Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #26 Skrevet 14. juli 2007 Afrodrite er forresten tilbake på skravlesiden! That bitch!! Hu lagde noe jævli' mye med kvalm husker jeg. Vi vil se bevis på at hun fikk trillinger!!!!!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #27 Skrevet 14. juli 2007 Her er beviset: http://www.barnimagen.com/forum/thread/9831340
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #28 Skrevet 14. juli 2007 hvor var beviset der da? hvem som helst kan jo si de venter trillinger eller seklinger..og så legge ut et innlegg over at de er født..men det er ikke mye bevis i mine øyne...bør komme med bilder.....
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #29 Skrevet 14. juli 2007 hvor har det blitt av hun derre to blå nå da?ligger vel og føder hun nå hehe
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #30 Skrevet 14. juli 2007 Bevis på at hun er tilbake da :-) mente ikke bevis i form av bilde.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #31 Skrevet 14. juli 2007 eller så har hu svima av..for hu var på UL denne uken og det viste seg at det ikke er 6 stk der inne....men 8!!!!!!!!! og da svima 3 leger,7 jordmødre og de 5 fluene i rommet også av!
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 15. juli 2007 #32 Skrevet 15. juli 2007 ser at de fleste her skriver at hun venter femlinger.... det jeg lurer på er om det er noen andre enn HI det blir snakket om? det står tydelig over her at hun venter sekslinger..?? bare lurer. har HI kommet i se &hør enda? hehe
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #33 Skrevet 15. juli 2007 Denne personen de snakker om (som kaller seg "toblå") venter femlinger i følge innleggene hun skrev. Denne sekslinge-tråden ble laget for å gjøre narr av henne
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 15. juli 2007 #34 Skrevet 15. juli 2007 hehe ok. da er jeg med. litt blond av og til.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #35 Skrevet 15. juli 2007 hvor er denne toblå nå da? byttet nikk igjen siden hun liksom har fått så mye pes fra media?kan jo klippe ut innleggene hennes herfra og selge dem til vg . må jo være stort å få ta del i de innleggene når Norges første 5 linger på mange mange mange mange mange år blir født.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #37 Skrevet 17. juli 2007 hjelper jo ikke å skifte nick,for så å fortelle at man venter femlinger..haha.da er du jo ikke mye smart:p men hun hadde nemmelig laget seg ny profil,siden hele norges og helt sikker og utlandsk presse ville snakke med henne...men hallo...istedefor å lage seg ny profil,så er det jo bare å stenge for PM det..ikke verre enn det gitt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå