Gå til innhold

Presentasjons tråd for alle med mars bebis i magen :)


Stolt mor til 4 skjønne gutter

Anbefalte innlegg

Heihei=)

 

TRor ikke det har gått helt opp for meg enda at eg skal bli mamma igjen!=) Visst alt går bra har eg termin 8 mars. Eg er 20 år og har en datter på 3 fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjekk tråd!

 

Er 25 år, fra Stavanger. Gift og har en datter på 4 år.

Bor i rekkehus vi nettop har pusset opp.

Hadde en ganske tøff fødsel som det tok 4 år å komme over, men går med friskt mot denne gang!

 

Ser frem imot første sparket i magen:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ei jente på 24 fra trondheim.

har samboer på 23. har termin ca 2 mars.

hadde en SA i mai, men rakk ikke tenke meg om før jeg hadde en ny positiv test i hånden. har hatt litt bekymringer underveis i forhold til litt lettere blødninger og menslignende smerter, men alt var heldigvis bra:)

håper virkelig det går bra denne gang, har hvertfall alle symptomene man finner i boka. kvalm, trøtt, kvisete, humørsvingninger osv, men gjerne for meg, så lenge spiren har det bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er 22 og 26. vårt første barn. gleder oss veldig. lille knøttet kommer i begynnelsen av mars!! er ikke helt ferdig på høyskole når barnet kommer, men det tar vi slik som det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente fra Sandnes, blir 19 år i august, er i mors 5. uke og baby's 3. uke.. Hadde SA som 16 åring i 3. uke.. Satser på at alt går bra denne gang! Faktisk samme barnefaren som da jeg var 16..:-) Ønsk meg lykke til;-) Holder oppdatert. Har forresten termin 14. Mars:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

 

Jente på 27 år og samboer med verdens beste kjæreste. Termin 03.03.08. Har en sønn på 6 år fra før, så dette er vår første sammen. Klarte det på første forsøk så det var litt overraskende, men er utrolig glade for det.

 

Flytter i nytt hus i sommer og stasjonsvogna er på plass... ;o)

 

Ellers er formen veldig bra, vondt i puppene, men det er det eneste...

 

Lykke til alle! Blir spennende å følge hverandre i månedene framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg er ei jente på snart 27år, med samboer på 27år. Vi har vært kjærester i 8år og har en gutt på 4 1/2år sammen. Nå venter vi nr. 2 med termin 16.03.08. Jeg jobber for tiden heltid i storkiosk, og stortrives der. Snakk om koslige mennesker og jobbe med ;)

 

Kastet pillene i desember 06, og ble gravid i pp3 med novemberspire. Det endte dessverre i MA i uke 10 i april. Med en prøvepause på 2mån, begynte vi prøvingen igjen i juni. Og jaggu ble jeg ikke gravid igjen på 1 førsøk etter MA.

 

Er livredd det skal ende galt denne gangen også, men det er bare å krysse fingre og håpe! Lykke til alle sammen med graviditeten, og gratulere så mye! Skal bli en koslig plass å være her inne!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ei jente på 20 har 2 sønner fra før har en på 3 1/2 år så har jeg en gutt på 3 månder som ble født i mars i år. så venter jeg hvist en til i mars neste år dette kom litt brått på men dette klarer me. jeg er gift med en fantastisk mann me gifta oss i 2005. og bor på hommersåk med sandnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann... Jeg er 26 år og samboer.Har vært det i over 3 år. Samboeren har 2 barn fra før på 15 og 12 år.. Vi har en gutt i lag på 22 mnd og så venter vi forhåentligvis en jente rundt 12 mars(har ikke vært hos legen enda) .. blir spennende dette.. alt kommer tilbake igjen... ting jeg hadde glemt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld, jenter ;o)

 

Jeg er 32 år og gift med verdens flotteste mann. Vi har 3 herlige gutter sammen, de er 9 1/2 år, 7 1/2 år og 1 år ;o) Jeg tok en CB Digital 3 dager før ventet mens, og den lyste GRAVID mot meg - gjett om jeg ble glad! Tårene bare rant, og jeg ringte mannen min med en gang og fortalte den glade nyheten ;o) Vi fikk det til etter 5pp ;o) Jeg hadde en SA i feb i år :( Så nå håper jeg virkelig av hele mitt hjerte at gullet i magen min klorer seg kjempe godt fast denne gangen, og bli inni magen min til termin, som er 8 mars.....

 

Lykke til til oss med mars-baby-i-magen ;o) Så må vi være flinke til å holde hverandre oppdaterte da, jenter.... Godt å ha noen å skravle med i denne laaaaaaaaaaaange ventetiden vi har foran oss ;o)

 

Stoooor klemz fra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratuelerer til alle med spirer :)

Jeg er 22 år, 23 ved termin er samboer med verdens beste. Han er 27, og det er vårt første. Vi bor på landet i enebolig og alt er tilrettelagt for en liten bebi!Jeg hadde en SA i mai, så gikk jo relativt kjapt igjen dette her.Testa positivt i dag morges, så det har ikke gått helt opp for meg hva som har skjedd, men dette blir veldig spennende. Synd jeg skal på kveldsvakt i dag. Jobber som sykepleier. Har vært en del småkvalm og veldig mye svimmel. Har også mye hjertebank, var hos legevakten fredag og fikk noen hjertetabletter. De kan jeg ikke ta nå som jeg er gravid. Men så lenge spira mi har det bra, har mor det bra!Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen!

 

Jeg blir mamma som 25-åring og det var målet mitt siden så lenge jeg kan huske. Heldigvis rakk jeg å treffe mannen jeg vil ha barn med og dele resten av livet med også :-P

Vi kjøpte oss stooor leilighet i januar-07 (Jessheim) og alt er klart for å fylle hjem og hjerter med trillende barnelatter (..og kanskje litt gråt også..?) Dette gikk fortere enn jeg kunne håpe på men 10. mars er såå lenge til....!

 

Min samboer har en sønn fra før, så jeg har øvd meg litt på (ste-)morsrolllen fra 4 års alder.

Nå får jeg bare vente på at legen har tid til å ta imot meg og få dette konstatert -føles så uvirkelig og det er jo INGEN forandring ennå...!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.

 

jeg er 24 år (veldig snart 25) , har en samboer på 28. vi bor nå i oslo, men flytter til landlige omgivelser i sør-odalen der vi har kjøpt et nyyydelig hus med stor hage i august.

 

babyen er godt planlagt, men kom fortsatt som et lite sjokk. :) første barn for begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere!

Jeg er 24 og har en samboer som er 27. Vi bor i Oslo og jeg er nå gravid etter første IVF forsøk.

Så godt planlagt baby, med litt hjelp fra Riksen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg er 35 og har termin 2. mars. Har hatt 6 ufrivillige aborter og er utredet uten at de har funnet noe galt. Nå har jeg imidlertid hatt en ekstra opprensking i livmoren og får graviditetsstøttende medisiner så jeg krysser armer og ben!! Skal på UL i dag og holder på å dø av nervøsitet og spenning - vi MÅ bare se hjerteslag i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27år.Har en liten gutt på 2 1/2år fra før. Har holdt sammen med mannen min i 12år og gift i snart 6 av dem o") Har en SA (11+2) fra før lillegutt ble på vei og blødde også flere ganger underveis i det siste svangerskapet så er også litt spent og tar og roer ned litt nå. Vi bor i Valdres og stortrives der i romslig hus med to hunder (elghund og kortbeint beagle) Mannen er lidenskapelig jakt, fiske og friluft interessert så derav rasene men snille er de og viktige familie medlemmer o") siste tilskuddet i familien på dyrefronten er en nydelig grå,liten kattunge med navnet Gråtass, døpt etter sønnens største helt om dagen. Jobber som assistent på barneskole og er i tillegg leder for SFO fagbrev som barn og ungdoms arbeider med stadig tanker om etterutdanning , men trives som plommen i egget med de arbeidsoppgavene jeg har så stresser ikke med det o")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 28, bor et par mil utenfor Oslo i et koselig rekkehus og har en sønn på snart to, og foreløbig anslått termin 11. mars....

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 24 år og venter nå mitt første barn sammen med min kjære samboer. Vi er jevngammle og har vært sammen i snart 8 år. Vi bor og jobber begge i Trondheim. Jeg jobber i helsesektoren.

 

I skrivende stund er jeg 7+0, og foreløpig termin er 1.mars 2008. Stikkninger og strekkninger i livmorområdet, og kvalm. Henger mye over toalettskålen for tiden, slitsomt - men helt OK når jeg tenker på hvorfor og hva jeg kan se frem til! Vi gleder oss masse til å bli foreldre!

 

Lykke til alle mars-foreldre! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, 30 år, men blir 31 når jeg får min lille skatt!! Har to barn fra før, en gutt på 8 og en jente på 5. Gift, og er utdannet hjelpepleier. >Jeg kan ikke selv føde, så jeg skal ta keisersnitt for 3 gangen, jeg har termin 16.Mars, men blir nok noen dager før det vårt lille mirakel ser dagens lys. Lykke til alle sammen!!! Ønsker dere alt bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 24 år og er samboer,min kjære er 25.

Me har nettopp kjøpt oss hus....og så kom denne FANTASTISKE beskjeden!!! Eg er ca4+6 i dag...så har termin 15 mars enda....

Me har ei jenta på to år sammen..ho blir nok glad for å få søsken!!!

Me gler oss....og eg ser fram til å kunne være her inne å dele tanker og følelser i løpet av svangerskapet!!

 

LYkke til alle sammen!!

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann... jeg er 23(blir 24 i svangerskapet) og samboeren min 21(blir 22)vi bor i valdres. vi har både hus og stajonsvogn.hehe... det var ikke planlakt men vi vart begge utrolig glade for det for det... har tremin rundt en 12 mars. vi gleder oss utrolig masse... :)

lykke til alle sammen her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shallabais! Jeg er 26 år og er på vei med min første, oi, blir helt skjelven i hendene bare av å skrive det - HELT SPRØTT dette her! Giftet meg med min kjære i Januar, og har vel prøvd siden da:)

Er veldig lykkelig over dette, men blir jo helt GAL av å gå og tenke på det hele dagen laaaaang! Også har jeg lyst til å fortelle det til alle, men samtidig lyst til å vente så lenge som mulig. Hvordan gjør dere andre det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er ei jente på 27år, gift og har en sønn på 3,5. Jeg testet positivt første gang i går 10.07. Testet positivt hele fire ganger i går... Kunne ikke helt tro mine øyne. Dette gikk fort! Prøvde i nesten ett år med førstemann, men ble gravid på andre mnd uten piller denne gangen. Tror jeg har termin ca 19.03, har ikke vært til legen enda... Bor forresten i Trondheim.. Møtte min aller beste venninde igjennom BIM sist jeg var gravid! Morsomt å være tilbake på på gamle trakter! Lykke til jenter!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. æ e 33 blir 34 før baby nr 4 kommer, e gift me verdens beste man, har vært i lag i 12 år snart. Har 3 gutter i alderen 11,7 og 5 år, så d e klart tankene går om at dette kanskje e ei jente, men d spiller ik noe rolle, bare at alt e bra. Hadde en sa mellom 1 og 2, og en del blødning på nr 3. jobber i skolen som ass, har nettopp fått fast jobb, må vel vente litt me å si d!!!!

Tok testen i dag og jammen slo den ik ut, hadde mistanke, men ik sikker. har ik fått fortalt d te gubben enda, men snart.

Har sånn ca termin 21 mars...

håper d går bra me alle her og lykke te.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg er 28 år og venter vårt andre barn 11.mars. Har en gutt på 2,5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...