Gå til innhold

Lyst å si noen ord ang snop ol til barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud så mye mas det er om dette tema! Foreldrer som velger å gi barna godt innimellom eller ikke, er vel ikke dårlige foreldrer fordet?

Sønnen min spiser normalt hverdag, og innimellom får han noe godt for kosens skyld bare. Trenger ikke å være lørdag eller noe. Men det er et valg jeg har gjort. Og dømmer ingen andre som har valgt det motsatte. Bare jeg er beviss på hva jeg gir ungen min, og det samme gjelder vel for andre foreldrer og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt med måte sier jeg. Variert kosthold i uken og godteri på lørdag. Greit å være bevisst hva ungene spiser og lære seg å spise sundt. Men tror også det er viktig åp gi barna litt godteri. Dette fordi jeg tror at barn som aldri får godteri hjemme er de som hiver i seg godteri når de er borte(besøk til venner, bursdager etc). Grei å få ett normalt forhold til snop også.

Her er det godis på lørdager, men om besteforeldre vil gi litt når de er på besøk der gjør meg ingen tin, bare det ikke skjer hver gang.

Barna våre vet veldig godt at det er kun snop på lørdager. Hvar til sin mormor idag og mormor fortalte min eldste sønn at hun hadde glemt å kjøpe snop, da svarte 4 åringen min med en gang: Det er fredag idag mormor. Litt gøy det da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...