Gå til innhold

Jeg lurer på en ting dere "dib damer"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig denne "annie" er anonym her nå.. men jeg er ikke annie.. å hvem fjerten å dem andre som hu nevnte, har jeg faktisk aldri sett her inne.. kanskje daniel.

Hi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem som er usaklig? Det er jo du som går tilbake på hva du har skrevet, eller har du glemt hovedinnlegget ditt allerede? Rakker ned på oss som bruker sidene, men at du også titter innom her, DET er noe helt annet? Jaja, mange rare dyr i skogen og der traff jeg jammen på et gitt:-)

Skrevet

Hufsemor, da, det heter ikke shizofren, det heter multipel personlighet eller noe i den duren (multiple personality).

Hvillke medisiner er det "de" har glemt å ta nå, da??? -Noen leger her???

Skrevet

dere som bruker sidene dag ut og dag inn. kveldene, helgene, feriene JA. Som jeg også skrev.. det gjelder ikke ALLE. Hva får du med deg nå egentlig av hva som blir skrevet ? Herregud da. Du skal liksom vende og vri på alt som blir skrevet, slik at du kommer ut som "vinner" av kranglene. huff.. Ingen er som deg da, gamle hufsa.

Skrevet

Det gjør ikke noe, for det bryr jeg meg ikke noe om.

Skrevet

Men siden du vet hvem som bruker sidene "dag ut og dag inn. kveldene, helgene, feriene" så tyder det jo på at du også er her i de aktuelle tidsrommene og da har du ærlig talt ikke noe du skulle sagt i den sammenhengen:-)

Vri og vende? Jaja, hvis du ikke tåler at det du blir sagt blir brukt i mot deg, så har du fint lite å gjøre her inne, Ser du ikke at argumentene dine ikke henger på greip?

Skrevet

Ahh, på samme måte som manisk depressiv ble endret til bipolar lidelse? Eller på samme måten som "vi sier ikke 'indianere' vi sier innfødte amerikanere"?

Skrevet

Det er stor forskjell på og være her inne hele tia, skrive innlegg etter innlegg, svare på innlegg etter innlegg osv.. enn å stikke innom for å se om det var noe innterressant å lese. bruker ikke like mye tid på det. Det står i hovedinnlegget. Du som ikke får med deg noe som helst. glemsk eller ?? du begynner jo å bli noen år da.. Og som sikkert de fleste gjør, så venter de og ser om de får svar, så skal det gjerne skravles litt til.. Jeg skrev også, at jeg leser for det meste, skjeldent jeg skriver.. men jeg måtte bare spørre.. Og igjen, skal du diskutere til du blir blå i trynet.

Skrevet

Det er en krangleside da, selvfølgelig kveruleres det ;o))

Regnet du virkelig med noe annet??

Skrevet

Og man bruker ikke så lang tid på på svare/skrive innlegg heller;-)

Merkelig at du nå begynner å gå tilbake på hva du har skrevet før i denne tråden. Innså du nå penget mitt? Du fortsetter å kaste sten i glasshus, du diskuterer jammen videre du også:-)

Til mitt forsvar så må jeg si at det er ikke så mye annet jeg kan ta meg til på seniorhjemmet, jeg er en av de ytterst få som er klar i toppen og å fyre oppunder smårips som deg sikrer meg en god latter. Så takk skal du, annie:-)

Skrevet

Jeg er ikke annie.. tro hva du vil. Jeg skjønner fremdeles ikke "penget" ditt som du skriver.. Greit dette er en krangleside, men når noen har så rett som meg, hva er vits med å krangle sånn da ? hihihihih. Mange skriver her inne fordi de vil være anonyme.. slik som meg, nå, akkurat i dette innlegget. Men damer, tenkte jeg skulle se en film nå sammen med mannen min. Han har akkurat kommet ut av badet. Og jeg satt her å kranglet litt imens. Gjør dere det noen ganger ? gjør dere noe sammen med familien i det hele tatt ?? dib er jo livet deres, og jeg synes synd i dere. ps, IKKE alle her inne.

Skrevet

Vel, nå har du sittet her i halvannen time allerede, har du ikke bedre ting å bruke tiden din på?

Skrevet

Hehe, nå står ikke du i posisjon til å kritisere en tasteleif, har du selv sett hvordan du skriver? La meg gjette, nå skal du skylde sløvheten din på dysleksi.

At du skrev inn nå for å være anonym sier vel alt om hva slags person du er, skal du kritisere eller slenge med leppa, så kan du for all del ikke skitne til nicket ditt.

Famile? Nei, hva er det? Livet mitt er jo dib, jeg lever og ånder for dib... Samtlige av oss her inne bryr oss kun om dib. Siden du tror det, så er du akkurat like dum som jeg trodde, annie:-)

Skrevet

Jeg hadde gjerne krypet opp i armkroken til mammen min jeg og sett en film, men han er på guttetur og fisker fjellet. Så her blir det sosiale dib og vin ikveld.

