Gå til innhold

Jeg venter sekslinger!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Afrodrite er forresten tilbake på skravlesiden! That bitch!! Hu lagde noe jævli' mye med kvalm husker jeg. Vi vil se bevis på at hun fikk trillinger!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor var beviset der da? hvem som helst kan jo si de venter trillinger eller seklinger..og så legge ut et innlegg over at de er født..men det er ikke mye bevis i mine øyne...bør komme med bilder.....

Skrevet

hvor har det blitt av hun derre to blå nå da?ligger vel og føder hun nå hehe

Skrevet

Bevis på at hun er tilbake da :-) mente ikke bevis i form av bilde.

Skrevet

eller så har hu svima av..for hu var på UL denne uken og det viste seg at det ikke er 6 stk der inne....men 8!!!!!!!!! og da svima 3 leger,7 jordmødre og de 5 fluene i rommet også av!

Skrevet

ser at de fleste her skriver at hun venter femlinger....

det jeg lurer på er om det er noen andre enn HI det blir snakket om?

det står tydelig over her at hun venter sekslinger..??

bare lurer. :)

har HI kommet i se &hør enda? hehe

Skrevet

Denne personen de snakker om (som kaller seg "toblå") venter femlinger i følge innleggene hun skrev. Denne sekslinge-tråden ble laget for å gjøre narr av henne

Skrevet

hehe ok. :)

da er jeg med. :)

litt blond av og til. :)

Skrevet

hvor er denne toblå nå da? byttet nikk igjen siden hun liksom har fått så mye pes fra media?kan jo klippe ut innleggene hennes herfra og selge dem til vg . må jo være stort å få ta del i de innleggene når Norges første 5 linger på mange mange mange mange mange år blir født.

Skrevet

ingen som tror på henne sikkert.

Skrevet

hjelper jo ikke å skifte nick,for så å fortelle at man venter femlinger..haha.da er du jo ikke mye smart:p

men hun hadde nemmelig laget seg ny profil,siden hele norges og helt sikker og utlandsk presse ville snakke med henne...men hallo...istedefor å lage seg ny profil,så er det jo bare å stenge for PM det..ikke verre enn det gitt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...