Gå til innhold

Ny gutteklubb med termin, evt navn og noen små ord og hvor dere bor. Så får en ren liste:o)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror jeg hører til her,jordmor ble ihvertfall overasker om det kommer ut en jente :)

Jeg er 25 år og vi har to jenter fra før ,så det blir jo stas da visst det er en gutt. Tørr liksom ikke og tro på det før jeg der det :)

Men har smakt litt på Henry Elias. Har bestemt oss for to namn på denne også for begge jentene har det,ett som vi har funnet på selv og ett som dei er oppkallt etter noen. Begge dissa namna er ifra familien så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudde helt inntil i går at det var en liten jentebaby i magen, men det var det jo ikke! Hihi, en liten krabat som absolutt er en gutt spreller rundt der nede i magen. Og vi er så glade for det :) Har termin 30 November, så det er rett på grensen til Des.. Blir en liten jule baby på oss, fin fin julagave å få. Har vært innom tanken på navn som: Nicholas og Matheus men er enda i tenkeboksen etter noe som vi virkelig synes er fint. Bor på Grunerløkka i Oslo sammen med min kjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 29 nov.Hørte på første UL at det skulle bli jente, men da jeg var på UL i forrige uke var det ikke no tvil om at det er en liten prins jeg går å ruger på:-) Jeg bor sammen med min kjære mann i Kristiansand. Gleder meg, thihi;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vi også venter en gutt. Har ikke funnet noe navn enda. Syns det er kjempe vanskelig å finne et gutte navn. Dette er vår første baby . Gleder oss enormt. Har termin den 22 nov. Bor i Ålesund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutt her også:-) termin 11.11 Navnet blir mest sannsynlig Birk, men må jo se om han passer til navnet da før det er bankers:-))) Bor på Lillehammer, men er opprinnelig sunnmøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår, som mest sannsynlig skal hete Adrian, har meldt sin ankomst 11 november. Han har endelig begynt å sparke mammen sin, som var litt bekymret en stund :) Dette er vårt første barn, og pappaen og jeg er fryktelig spente, glade og vettskremte! :D Vi bor i Tromsø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter en gutt 30. november. Har gutt og jente fra før av, og vi gleder oss kjempemye til minsten kommer. Bor i Stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, vi venter en gutt, han har meldt sin ankomst 8.november og han får en storesøster på 8år, han sparker masse og jeg gleder meg veldig! Vi bor i oslo. Jeg tror han kommer til å hete Brage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.. Kommer en gutt her også! Vårt første barn.. Gleder oss veldig. Skal flytte til Otta i august.. Har ikke bestemt navn enda, men har noen forslag da.. =) Termin er 14 nov, blir spennende å se om han kommer tidlig eller seint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi venter en liten gutt 20.november :) Bor i Akershus. Det er mange fine navn, men ikke lett å finne ett vi faller helt for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei. Vi venter en liten tass den 16. november. Storesøster på 2,5 år klarer meste ikke å vente. Vi har flyttet inn i nytt hus så nå er alt klar til lillebror kommer. Navnet ble stemt samme dag som ultralyd viste at vi ventet en liten gutt, men vi har valgt å holde det hemmelig for alle som forrige gang. Eneste jeg vil si at vi har brukt veldig spesielle navn. Vi bor i Stavanger.

Hilsen oss tre, snart fire i Stavanger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg venter en liten gutt, eller kanskje en stor:-P har termin 8 november, bare tre måneder igjen! synes tida har gått så fort! Jeg og kjæresten min er ganske sikre på at sønnen vår skal hete Noah Sørensen Sjåvik:) Noah blir mitt første barn, jeg er 17 og kjæresten er 21, hans første og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:) Vi får en liten gutt, han blir nok hetende Leander eller Sander:) Tihi.. 24. november har jeg termin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vi skal ha en liten gutt, så det blir vårt 2 felles barn, mannen min har gutt og jente fra før.

Terminen er satt til den 3 nov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:) Har termin 29november, var på 3d ultralyd i uke 25 og det var ingen tvil om at det blir en frisk, liten gutt:)

Dette er min første, men kjæresten sin andre. Han har ei 3,5 år gammel jente fra før av. Hun gleder seg masse, dem ska nemlig bli kjærester har hun bestemt:P

Bor på Smøla, men jeg kommer opprinnelig fra Fræna.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halais!!

vi har termin 4 november og da sier ul at det skal være en liten mann inni der!Samboeren har 2 jenter fra før, så dette er kjempe spennende!

Jeg bor i kristiansand og er 23 år og dette er da min første lille spire!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Får henge meg på denne listen jeg nå da, var på privat ultralyd i dag da vi begge var så veldig nyserrig på hva det blir og da fikk jentene vert med og sett baby også.

Jeg bor i Rakkestad og har to jenter fra før med en annen så dette blir første til kjæresten min nå.

Har tenkt litt på navnet Fredrik men er langt fra sikkre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...