Gå til innhold

Noen som røyker her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har røyka i alle svangerskapene mine å jeg har født barn på over 3600 gram hver gang å morkakene mine har veid over 800 gram å jordmødrene trodde ikke at jeg røyka i d hele tatt så dette tror jeg er veldig inviduelt....så d er tydeligvis ikke alltid påvist at røyking er så skadelig som alle skal ha d til..men å ha et røykfritt svangerskap er nok d beste ja men,mange sliter me å slutte..trenger vel ikke å hakke ned på røykere for d om?? kan vel støtte di også..er jo vanskelig for oss også da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempebra at du har klart å kutte ned. Stå på videre:o)

Jeg er i uke 8 nå og skal slutte å røyke til helgen:o) Vet at jeg klarer det denne gangen!!! og det er godt å vite. Røykte i mitt forrige svangerskap. Fødte en velskapt sønn på 4200 g - på overtid. Morkake på over 1 kg. Sunn, frisk og fin - ikke ett eneste spor på at jeg hadde røykt!! "Har du røykt, nei det tror jeg ikke noe på - han her har hatt det godt i magen" var kommentaren fra jordmoren. Lillegutt er nå en frisk gutt på snart 4 år - er aldri syk.

MEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kommer aldri til å sjanse igjen - og slutter helt å røyke til helgen som sagt!

En venninne av meg var ikke like heldig. Hun røykte og fikk kjempe kjeft av jordmødrene da dattera ble født. Morkaken var helt svart!!!! Jenten hennes som nå er 4 år, sliter med luftveissykdommer og er veldig ofte syk.

Skrevet

Var akkurat som jeg skulle he skrevet ded selv.

Jeg har fått samme besked som deg mange ganger ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...