Gå til innhold

Føler meg nedprioritert

Anbefalte innlegg

Skrevet

stella sier han ikke har jobb, pandamge sier han pendler 1,5 time hver dag til jobb? får det ikke til å stemme jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PandaMage (hetter HAN):

han nekter ikke å ta seg jobb.. han jobber selvstendig. starter eget firma.. er i møter om dagen og har sagt til sin kjære å ordne 20.000 på 14 dager så vi i det hele tatt får råd til å flytte inn i den nye leiligheten..

At han må sitte foran datan noen ganger når det er tross alt er arbeidsplassen til en som jobber freelance og driver eget firma burde være rett og rimelig når han velger den veien å gå for å kunne tilbringe mere tid sammen med sin kjære og i fremtiden kunne ha mere tid til barnet uten å måtte være på jobb hele dagen. Om ikke det er en innsats vet ikke jeg!!

Ja det er riktig at han har gått på sosialkontoret i en vannskelig tid,, og jobber enda hardere med å forhandle med dem for at vi skal få råd til å flytte sammen nå. De fleste som har verdt der, som jeg trur er de aller fleste en eller flere ganger i livet har måttet søke om litt ekstra støtte i en vannskelig situasjon.. Iallefall de som har levd livet har kanskje bommet i en yrkesmessig situasjon og måtte søke trygd. Den som ikke tør prøve, for heller ikke til noe. Og det kan ta 1000 forsøk før man lykkes.. Seff om ingenting skulle ordne seg og ale avtaler og møter kom til ingen nytte så ville han verdt nødt å ta seg en fast jobb.. Men nevn en fast jobb som man kan skaffe 20.000 på 14 dager da når man ikke er i fast jobb.. Syns ikke det er en selvfølge at man skal hoste opp det når man står i null.. Spesielt rart å si fra en jente som har mottat dagpenger det siste halvåret selv.

Skrevet

Stella og pandamage er sammen ja.. Ville ikke holde hva jeg følte skult for henne så syns det var rettferdig at hun kunne få si sitt om saken også.. Det skal være rettferdig!!

Skrevet

Kjære PandaMage og Stella... Ikke sitter her og lag en krangel da. Dere er vel i samme hus nå, ev. kun en tlf. unna. Ikke la dette ødlegge forholdet deres, og begynn å krangle her inne for guds skyld. Det er det IKKE verdt!

Nei, oppfør dere som et par voksne mennesker, og prat sammen. Ikke sitt å sleng dritt til hverandre vær så snill! Det blir litt for dumt..... Sorry at jeg sier det sånn, men .......!

Kos dere nå.... :)

Skrevet

Skal si dere er snille med hverandre... Tror dette bare er tull jeg.

Skrevet

Her er et godt råd til dere to : FAMILIETERAPI!

Skrevet

jeg har ikke lest svarene du har fått her..

men, jeg synes du har gjort mye for henne allerede! hun kan virkelig ikke kreve at du skal stå over 30årsdagen til kompisen din. det synes jeg er råttent gjort. det er viktig å ha et liv utenom hverandre også. og hun skal vite at hun er heldig som har deg som er så snill å kutte alkohol og flytte til hennes by!!! hadde det vært nært termin, hadde jeg skjønt det, men hun lider da ingen nød. dra i bursdag med god samvittighet du, hun kan ikke bestemme slike ting. synes også du kan ta noen øl hvis du føler for det, og bli der litt lengre enn kl 24:)

sambo fikk alkoholforbud de tre siste ukene før termin han, ikke hele svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...