrevet

Er det ikke syra som tar nuven av tennene da? Og det er det jo i sukkerfri brus også:-(

-Jeg sitter enda og venter på den tabletten jeg drømte om da jeg var liten som reparerte hullene jeg hadde:-) :-9

Når klarer noen å lage den??????????

-Tannlegeskrekk-

Skrevet

Somadril er jo trukket fra markedet pga av avhengighet og misbruk...

Skrevet

Merkelig:-) I og med at jeg har de, liksom. Og jeg er ikke avhengig heller.

Skrevet

Hva er somadril mot/for?

Skrevet

Nei, faktisk ikke. Synes du ikke det er litt ille og antyde at man er misbruker slik på nettet? Jeg får de pga en trafikkskade, om du lurer.

Skrevet

Det er muskelavslappende.

Skrevet

Nei, jeg lurer ikke på hvorfor du tar dem. Det er ikke min business

Skrevet

Da burde du vel i utgangspunktet ikke blande deg da.

I og med at du går ut i fra at jeg hamster medikamenter, ser det litt ut til at du bryr deg.

Skrevet

Har tablettene gått til hodet på deg nå slik at du ikke skjønner en liten fleip??? Jeg bemerket jo bare at de er trukket fra markedet. Det betyr vel at du har noen liggende fra før skulle man tro

Skrevet

Nei, disse fikk jeg for to uker siden. Så jeg hadde ingen liggende.

jeg fleiper om mye jeg, men det finnes vel ikke mage småbarnsmødre som liker og høre antydninger til at de doper seg.

Skrevet

Men du sier det jo selv da:

"så jeg tok meg 2 somadril, og en ibuprox for å få vekk smertene. nå er jeg faktisk på en snurr her jeg sitter"

Skrevet

Jepp, det sa jeg. Men hensikten var ikke å bli på en snurr, men få bort smerter. Hadde jeg vært en misbruker, hadde jeg tatt de for å bli på en snurr. Har du hatt tannpine? Rotbetennelse i en diger jævel av en jeksel? Gått på 3 antibiotikakurer i en periode på 2 måneder, uten at det hjelper? Hatt lyst til å hogge av deg hodet?

Svarer du nei på dette kan du hååååållle kjeft. Auauauauauau:-)

Skrevet

NEI, aldri hatt tannpine!!! Haha...

Å jo da, har nok hatt det mange ganger. Så ille at jeg ikke har klart å åpne munne. Hele kjeven hoven. Så ja, jeg føler med deg. Tannpine er no dritt.

Skrevet

*hulk*

Det stopper jo aldri. FAENSKAPEN HAR INGEN ENDE.

Hva gjør en fortvilt sliter da, som har jobbet 50 timer hittil denne uka?

Prøvd å smilt ti drittfolk som HELT sikkert ikke fortjener det?????????

JO! DOPER SEG!

Skrevet

Hæ??? Nå snakker du vel litt mot deg selv her??

Litt lengre opp skriver du " det finnes vel ikke mage småbarnsmødre som liker og høre antydninger til at de doper seg."

Og nå sier du at du doper deg????

Skrevet

Hvem var det som ikke skjønte en spøk, sa du? *kremt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...