Gå til innhold

Hva er det dummeste dere har hørt/sagt noengang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har sikkert mange historier, for eg e kjempeflink t å si dumme ting, men akkurat no komme eg bare på ein om meg sjøl og ein om ei venninne av meg og venninna hennes....

Eg var på ei samling med 4H, og da vi vakna siste morningen ble det snakk om kor mange timar vi hadde sove, og litt om drømmer. Ein sa han hadde sove 9 timar, andre kun 2. Og så klare eg å sei: Eg har bare hatt 6... og kan si eg blei litt mobba etter det... Eg husker alltid no på å sei noe meir ette det tallet ja!!

Venninna mi og venninna hennes var i syden/spania for noen år tilbake, og de satt på en restaurant å sku bestille middag. Venninna hennes ville ha poteter, men fant ikkje noe i menyen som ligna poteter... Så seie venninna mi, idet kelneren komme forbi, : Du skal jo alltid ha pota du!! Og puta er hore på spansk.... oooops, de ble skjelt litt ut da ja...

Videoannonse
Annonse
Gjest otilie79;)
Skrevet

Hadde ei venninde da jeg var lita som var så fæl til å lyve om alt mulig. Vi gikk i speideren sammen, og så var det på bursdagen min at det var noe sånn speidergreier i kirka. Hun ene speiderlederen kom bort og gratulerte meg med dagen mens jeg stod sammen med hun venninda. (Husker ikke hvor gamle vi var, 7-8 år kansje) Så kunne hun vennina mi fortelle at EGENTLIG så ble hun født på den 1 desember, men siden hun kom ut feil vei så putta de henne inn igjen, også ble hun født midt i februar i stedet. hahaha Så hun speiderlederen måtte bare gratulere henne med vel overstått da:o)

Skrevet

Jeg hadde sommerjobb i en fiskebutikk for mange år siden. Denne fiskebutikken ligger på Hvasser (Tjøme) og her er det maaange turister på sommeren. Det har kommet mange gullkorn der ute.. hehe

En gang var det ei som kom inn i fiskebutikken og det første hun utbryter er "nei guud her lukta det fisk" og stormet ut igjen. jaja

En annen ei kom inn og bestillte torsk. Ekspeditøren viste henne bort til tanken der fisken svømte rundt og lurte på hvem hun ville ha.. "nei hun trengte da ikke ta liv av en bare for henne"!!

Skrevet

Jeg jobber i noe som heter småfe-service og her får vi spørsmål om mye rart... Samme dag skjedde dette; En dame ringer like etter kl 8 på morgenen, hun spurte: Unnskyld meg, men når våkner dere?

(hun lurte jo på åpningstidene)

Like etter ringte det ei: Ja jeg skulle gjerne bestilt en geit...

Hahahaha ser for meg at vi skulle ha geiter i hyllene, en hvit, en svart, med og uten horn osv :-)

Skrevet

Jeg tror det dummest jeg har hørt er det innlegges om var her igår om det var mulig å klare seg på 9000,- for 2 voksne og 1 barn i 14 dager......etter at alle regninger var betalt.

Skrevet

Ei veninne av meg var på korpstur til england for noen år siden. En kveld var de på en lokal pub, og hun kom i prat med noen fastboende. De lurte på hva de gjorde i england (ferie/forretninger) hvorpå hun svarer; we are here on a trip, playing with the corps (vi er på tur her og spiller med likene). De forsvant rimelig fort derfra jah. Hehehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...