Gå til innhold

Jeg lurer på en ting dere "dib damer"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva FAEN hadde dere gjort om dagene/kveldene/helgene/feriene u name it hvis Din Baby ikke hadde fantes ? Jeg fatter og begriper ikke at dere ikke har noe som helst annet å ta dere til om dagene ?? Jeg titter innom på formiddagen/ettermiddagen alt ettersom når jeg er ferdig på jobb.. Kommer tilbake i ny å ne, bare for å kjike, så igjen da om kvelden, når tuppa har lagt seg, å tror dere ikke jeg ser de gamle samme "trynene" deres en gang å bestandig ? Uten å nevne navn da, tror dere vet selv hvem dere er.

Og ikke kom med at jeg sitter her like mye som dere, når jeg sier jeg er innom her 3 ganger om dagen. er STOR forskjell på å titte innom, og svare på alle innlegg, inkludert skrive mange selv..

Jeg skriver skjeldent,men nå kunne jeg ikke dy meg ! Måtte bare spørre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det forskjell på å sitte her, enn foran tv'n.. noe sikkert du gjør i times vis.... ??

Skrevet

Hadde sikkert lest enda flere bøker og gjort enda mer husarbeid;-)

Skrevet

Jeg bruker tid på BARNET mitt mest av alt. Tvn glaner jeg på om kvelden. skal ikke nekte for det.

Skrevet

og jeg sitter her når BARNET mitt sover, i stede for å glane på tv...

Skrevet

Hvor stor er forskjellen på å bruke tid på å titte og på å skrive når man først titter?

Skrevet

Gud for en dårlig sammenligning !

HI

Skrevet

Nei.....si det. Hvis dib ikke hadde eksistert, så hadde vi jo ikke hatt det. Så da hadde vi vel hatt noe annet å bedrevet tiden med.......

Skrevet

Pjatt,pjatt,pjatt!! Gå å se på tv istedenfor hvis undeholdningsverdien her inne er så dårlig. Er jo takket være oss som er her inne at du gidder å ta en kikk i det hele tatt. Megge!

Skrevet

Hehehehehehe. Du tålte ikke den nei uggel guggel. *ler meg skakk*

Ut med katteklørne, fordi du vet jeg har så JÆVLI rett. Som jeg skreiv helt øverst her.. det gjelder ikke ALLE, men dere som sitter her dag ut og dag inn.. Kommer mye interressant ut i innleggene her også. Å det er ikke takket være DERE som jeg snakker om her, som gjør at jeg gidder å titte innom, men dem andre.

Sugge !!!!!

Skrevet

Hadde sikkert funnet et annet forum å henge på, er god på gugling skjønner du! :)

Skrevet

Ja, og her ramler dere inn en etter en, sakte men sikkert. Dere samme gamle som allti henger her. For et liv.

hi

Skrevet

Godt du fant underholdning i innlegget mitt da. "mission completed"

Hvordfor gidde så å se inom da, er jo bare de kjente nikkene dom gidder å komme med intressante innlegg.

Skrevet

Hehe, kjære deg, du skjønner at du kaster sten i glasshus nå? For det første så er jo du også her. Du er her såpass mye at du til og med vet hvem som er "de samme gamle". For det andre så hadde du ikke vett nok engang til å skrive innlegget for å så stikke ut, neida, du ble så engasjert at du måtte sjekke om du fikk svar.

Hvem er det vel egentlig som ikke har noe liv? ;-)

Skrevet

Verst er vel Daniel 27, May Lise og Fjerten. Hvis dere absolutt vil ha noen eksempler på et patetisk liv.

Hi

Skrevet

Jeg har vært her på din baby siden 2002. så jeg vet meget godt hvem som er de samme gamle. Slik som deg hufsemor. Den som alltid er mest negativ og tror du er så klok.Du er allefall en av dem jeg liker minst. Og når jeg faktisk skriver et innlegg, så har jeg jo gjerne lyst til å se hvem som svarer og hva.. har ikke alle det da ?

Om ikke, hva faen er vitsen i å skrive her da ??

Skrevet

Hahaha,nå mått jeg le. Daniel, MayLise og fjerten har da ike vært her på evigheter. Men fin avledningsmanøver.

Skrevet

unnskyld meg anonym her oppe. Finn ditt eget innlegg som du kan være HOVED innlegger på.

HI

Skrevet

Å gid, så lei meg jeg ble nå. Dette ødela virkelig kvelden min... *ler* Men du sier jo i mot deg selv nå, først så rakker du ned på oss patetiske folk uten liv, men nå snur du jo på flisa og innrømmer du mangler ett selv, siden du faktisk har vært her siden 2002 (like lenge som meg det, tygg på den du) OG fortsetter å lese her for å sjekke svarene. Hadde det virkelig vært så tragisk her så hadde du ikke kastet bort din dyrebare tid her inne, hadde du vel? ;-)

Slik som kjære Cat.68 sa: Mission completed.

Skrevet

cat 68, Det kommer bare tøv ut av munnen din. Skjønte ikke så mye av det innlegget ditt. Hva snakker du om mission completed ? Og dom ? kanskje skulle være som ?? måkke skrive så fort nå da, slik at alle de som klager på rettskrivinga kommer å skjennes på deg.

Skrevet

Unnskyld meg anonym her oppe. Finn ditt eget innlegg som du kan være HOVEDINNLEGGER på.

HI

Skrevet

Se der ja, der begynte Annie å krangle med seg selv. ;o))

Skrevet

Sier ikke at det er tragisk her inne ? hvor har jeg skrevet det ?? Du kan komme med så mye usaklige ting du hufsemor. *ler* Jeg har vært medlem ja, siden 2002, men som jeg sier, titter innom i ny og ne.. har ikke tid hver dag. Får mange gode råd her inne også på mange av innleggene på de forskjellige debattene. Så hvorfor skal jeg slette profilen min da.

Skrevet

Har en følelse av og til at det bare er en eneste anonym her som har som hobby å krangle med seg selv... *flire* En shizofren anonym, kanskje? Hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...