Skrevet

Spiller det noen rolle hva jeg hadde gjort? Siden det er et meningsløst spørsmål så lenge dib finnes. Men tro meg.....................jeg hadde nok funnet annet å gjøre. Det er masse flott på internett å bli avhengig av. Det er bare det at dib leder for tiden. Ikke for det, jeg gjør mye annet rart på internett også.

Og det gjør at jeg rett og slett ikke har tid til barna......................søren også, der var de borte igjen....................heheh, jeg blir ikke lei!

Skrevet

Jeg er IKKE ANNIE !! Men jeg skjønner fremdeles ikke poenget ditt med å LATE som om du er meg, di jævla Fitte! Jeg kan jo gjenta meg selv: LAG DITT EGET INNLEGG ! Ikke bland deg, Annie i MITT opplegg.!!

MVH

Den rette HI !

Skrevet

Enig med HI, tror det er mange her som sitter her hele dagen. Det er jo innlysende hvorfor hun skriver her, vil ikke blåde nicket sitt på skravle. Hadde gjort det samme selv:-)

Jeg er også innom et par ganger i løpet av dagen kanskje, og ser de samme er her hele tiden.

Og HI, det er ikke å kaste stein i glasshus, dette er jo bare fakta.

Og at hun svarer her over lang tid nå er vel også logisk, hun vil da følge med på sin egen tråd. Det er jo en grunn til at hun postet den:-)

Så helt enig med HI:-)

Skrevet

Poenget med dette innlegget forsvinner litt, når det signeres anonymt.

Du kan være hvem som helst, som er her døgnet rundt.

Hvem som helst kan skrive hva som helst. Uten at det betyr at det er sant.

Men om du mener at du bruker all din tid på BARNET ditt, så kan jeg informere deg om at det nok er like usunt som å henge på dib hele tiden. Har du sett Pink Floyds The wall? Som så mye annet er en mellomting fornuftig.

Ellers kan jeg fortelle deg at ting ikke alltid er slik det ser ut som ved første øyekast. En god stund nå har det vært lite aktivitet her inne, i forhold til tideligere. At det finnes faste brukere som man ser går igjen i flere av innleggene betyr ikke nødvendigvis at de er her hele tiden, men det kan være en pekepinn på at det altså er lite aktivitet.

Og om man skal ta deg seriøst, så syns jeg ikke du virker som noe annet en en skinnhellig . Å bruke all sin tid på BARNET sitt kan vel neppe kalles for et særlig fullverdig liv heller. Stakkars unge..

Skrevet

Å herreguuud kama. Du kan jo ikke være riktig rett ?? For det første, så skrev jeg at jeg bruker tid på barnet mitt mest av alt, men ikke ALL min tid. Det er ikke sunt, som du sier. Hun har da pappa, besteforeldre, venner og mm. Men når jeg kommer hjem fra jobb, da bruker jeg min tid på henne ja, å ikke dib som dere andre her.. har tross alt bare ettermiddagen sammen med henne. i og med at jeg er som dere kaller en dårlig mor. jeg jobber fulltidsjobb. Så ikke kom å fortell at det er synd i ungen min.

Det har du ikke noe grunnlag for. Ja så var det lite aktivitet ja.. Hmm, neppe. 5000 innlegg di siste 24 timene.. vil ikke kalle det for lite aktiviet. Og om det såfall skulle være det, så er det vel for dem andre bruker sin tid på familien dem også, mens dere da.. hehehehe. dere er HER. Latterlig spørr du meg.

Og takk for svar anonym her oppe, godt noen deler mitt synspunkt. Og det er sikkert flere også..

Skrevet

Tja, jeg forholder meg ikke til noen av de andre forumene her, enn dette. Her har det vel neppe vært 5000 innlegg det siste døgnet. Mente du skravlesiden (og de andre foraene) så kunne du lagt ut innlegget ditt der. Mange av kranglesidens brukere er sånn som meg, vi bruker stort sett bare denne siden.

For øvrig.. Det er vel neppe alle som er i den samme situasjonen som du er i? Folk er muligens hjemmeværende, har permisjon, jobber fleksibelt, har internett-tilgang på jobb osv. For mange er dette også en måte å være sosial på i en periode da vanlig sosial omgang er vanskelig å få til. Slik det virker på meg, så har jeg nok mer kontakt med barnet mitt enn deg. Hvorfor du hadde behov for å fremheve at du bruker tid på BARNET ditt, fremfor å være her, tolker jeg i den retning at du setter deg selv og dine prioriteringer over andres. Det blir jo bare latterlig, når andres livssituasjon gjerne tilsier at de har mer samvær med ens barn.

Alt bunner ut i prioriteringer, og hvordan kan du være så sikker på at dine prioriteringer er så mye bedre enn andres?

Skrevet

Tre ganger om dagen er ganske mye syns jeg da...men ok, du er bedre enn oss, HI! Kos deg med det du.

Skrevet

Siden jeg ikke har væt her inne siden... skal vi se, onsdag, så kvalifiserer jeg neppe til å svare her. Men jeg regner med at de som sitter her koser seg med innlegg, svarer på det de har lyst til, og slår ihjel litt tid på en måte som ikke skader noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...