Gå til innhold

Rød bil = hissig i trafikken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem har rød bil?

Er du hissig når du kjører?

Har du vært med i ulykker?

Har du sett ulykker i bak deg?

OG hvem har ikke rød bil.. men er/gjort det andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har rød bil.

Jeg kan være litt hissig, ja.

Ikke hatt eller vært borti ulykker med den røde bilen, fikk en i baken på meg med en hvit.

Ikke sett ulykker bak meg, nei.

Skrevet

jeg har grønn bil, er hissig og har vært i en ulykke (da med en svart bil), men det var noen som kjørte i siden min da. Det siste punktet skjønte jeg ikke :D

Skrevet

Ok.. får kanskje forklare meg på det siste da.. Hehe..

Jeg kjørte "litt" fort en strekning, det gjorde han bak meg også.. og da jeg skulle inn en vei kjørte han i grøfta.. Jeg så ikke dette før jeg parkerte da.. hehe.. Den andre gangen kjørte jeg på E6.. Så var det en foran meg som bråbremsa.. jeg måtte bremse litt selv.. og han bak meg fikk noen i baken sin etterhvert tror jeg.. Bilene sto stille bak meg igjen ihvertfall.. så noe må ha skjedd.. Hadde kjørt et stykke før jeg så det, så fikk ikke stoppet.

Spørsmålet har vel egentlig ikke så mye å si om man har rød bil kanskje? Men disse bak meg kunne jo kjørt inn i baken på bilen uten at de gjorde det? kanskje pga rød bil? De syns bedre?

Skrevet

Jeg har rød bil....er absolutt IKKE hissig i trafikken....har vært med i en liten påkjørsel, men det var ikke min skyld (en med vikeplikt som kjørte ut rett foran meg...) Har ikke sett ulykker bak meg, nei;o)

Skrevet

Hvem har rød bil? jeg

Er du hissig når du kjører? av og til

Har du vært med i ulykker? nei

Har du sett ulykker i bak deg? nei

Skrevet

har en rød og en sort men er mere hissig i den sorte fordi den er jeg ikke helt komfortabel med å kjøre,den rød bare slapper jeg av og koser meg i.... har ikke vært i no ulykke men hr rygget i et tre(flau) med denrød bilen

Skrevet

Jeg er hissig uavhenging av fargen på bilen jeg kjører. Faen så mange idioter det er der ute i verden! Vikeplikt? Hæ? Blinke? Hæ? Feltskifte, hvordan gjør man det egentlig? Hæ? For ikke å snakke om de tullingene som ligger 10 km UNDER fartsgrensen og de som venter i 4 sekunder før de kjører når lyset skifter til grønt! Grrrrr!!!!!!!!!!!!

Skrevet

herregud hufsemor, du er jo akkurat som meg i trafikken :D

Skrevet

Hehe...:P Jeg er en god sjåfør altså, jeg sitter ikke og hyler og skriker og holder meg stort sett i fartsgrensen, jeg blir bare sååå irritert på alle de andre tullingene der ute. For ikke å snakke om de dustene som parkerer OVER linja! Og merkelig nok så er det stort sett alltid en "statusbil"; Bmw, Mercedes, Audi... Noen flere som har lagt merke til det?

Skrevet

Hufsemor da.. Hehe.. men ja.. du har rett.. jeg er også hissig uavhengig av farge. Men har nå mest hatt rød bil da.. "kremt"

Men ja.. HVA ER DET MED ALLE SINKENE? Kan de ikke bare kjøre på siden da? eller ta andre veier! Hehe..

Og RUNDKJØRINGER? Nei.. det er det visst ingen som kan bedre enn meg! Hehe..

Skrevet

hehe det virker som om det bare er vi to som har sertifikatet til bil ;)

Og det er utrolig at folk med svære doninger av en bil får plass innfor linjene, men de med 'små' biler som bmw mercedes osv ikke klarer å treffe parkeringsplassen om det sto om livet deres.

Skrevet

Kanskje det er en grunn til at vi hissipropper ender opp i røde biler... haha:P

Har bare hatt en hvit bil, resten har vært i forskjellige rødnyanser. Men er like hissig om jeg låner en annen bil. Ja, rundkjøringer, hva er det med dem? Er det så vanskelig for folk å kunne kjøre forsvarlig i en rundkjøring?!

Skrevet

Jepp! MEN jeg har Audi! Og jeg parkerer INNAFOR linja altså!

Hehe.. Men jeg ser en del mercedes og andre biler.. til og med ei som parkerte heeeelt skeivt en gang.. Herregud.. så rygg da så du står rett!

Skrevet

Nei.. jeg aner ikke.. virker som om folk titter overalt annet.. har nesten fått ei i siden pga av det.. Jeg TUTET! Og hun som satt i den andre bilen ble så forfjamset at hun mista mobilen.. HAHA..

Skrevet

ser du skriver 'ei' der og da er det jo slettes ikke rart hun ikke klarte ¨rygge :D

Og en annen ting, hvis du nå absolutt skal snakke i tlf, skifte kanal på radioen osvosv så holder du enten fartsgrensa mens du gjør det eller så parkerer du og lar folk som KAN kjøre bil være på veiene. Fytte grisen det har vært mange nesten ulykker etter at folk omtrent kjører i grøfta når de er så opptatt av andre ting, for ikke å snakke om den j***a saktekjøringa *grrrr*

Skrevet

Ja.. skrev Ei.. Kvinnfolk altså...

Må jo bare si det.. men det er ikke noe rart at mannfolk ser dumt på oss, når det er veldig mange kvinnfolk som ikke klarer å kjøre.. Rygge og lukeparkering, hva er det da? Hehe.. Veldig mange som har fått lappen i postkassa i det siste? Huff.. nå var jeg stygg..

Skrevet

det er faktisk kjønnsforskjell sa kjøreskolelæreren min. Damer har dårligere evner til å bedømme 3 dimensjonale rom eller noe sånt.

Skrevet

Pøh, tenk på dette du, de aller fleste kvinner har fått opplæring av en mann!! ;-)

Jeg kjenner en del yrkessjåfører (alle menn) og de sier til meg at jeg er en av de ytterst få damene som kan kjøre en bil, rygge, lukeparkere osv. Burde egentlig vært fornærmet på mitt kjønns vegne, men velger å ta komplimentet.

Skrevet

og har aldri vært ute for ulykker. Er ikke hissig i trafikken, og de eneste ulykkene jeg har vært vitne til har vært foran oss. (Dvs kø inn mot et ulykkesområde).

Skrevet

Fornærmet JA.. men på den andre siden så har de veldig rett..

Når det er sagt da.. så finnes det mannfolk som IKKE kan kjøre også!

Men jeg kan rygge og lukeparkere..

og også fått komplimang av gutta for det!

Vet også om flere venninner som nesten ikke kommer ut av utkjørselen her.. hehe.. Da står jeg i vinduet og GLISER! Huff.. slem jeg..

Skrevet

Artig teori, men tror du ikke det kommer an på bilens øvrige egenskaper også? Vi har rød bil, men det er en Corolla stasjonsvogn. Ikke den type bil som favoriseres av hissige personer vil jeg tippe. En liten snerten en derimot, da kan du begynne å se etter sammenhenger :-) Og ja, jeg kjører pent.

Skrevet

Hehe..

Det var i et annet innlegg de sa at de med røde biler var hissige. Så jeg måtte jo skjekke... men foreløpig er det ikke mange av oss da.. hehe..

Vet ikke hvor den informasjonen kom fra, og om det var en sammenheng over hvilke type bilder også? Skulle kanskje ha spurt om det øverst her også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...