Yelo ♥Ina♥ Skrevet 25. juni 2007 #26 Skrevet 25. juni 2007 Jeg er helt enig med deg i det siste du skriver! Men for å si det sånn, så tror jeg ikke dette innlegget hjelper noe særlig. På denne måten framstår du som ganske umoden og gir dermed drittkasterne mer å kaste dritt om! Håper du forstår hva jeg mener, er hvertfall ikke meningen å lage kvalm med innleggene mine:)
Djoolia 07+08+12 Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #27 Skrevet 25. juni 2007 Er ikke selvhøytidelig, så skal mye til for at jeg skal ta meg nær av det. Dette var jo ikke et seriøst innlegg da,det var for å provosere en viss person, og det var vellykket. Jeg mener at en ung mor er like god som en gammel mor, ingen av delene har rett til å påstå at de er bedre.
Yelo ♥Ina♥ Skrevet 25. juni 2007 #28 Skrevet 25. juni 2007 vi er visst enige så jeg skjønner ikke hvorfor vi diskuterer:) Jeg var så dum at jeg ikke skjønte at dette innlegget ikke var seriøst.. jaja, ha en fortsatt fin natt, nå tar jeg kvelden! )
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #29 Skrevet 26. juni 2007 dette var en utrolig umoden og barnslig tråd...Hvis dere skal ha frem at dere er like gode mødre fordet om dere er unge,kan det jo være en fordel å oppføre seg litt mer voksent...Virker som en på 14 har komt på dette...Og det virker som om de som rakker mest ned,er unge på de "gamle".Jeg er 29-gammel jeg da sikkert--;-)
Stratos med 3 barn Skrevet 26. juni 2007 #30 Skrevet 26. juni 2007 Denne tok kaka! Har faktisk ikke sett en mer umoden tråd på dib noen gang jeg, gratulerer!
LisaColli Skrevet 26. juni 2007 #31 Skrevet 26. juni 2007 skjønner dere virkelig ikke at dette er BARE tull?? eier dere ikke sans for (umoden) humor? noen finner dette underholdene, andre underholdes av fredrik skavlan. jeg føler meg nesten aldri rakket ned på av andre her inne, unge eller mindre unge har bare dårlig humor.
Jente89 ♥ Skrevet 26. juni 2007 #32 Skrevet 26. juni 2007 må le litt jeg nå.. hadde ikke trodd at det skulle være en sånn tråd her inne
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #33 Skrevet 26. juni 2007 Jeg er ung, 21 år, og venter nr 2 i januar/februar. Begge planlagt. Dum tråd dette her, ikke rart "gamle" hakker på unge når sånne dumme ting blir sagt. Greit nok at dere sier det bare er for tull, men må jo si meg enig i flere over her at det tyder jo ikke på annet enn umodenhet....
LisaColli Skrevet 26. juni 2007 #34 Skrevet 26. juni 2007 argh, vanskelig for å skjønne ting eller? okei så er jeg umoden. definer ordet? så skal jeg se om det passer
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #35 Skrevet 26. juni 2007 lille_lupp Victoria 8/1.07 Har du seriøst lurt på samboeren din en unge han slett ikke er far til? Kjempesmart den dagen barnet kanskje trenger biofar eller arvemateriet fra den siden av slekten til noe, eller den dagen din nåværende sambo finner ut at du faktisk har rundlurt ham. Og samme om du er 40 eller 15, så er det der bare ondskapsfullt. Tenk deg hvor såret han kan bli! Og ikke minst den lille? (og dette er ikke for å hetse eller noenting, ønsker virkelig å vite tankegangen bak en slik handling!)
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #36 Skrevet 26. juni 2007 Eh Tillab, hvor har du glemt igjen iq'en din? Jeg syns det er ganske klart at innlegget til lille_lupp var et forsøk på sarkasme.
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #37 Skrevet 26. juni 2007 Håper jg virkelig. Iqen er det ingenting galt med, skjønner jeg ikke sarkasme er det vel kanskje EQ som er problemet? Skarpeste kniven i skuffen du!
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #38 Skrevet 26. juni 2007 Ja det vil jeg hevde. Tydelig at du ikke vet særlig mye om det du snakker om. Eq er fortsatt ikke et vitenskapelig begrep og det er mye usikkerhet om hvorvidt det bør bli det eller ikke. Det forskerne vet er at iq korrelerer positivt med eq, så det finns foreløpig ingen evidens på at det er hensiktsmessig å danne et er nyansert begrepsapparat av intelligens. Ergo- det å forstå sarkasme har med iq å gjøre.
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #39 Skrevet 26. juni 2007 "Mer nyansert" skal det stå, i tilfelle du ikke skjønte det en gang.
mam <3 Skrevet 26. juni 2007 #40 Skrevet 26. juni 2007 Sukk... Det er vel slike innlegg som dette som gjør at noen skjærer alle unge mødre over en kam... Herregud så teit.
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #41 Skrevet 26. juni 2007 *gjeeesp* Så spennende du er med dine flotte begreper...
LisaColli Skrevet 26. juni 2007 #42 Skrevet 26. juni 2007 nei det er ikke seriøst nei.. ungen er som snytt ut av nesa til sambo, hehe, det er ingen som helst tvil, heller ingen grunn til tvil det var bare tull (ja, jeg vet jeg er teit
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #43 Skrevet 26. juni 2007 Å ja beklager, var det noe du ikke skjønte? Jeg syns det er så vanskelig å forsøke dette på et "folkelig" nivå.
LisaColli Skrevet 26. juni 2007 #44 Skrevet 26. juni 2007 nei huff, nå gidder jeg ikke denne tråden lenger. har ikke behov for å forsvare meg for sånne umodne og barnslige folk.
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #45 Skrevet 26. juni 2007 Ah, trodde det var tull asså, men ble plutselig usikkerpå om jeg bøandet deg med noen andre:) *lettet*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå