Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #53 Skrevet 28. juni 2007 Ville ikke bodd noe annet sted i Norge enn Oslo, da ville jeg heller valgt utlandet... Hvis jeg må si et sted: Hokksund, Drammen osv. Ugh...
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #54 Skrevet 28. juni 2007 vågå. lom, hamar, lillehammer, gudbrandsdalen
supergyda Skrevet 28. juni 2007 #55 Skrevet 28. juni 2007 Jeg ville absolutt ikke bodd i innlandet. Må ha sjøluft. Bæærgen er helt topp i så måte. Og eg bare ææææælskar bergænsaræ.
sjokolademams Skrevet 28. juni 2007 #56 Skrevet 28. juni 2007 Hallo! Det heter Finnmark og Finland! to n'er i förstnevnte og en i siste. Ville forresten ikke bodd hverken i finnmark eller tröndelag.Er så langt fra resten av verden. Bergen derimot er ikke så verst. Og Finland er ganske ok. I allefall sör i landet.
piano♫ Skrevet 28. juni 2007 #58 Skrevet 28. juni 2007 Vudu Valley? Hehe...ikke det peneste stedet jeg har sett, nei... ;-)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #59 Skrevet 28. juni 2007 Kama du oppfører deg som ei brunstig hoppe med de sleivsparkene mot oss trøndere:-) Uansett hvor ødelagt en firebarnspappa er????? Hør her ditt kalloritroll med ingen utdannelse og pub til pub IQ. Om du leker hobbypsykolog i den lokale puben på ett eller annet avdanka området i en mørk bakgate i slummen av Bergen så forstår jeg godt at du prøver å innynde deg hos den kvinnelige trønderbataljonene her inne:-) Men at disse trønderdamene jatter med deg er selvfølgelig av ren sympati da de synes det er litt synd på deg vennen:-)
KaMa Skrevet 28. juni 2007 #60 Skrevet 28. juni 2007 Ødelagte firbarnspappaer som i å bruke et utrolig vulgert språk for å fornærme kvinner, av typen bruk av div betegnelser for det kvinnelige kjønnsorgan og med ustanselige seksuelle hentydninger, samt ytre uflaterende beskrivelser. Du virker litt ødelagt...
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #61 Skrevet 28. juni 2007 Å jeg som fikk 5 i norsk på vgs, skjønne den som kan Glemmer fort ja.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #62 Skrevet 28. juni 2007 Hehe.. ikke rart at Bergen topper lista over ulykkelige mannfolk med den hobbypsykologen som serverer på lugubre puber:-)
Tokatter_USA Skrevet 29. juni 2007 #63 Skrevet 29. juni 2007 Helt enig. Når jeg blir rik skal jeg kjøpe hytte i Norge, og det kan bli billig (rik er relativt), for den hytta kan være hvorsomhelst.
Northernlights Skrevet 29. juni 2007 #65 Skrevet 29. juni 2007 Mamma har hytte i Selbu ;o) Saa jeg slipper aa kjoepe...saa da slipper jeg aa bli rik...hehe
KaMa Skrevet 29. juni 2007 #66 Skrevet 29. juni 2007 Du er bare trist og lei deg for at jeg ikke finner deg særlig attraktiv.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #67 Skrevet 29. juni 2007 Faktisk er jeg overlykkelig:-) Et mareritt å tenke på at du skulle henge på meg i fritiden.. Den kroniske gnålinga di her inne bekrefter selvfølgelig at du egner deg dårlig i nærheten av meg... Samt at du er bergenser som ville påført meg alvorlig magesår og oversensibiltet overfor lukter:-)
KaMa Skrevet 29. juni 2007 #69 Skrevet 29. juni 2007 Å, kom igjen. Du lurer ingen, andre enn deg selv.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #70 Skrevet 29. juni 2007 Kan ikke du ta et hint nå lille venn:-) Jeg kommer aldri til å klare å være i nærheten av damer som kommer fra Bergen... Tenk bare hvor ille det er å sitte i en bil på ferietur å høre på den evindelige skaringa og det evindelige gnålet fra deg...urgghhhhhhhh.. ps.. på tide å gi seg nå vennen.. jeg gir jo meg aldri:-)
KaMa Skrevet 29. juni 2007 #71 Skrevet 29. juni 2007 Akkurat ja.. Du drømmer om biltur med meg.. Vel, det blir kun i drømme.
LINDA*** Skrevet 30. juni 2007 #72 Skrevet 30. juni 2007 Ville DEFINITIVT ikke bodd i Svelgjefitt! I Telemark... (eller var det Buskerud..).. Wonder why
Mamma i februar=) Skrevet 30. juni 2007 #73 Skrevet 30. juni 2007 jeg ville ikke bodd ett sted, der de prata så rart at jeg ikke forsto hva de sa.. sunnmøre f.eks;) liker meg beste i gode gamle valdres jeg!=)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. juni 2007 #74 Skrevet 30. juni 2007 Kunne for alt i verden ikke tenkt meg å bo på et sted med mer enn 1000 mennesker. Har prøvd det: og der finnes ikke lykken. Mer presist: aldri sør for Bodø (forresten bodd der: usj!), og heller ikke i noen av byene her: Tromsø, Alta, Narvik (VM i stygg by!), Harstad osv. Om jeg MÅTTE til en by for å studere, takk og pris for at jeg slipper, måtte det ha blitt Trondheim. Bodd der, og den minst grusomme byen jeg har prøvd.
Mrs. Bouquet Skrevet 30. juni 2007 #75 Skrevet 30. juni 2007 Oslo eller de andre store byene i Norge. Forresten ikke i en by i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå