Gå til innhold

Ny gutteklubb med termin, evt navn og noen små ord og hvor dere bor. Så får en ren liste:o)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heihei...

 

blir gutt på meg ja, den magike dato er 6 november.

har en jente fra før så det passet fint med en gutt denne gangen.

jeg bor i austevoll... en øy kommune mellom stord og bergen...

 

sitter fortiden å spekulerer på navn til gutten så viss noen har forslag så tar eg gjerne imot...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vi får en liten gutt som skal hete Leon Alexander 21november, vi har en prinsesse fra før av så vi ble veldig glad for å snart ha en av hver. Vi bor på Gruinerløkka i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille gutt kommer rundt 17. nov og skal hete Nicolai Andrè. Dette er vår første så vi gleder oss kjempe mye....

 

Gutten vår får den glede av å vokse opp i Trondheim siden vi begge ønsker å bli boende her, om jobb og slikt ordner seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutten vår kommer 18. november, han blir vårt første barn og vi gleder oss veldig. Han blir hetende Filip eller Elias, mamman og pappan klarer ikke bestemme seg, så vi venter til vi ser den lille og håper det letter avgjørelsen;o)

Vi bor i Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.

Vi får en liten pjokk sånn cirka rundt den 6. november, vår første. Når det gjelder navn, så frykter jeg at denne ungen forblir uten navn siden vi ikke en gang har noen forslag på blokka. Forslag anyone?

 

Bor utenfor Tromsø, men kommer opprinnelig fra trøndelag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten gutt her også :) fikk flytta termin til 25.nov. :) vi har funnet navn nå endelig :D Ole Kristian :) søt liten tass.. helt lik på pappan sin :D tihi :P kommer forreten fra Ålgård i Rogaland :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi får også en gutt.

han skal hete henrik. vi har en gutt fra før. så vi gleder oss masse til ca 15 nov for da har jeg tremin.

vi kommer fra stavanger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får en lillebror i November. Bor i Stavanger. Storebror skal begynne på skolen til høsten, så det er mye nytt og spennende å glede seg til denne høsten! :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer prinsen 14 november. Har 3 jenter fra før så dette var ekstra stas.

Bor i Akershus......Navn er vanskelig...Christian vil sambo,jeg liker William og Oliver.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får også en prins, og jeg har termin 5. november. Han er vår første, så alt er nytt og spennende! :) Bor i Trondheim.

Navn har vi ikke greid å bestemme oss for, men har da god tid enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får en liten gutt 11.november. Dette blir nummer to og storebror gleder seg veldig. Vi bor i Bergen. Jeg tror vi er enig om Noah som navn. Men det kan forandre seg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:) Vi venter også en prins. Han skal i følge jordmor/lege komme den 10.november. Gleder oss som bare det. Jeg lovt den kommende far at han skal få bestemme navn, og det vil bli Sindre:) Syns det er fint jeg også:) Så dette blir stas. Dette er vårt første barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi venter vår første, en liten gutt 11. november:) Navn har vi ikke blitt enige om enda, men vi vil ha noe litt spesielt. Bor i Kristiansand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ultralyden så vi klart at det er en liten gutt vi venter på, og kommer han til termin blir det 8.november. Bor i Oslo. Har nettopp begynt å tenke på navn. Hm.. spennende.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her kommer det også en til med tut;) så familietreet vårt begynner og få mange maskuline grener;) vi bor og er i fra Hønefoss! litt usikkere på navn, men ennå god tid og tenke på... men jeg synes tiden går så ekstremt fort, litt skummelt også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan!

 

er visst med i denne klubben jeg og! :-)) lille prinsen i huset skal komme den 24 nov- har jente og gutt fra för, sá uansett sá passer det bra :-) Er sá herlig á endelig vite hva det er !

 

har forandret litt pá nicket mitt- men er fortsatt Spania da :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir en liten tass for oss og...Terminen er satt til 1.november. Navn er ikke fastsatt ennå..vi er enige om at vi må se han før vi bestemmer navnet. Vi bor i Kristiansand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hej!! vi väntar våran första och det blir en liten prins den 3e november. bor i oslo (lökka) o ska föda på ullevål. namn e jättesvårt, men har lyckats bestämma oss för Liam. hoppas det passar när han kommer ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Blir en gutt på oss også. Passer helt perfekt, for da har vi to gutter og to jenter. Han skal vist komme den 27 november. Vi har ikke funnet noe navn enda, men har heldigvis god tid. Vi bor foressten i bergen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er en jente på 23 år, bosatt i Trondheim. Har termin 15 November og det blir en gutt.:) Har ikke bestemt noe navn enda, men enda litt tid igjen på å bestemme det da..vanskelig det med navn..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen!!

 

Det blir en liten gutt på oss også!! Har planlagt en del strikking i diverse blå-nyanser nå framover =)

 

Prinsen skal, etter planen, komme 28.11!! Hvis han da ikke ombestemmer seg og venter litt, da!! hehe!!

 

Har tenkt litt på navn også, mest sannsynligvis blir det Allan/Allen, eller Isak, vi får se, kommer sikkert til å skifte mening 1000 ganger fram til fødselen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal få vår lille gutt 18/11.

Vi sliter veldig med å finne guttenavn.

Blir moro med en gutt,dette er mitt første barn-og sambo har ei jente på 4,5 år fra tidligere. Hun bor også hos oss annenhver uke,og gleder seg til å bli storesøster.

Vi bor i Lunner kommune,i Oppland. Opprinnelig er jeg fra Nittedal.

Vi gleder oss masse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får en gutt rundt den 14.november. Har ikke navn klart, men det står mellom Erik, Kjetil, Jørgen og Aksel. Ikke lett det der.

Vi bor på Disen i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får gutt og jeg har termin 29.november :o)

Er vårt første barn så tipper han drøyer med å komme ut til desember jeg ;o) Jeg er 22 år, gift og bor på sørlandet, nærmere bestemt Mandalsområdet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...