Gå til innhold

Hvor i Norge ville dere abselutt ikke bodd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville abselutt ikke bodd i Finmark. Føltes ut som jeg var på en annen planet der. Var der riktignok bare en sommer, men uansett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt jeg ikke er norsklærer..hoho

Skrevet

Jeg ville heller ikke bodde oppe i nord. Og med nord mener jeg lenger opp enn trøndelag. Har nok mygg her jeg bor.

Og avstandene mann, nok til å få en stakkar til å miste motet :(

Skrevet

I sentrum av en storby, det hadde ikke vært noe for meg.

Skrevet

Hehehe... de aller, aller fleste steder. Trives godt der jeg bor nå, og et sommerhus i hjembyen min hadde funket bra:-)

Skrevet

Bra det bare var en sommer da, siden sommeren der oppe bare varer i 4-5 dager..

Jeg kunne ikke tenkt meg å bo i bergen..

Alt for mye brostein..

og bergensere..

(no offence)

Skrevet

Enig.. Bergen stinker samt at beboerne ser ut som de er snytt ut av en blanding mellom mongolere og nordfinner:-)

Skrevet

Kor i Finnmark var du en sommer da,Dr.Yppert??

Skrevet

For ikke å snakke om alle enveiskjørte gatene, at hele byen lukter fisk og at de ikke presterer å prate i samme lydnivå som resten av verden... :-)

Skrevet

Kan ikke tenke et sted jeg ikke ville bodd,faktisk....

Norge er fint,uansett hvor =)

Skrevet

jeg sa Finner.. de som bor lengst nord i Finnland:-) Finmark er herlig der oppe synes jeg!!!!

Skrevet

Det lukter ikke fisk, men tricomonas vaginalis.. fiskelakelukt... forteller litt om Bergenserne:-)

Skrevet

Hehe, noe av det samme du gikk rundt å skrøt av at det luktet av fingrene dine i tenårene, mens du egentlig bare hadde puttet de i en boks med tunfisk...? :-)

Tihi, unnskyld, den var stygg :-P

Skrevet

Du sa jo i hovedinnlegget at du ikke ville bodd i Finmark...eller sa du ikke det??

Skrevet

Hør her mamman til et eller annet.. at det var da for pokker ikke jeg som skrev hovedinnlegget!!! Greit at jeg hater joikaboller og finnbiff, men Finmark trives jeg faktisk veldig godt, bare jeg slipper de primitive matrettene:-)

Skrevet

Sorry...tror det e rpå tide å ta kveld ja... :))

Skrevet

Mulig det:-) Dessuten hadde jeg laget tråden som anonym, så ville du nok blitt sjokkert av hva jeg mener eller synes om Finmarkinger:-)

Skrevet

Alt som heter bondeland..... Men minst av alt Nord-Norge i seg selv.... ALDRI!

Skrevet

hehe.. jeg tok for meg den hermetiserte versjonen av joikaboller:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...