Gjest Skrevet 29. juni 2007 #26 Skrevet 29. juni 2007 Det er faktisk forsket på det og røde biler er mer involvert i ulykker og uhell. Hvorfor det husker jeg ikke, men det er faktisk sant.
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #28 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har da sett svært lite røde bilder involvert i ulykker.. Trodde kanskje det var derfor vi var så hissige, at vi unngikk de.. hehe..
Northernlights Skrevet 29. juni 2007 #29 Skrevet 29. juni 2007 jeg har hatt roed chevrolet i nesten 9 aar foer jeg solgte den i vaar. jeg er ikke hissig,og har ikke vaert i ulykker. Jeg vet at roede biler faktisk blir stoppet oftere i trafikken enn andre farger, men hvorfor aner jeg ikke. Stikker seg ut,kanskje? Liker forresten ikke roede biler ;o) Bestilte blaa den gangen vi kjopte den splitter ny,men saa kom det en roed bil... Naa har jeg "karamellfarget" bil, og kjoerer akkurat likedan som da jeg hadde en roed bil. =)
Expat Skrevet 29. juni 2007 #30 Skrevet 29. juni 2007 I USA er bilforsikringene MYE dyrere med rød bil, så antar de har no statistikk på dette!
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #31 Skrevet 29. juni 2007 Hehe.. Kanskje jeg skulle ringe forsikringa å høre om jeg hadde fått den billigere hvis bilen var en annen farge? Eller er kanskje ikke sånn i Norge enda?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå