Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #26 Skrevet 6. juli 2007 Det er jo ikke hun som har gjort noe galt, men mannen som har dame og familie.. Hun har ingen forpliktelser!! Det har han!!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #27 Skrevet 8. juli 2007 DU BURDE BRENNE PÅ BÅLET, FOR DET ER EN HEKS DU ER... MAKAN TIL GRUSOM JENTE.. SKAFF DEG NOE HJELP DU, FÅ PRATET UT OM HVORFOR DU ER SÅ LØSAKTIG
~~DoraDora~~ Skrevet 9. juli 2007 #28 Skrevet 9. juli 2007 Uff stakkars barnet da.... som har slike foreldre. Synes du skal overtale faren til å gå ifra samboeren sin jeg. For HUN fortjener iallfall noe bedre enn ham... og så kan du ta ham, for du fortjener IKKE noen bedre enn ham.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #29 Skrevet 8. august 2007 Herre.....e d mulig?å ha hodet så langt nedi sanden???Om barnefar er gift,voldelig,rusmisbruker,utro,sosial klient betyr ikke nødvendigvis at barnet får en elendig mor og et grusomt liv.Vi kan alle gjøre feil og om man i dette tilfellet skal ta abort fordi mannen er gift med en annen.f.ex p.g.u av barna hans?Det er nå for pokker IKKE den gravide elskerinnen sitt ansvar,nei det burde MANNEN tenkt på før han hoppet i høyet med henne!!!Vi lever faktisk i 2007 og da vet de aller fleste at uten prevansjon så blir man GRAVID.Og at sex i det store og det hele kan føre dit hen...Og ja,det kan i noen tilfeller sikkert stemme at det er best med 2 foreldre.Men det gjelder definitivt ikke altid ,pr. i dag kan ikke du være sikker på noe.Man kan tro at man er lykkelig gift,ha 4 barn,gravid med 5 også finner ektemannen din ut at:NEI,NÅ VIL JEG SKILLES FOR JEG HAR TRUFFET EN ANNEN...!!!!!Barna til denne gifte mannen trenger jo ikke nødvendigvis få vite at de skal få søsken heller da...Så jeg hadde IKKE tatt abort,om du tror/vet at du kan klare deg alene så...go for it!!!Du angrer ikke på barna du har fått,men det er godt mulig å angre på dem du ikke fikk;-) LYKKE TIL KLEM
minførstebaby Skrevet 9. august 2007 #30 Skrevet 9. august 2007 Hei... Det er ikke en lett situasjon du er i..Den babyen burde du beholde..det er tross alt ditt eget kjøtt og blod.. Jeg synes dessverre ikke synd i deg,men forstår fustrasjonen..Du burde fortelle det til han for familien hans må jo få vite det..Og ikke minst konen..Et ekteskap er blitt ødelagt...det finnes jo så mange fine ledige gutter du kan ha et forhold til..Hva er det med disse gifte mannfolk? En drittsekk du har hatt et forhold til,han lekte med deg...og han var utro mot konen.. Han er jammen ikke uskyldig du heller... Du har nok bedre tanker enn å ta abort... Det barnet er uskyldig,et vakkert barn blir det sikkert og.. Men nå har du forhåpentligvis lært at man brenner seg før eller siden når man leker med ilden... Håper du finner ut av ting... Snakk med noen... Ønsker deg lykke til videre...og håper du lar den uskyldige babyen få leve....
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #31 Skrevet 10. august 2007 Jeg ville beholdt barnet. Det er tross alt et menneske i magen din.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #32 Skrevet 10. august 2007 Til anonym 20:25 2.07.2007 Er helt sjokkert over det du skriver. Hva slags syn har du egentlig på abort? Har ikke dette barnet et like stort krav på livets rett som de barna som er født inn i "perfekte" familier med mor og far????
theafranord Skrevet 10. august 2007 #33 Skrevet 10. august 2007 Jeg blir så utrolig provosert av sånne som deg.... Du visste jo at han hadde familie..... Sånne som deg kan jo ikke eie selvfølelse....bare må ta andre sine menn!! Er det fordi du ikke får din egen mann?? Tenk å bli gravid med han.....du viste vel hvordan man lager barn?? Du må tenke på det barnet du bærer også.....hva kommer barnet til å tenke når han/hun føler seg avvist av sin far?? Sjansen er jo liten for at han kommer til å stille opp... Nei JEG SYNES IKKE SYND PÅ DEG...................
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #34 Skrevet 11. august 2007 pøh,du må jo bare komme deg nedpå. provoserer det deg at damer jakter på andre menn som itillegg er er gift??? Det burde provosert deg mer at den mannen DRITER i at han har forpliktelser hjemme.....tross alt ikke damen som har ansvar for hans barn... og visste han hadde familie?det visste no mannen best av alle... og ta mannen til en annen dame?de må jo nesten være 2 om akkurat det!!!! Når den mannen går bort p har sex med en annen dame burde han tredd på seg en kondom....man blir ikke LURT i 2007 og hvordan vet du ar denne mannen ALDRI kommer til å stille opp for barnet sitt... så sant du ikke er VELDIG synsk,så skal du vel ikke tro noe som helst???? JEG HÅPER DU BÆRER FREM ET FRISKT OG VELSKAPT BARN.. TING PLEIER Å ORDNE SEG FOR GREIE JENTER;-) LYKKE TIL
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #35 Skrevet 11. august 2007 Hvis du velger å beholde barnet, synes jeg du skal be faren om å informere ungene sine om det når de blir litt eldre. Når puberteten kommer og de begynner å se seg om etter kjærester er det veldig kjipt å finne ut at det er halvsøstra di du puler på.......
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #36 Skrevet 11. august 2007 Kan dere ikke la andre mannfolk være i fred? Vet det er de som gjør noe galt, men dere kan vell tenke dere å? Ville dere likt at deres mann pulte rundt på andre damer? Og ennå fått de gravid? Dere ødelegger så mye for andre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #37 Skrevet 11. august 2007 Desperat etter unge sikkert. Da er det jo greit å ta en med barn fra før, så man vet at svømmerne hans funker.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #38 Skrevet 11. august 2007 La andre mannfolk være i fred???høres ut som alle single damer løper etter opptatte menn... Det er vel kansje de opptatte mennene som burde la andre damer være i fred,eller hva?!Jeg vet akkurat hva jeg snakker om her.... Da jeg var gravid med mitt 2 barn,fant jeg ut at min samboer var utro og det til gangs..han fikk foten i baken,men det gikk som det ofte går...han ble tatt inn i varmen igjen klart. jeg var sint og såret,men vil påstå at i dette tilfellet var det min samboer som skulle stått for sitt ansvar, det kom frem i ettertid at han hadde lovet henne gull og grønne skoger,så det endte med at jeg syntes synd på denne jenten som hadde vært så uheldig å rotet seg opp i min mann.Hører med til historien at forholdet våres varte i 2 og et halvt år etter det og da hadde vi bygget stort hus og alt skulle bli så fint og flott......At jeg gikk fra han hadde ingenting med det han hadde gjort,men jeg var fornøyd... Og det var ikke lenger noe han kunne gi eller noe jeg ville ha.vi hadde da vært sammen i 8 år tilsammen... Men å skylde på single damer blir helt feil
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #39 Skrevet 11. august 2007 Du over her;-) Digger svaret ditt......må nok si at jeg er gravid med en som er gift,Men jeg synes IKKE synd på meg selv,kunne ønske situasjonen var annerledes,ja....men jeg har nok tenkt å klare meg,og blir det opp til meg skal jeg beholde det.....uansett hva noen sier....Å ta vekk dette barnet klarer jeg bare ikke,å,ja det er barnefar veldig lei seg for,det er jeg også det,men abort komme ikke på tale;-) EN TING TIL...JEG HAR ALDRI VÆRT UTE ETTER Å ØDELEGGE FOR NOEN.INNKLUDERT...DAME,BARN ELLER ANNEN FAMILIE.. MEN JEG ER SKIKKELIG LEI AV Å HØRE OM FEIGE MANNFOLK SOM IKKE KAN STÅ FOR DET DE HAR GJORT....
cecilie15.04 *jente*:) Skrevet 21. august 2007 #40 Skrevet 21. august 2007 Jeg må igjen spørre meg om det er Irans prestestyre som sitter og diskuterer her.. Hva slags holdninger er det dere har til andre mennesker?! Hvem i all verden er det som skriver slikt? Jeg tror ikke det er hun som startet tråden som har problemer, jeg tror snarere det er du som skrev DETTE som bør "brennes på bålet" når du klarer å si slik til ei ung jente i ein vanskeleg situasjon: "DU BURDE BRENNE PÅ BÅLET, FOR DET ER EN HEKS DU ER... MAKAN TIL GRUSOM JENTE.. SKAFF DEG NOE HJELP DU, FÅ PRATET UT OM HVORFOR DU ER SÅ LØSAKTIG" Jeg skal fortelle deg en ting jeg, når jeg var 14 år gammel hadde en mann på da 54 år sex med meg. Jeg var livredd for graviditet og den eneste grunnen til at jeg gledet meg til min 16-års dag var at da kunne jeg ta abort lovlig, og slapp og rømme eller ta abort "på egen hånd". Jeg sov omtrent ikke på 2 år, den tiden "forholdet" varte. I ettertid har jeg fått oppreisning på 250 000 kr, og den stakkars uskyldige ektemannen har fått 3 mnd ubetinget fengselstraff. Likevel er det mange som deg som mener at jeg har vært en stor skurk fordi jeg har først og fremst anmeldt, men og hatt "forhold" til han. Utrolig rart, for jeg trodde slike holdninger var borte for minst et par hundre år siden. Du aner ikke hvor vanskelig å være i en slik situasjon, og du/dere klarer tydeligvis ikke å vise mer empati og forståelse for andre mennesker enn en det en gjennomsnitts gråstein kan. Jeg har null respekt for slike som dere. Og jeg gir faktisk blaffen i om hele innlegget er tull, dere viser deres sanne jeg uansett. Noen av dere som har vært med på steinkasting idag eller? Flytt til Iran, kanskje dere finner noen likesinnede der. Fy faen, så kvalm jeg blir.
eggedosis Skrevet 22. august 2007 #41 Skrevet 22. august 2007 Ikke rart dere må signere med anonym med slike holdninger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå