Gå til innhold

Presentasjons tråd for alle med mars bebis i magen :)


Stolt mor til 4 skjønne gutter

Anbefalte innlegg

Jeg kan godt starte.

Jeg er 31 år, blir 32 før termin. Har to sønner, hhv 1 1/2 og 10 1/2 år. Er samboer. Har vært sammen med samboer i 5 år. På de åra har det blitt en SA (6+3), en sønn og en MA (12+0) i februar i år. Så denne gangen krysser jeg alt for at det går bra.

I forrige svangerskap hadde jeg bekkenløsning, så nå har jeg allerede begynt å trene litt, håper det hjelper litt ihvertfall :)

Vi bor noen få mil utenfor Oslo, har stor enebolig og to hunder (min sambo sin hobby). Jeg jobber med økonomi i en bedrift i Oslo og trives godt med det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æ e 16 år, fylle 17 i desember, bor hjemme, mn flytt mest sannsynlig vis sammen med kjærestn min snart <3 Bor i Vardø (helt oppi nord). Håper alt går bra med svangerskapet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 år, blir 24 før termin. Har samboer og dette er vårt første barn sammen. Vi gleder oss stort og håper så inderlig at alt går bra. Bor i Tromsø hvor jeg arbeider i helsesektoren og samboeren min studerer. Ikke fått noe særlig med svangerskapstegn enda, foruten om menslignende smerter nede i magen. Venter i spenning på kvalmen alle sier jeg snart vil få. Men det tar jeg gjerne på kjøpet så lenge spiren i magen har det bra. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jente på 30 år. Bor ved Lillehammer. Gift og har to barn på 3 og 5 år. Dette var 2 pp, så det gikk over all forventning. Har foreløpig termin 12.3.08. Dette blir spennende =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm..Så ikke denne tråden jeg=o)

 

Jeg er 25 år. Har en snill og herlig (noen ganger sta og egen) samboer og en nydlig sønn på 3 år. Dette blir vårt andre barn...

Vi bor i Skedsmo

 

Sist svangerskap fant jeg ikke ut at jeg var gravid før det var gått 3 mnd...Lang historie...

 

Dette er det første planlagte svangerskap, og er kjempe spent...=o)

 

For tiden så skal jeg begynne i en helt ny jobb nå til mandag, og gruer meg så mye å fortelle at jeg er gravid...Venter da litt til før jeg forteller...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jente 28 år fra Stavanger-området. Gift, to barn på 5 og snart 8 år. Klaffet på første forsøk :-) Så nå håper jeg bare lille frø klorer seg godt fast der inne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Eg er 26 år, fra Bergen sånn ca. Gift, mannen min er 25. Dette blir vårt første barn, håper det går bra, litt for spennende akkurat nå, men alle tegn er helt som normalt her ennå ihvertfall.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg er 29 år og gift og vi bor i Bergen.. Vi har en toåring fra før. Gleder meg til å få ny baby, men er spent på hva storersøsteren vil si.

 

Det er tidlig i gravidiiteten, men jeg velger å glede meg skikkelig allerede. Får ta sorgene på etterskudd dersom jeg har gledet meg for tidlig.

 

Lykke til alle mars-mammaer!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er 31 år fra Oppland, har ei jente på 8 og ei på 13 mnd- og termin m 3. mann 2. mars 2008.

Lykkelig gift og gleder meg og krysser fingrene for at dette går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 22 år, samboer på 28. har eget stort og fint hus og stasjonsvogn så her ligger det til rette:) ble gravid på første forsøk. det er helt utrolig. jeg som hadde innbilt meg at jeg aldri kunne bli gravid:) er forresten fra lillehammer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er 26 år og fra trondheim. Venter mitt første barn sammen med min herlige samboer. Spiren var ikke akkurat planlagt, men er hjertelig velkommen allikevel :-) Er ennå ikke overbevisst på at jeg er gravid, men 4 tester som viser det sammen, kan vel ikke være feil.

Håper at svangerskapet skal gå bra, er plaget allerede med litt kvalme, og mye svimmelhet. Ikke godt, men blir bedre forhåpentligvis.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 år, gift og har en datter på 17 mnd. fra før som nå skal bli storesøster=)

Bor noen mil utenfor Bergen i en koselig enebolig=)

Krysser det som krysse kan for att svangerskapet skal gå bra denne gangen også=) Gleder meg iallefall til å bli 2 barnsmor=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 år, gift og har en nydelig sønn som snart blir 2 år. Bor 2 mil utenfor Oslo i et koselig rekkehus. I følge terminkalenderen er terminen på vår nye, lille spire den 11.mars. Noen andre som har samme dato?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 28år, har termin(9/3) dagen før bursdagen min :D

Har en gutt fra tidligere forhold, han er 10år denne mnd.

Har akkurat flyttet hjem til Sandnes igjen etter flere år borte.

Er samboer, men har bare vært det i 10mndr.

Har akkurat kjøpt leilighet (selfølgelig med bare to soverom!)

...og bil(selfølgelig liten bil) (bare for å komplisere ting)

Babyen er veldig ønsket, men ikke planlagt.

Vi har lagt planer om bryllup i juni 2008, men det spørs om det må forskyves, selvom alt er bestilt osv.

 

Det ser ut til å bli en spennende tid fremover :D

gleder meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 29 år, blir 30 år før termin. Min første graviditet. Var ikke helt planlagt men er overlykkelig forde.. Er snart samboer med min kjære som er 34 år. Er livredd for å miste, men krysser fingrer og tær for att det skal gå bra.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 38 år (blir 39 før terminen). Er samboer med mann som har to jenter fra før. Det blir min første! Formen er topp! Fortalte jentene hans om vår graviditet i går.De ble glade og vi fikk en god samtale! Det gjør det ekstra artig! Bor i Bodø. Nå kan jeg nok ikke dykke på en stund.....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og gratulerer til alle kommende mars-mødre:)

 

Jeg er 27 år, gift med verdens beste mann. Vi har vært sammen i 10 1/2 år, samboere i 6, og gift i 2 1/2 år.

Vi har en sønn på 19 måneder, som nå altså skal bli storebror rundt 3.mars.

 

 

Forrige svangerskap gikk veldig fint, ikke noe kvalme, ikke strekkmerker. Hadde mye kynnere fra ganske tidlig i svangerskapet, men det gikk så fint atte, er jo ikke så dumt at livmora trener seg litt på forhånd. Hadde hvertfall en grei og ganske kjapp fødsel. Håper på likt denne gangen. Eneste jeg vil være foruten må være bekkenløsningen som var en plage.

 

Vi bor i kopervik på karmøy, hvor jeg jobber i barnehage som pedagogisk leder på småbarnsavdeling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede verdens skjønneste gutt på 17 mnd. Kan jeg virkelig bli like glad i en til?? vi får se hvis alt går bra den 5 mars.. Jeg er 32 og bor i Oslo med yndlingskjæresten min.

Har fått så veldig vondt i ryggen allerede! det liker jeg dårlig.. heldigvis er jeg hjemme med første mann enda så jeg får sovet litt og strukket meg litt iløpet av dagen.

blir spennende å følge dere alle!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 30 år, gift og har en nydelig sønn på 2 år (litt over 2 riktignok). Bor i Oslo, foreløpig sentralt i leilighet, men spørs om det blir endringer på det nå. Veldig fornøyd med ny baby på vei, og også jeg har foreløpig termin den 11.3. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Jeg er en jente på 25 år, som bor noen mil sør for Oslo. Har samboer, og venter nå vårt første barn sammen.. Testet positivt fredag 29.06, og har i dag vært hos legen, og fått dette bekreftet. Har aldri vært gjennom dette før, men min samboer har et barn fra før av.

Er nyutdannet, og begynner i jobb 1 august, som pedagogisk leder.

 

Ellers er formen fin for tiden, ikke mange plager.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente på 23 år fra larvik.. Jobber i butikk.

Bor sammen med min samboer som straks fyller 24 og vår nydelige sønn på 3 1/2 år..

Prøvd å bli gravide i 19 mnd..

Testa positivt med cb digital 3/6

Skal til legen i morgen siden jg bøl og har litt smerter/stikkninger

 

Har termin 10 mars........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 33 år og har en datter på 2,5. Er gift og jobber i barnevernet. Begynte prøvingen i mai, og ble gravid i juni. Veldig deilig å slippe den lange prøveperioden. Er så vidt jeg vet 4 uker på vei, så det er ennå veldig tidlig. Testet positivt i dag tidlig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei ung frøkjen på 20 hele år, samboer med min bedre halvdel som er rett rundt 22 ;) vi holder nå til i horten, men flytter til kristiansand og herlige sørlandet i løpet av nærmeste framtid*! :) Ellers går alt fint til nå, jeg er litt trøtt og sliten + sliten i ryggen.. Åssen i all verden går det ann å få så ømme pupper forresten.. AUU! Hoho.. Det var meg (:

 

hadde vært stas med noe post da! den teite postkassa er jo ALLTID tom :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Som de fleste andre er også jeg veldig spent, og tør ikke glede meg enda.... Vi har prøvd i 3 år, og skulle hatt kvantumsrabatt på graviditetstester ;) Endelig fant jeg en som viste positivt ;)) Var hos legen i dag og fikk det konstantert, med termin ca.5 mars.

Men det skal bli laaaange spennende uker fremover.

 

Ønsker dere alle lykke til videre. Håper samtlige følger helt frem til mars bebisene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...