Gå til innhold

For oss unge(r)

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjeder meg noe vanvittig, tenkte bare jeg kunne lage en egen tråd der gamlingene kan hakke litt på oss jeg :P hvor dumme vi var som fikk barn så tidlig, metodene og egoismen vår og sånn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå så artig! jeg vil være med! hehe.. hvor ung var du da du fikk barn da? 21 jeg, kanskje ikke ung nok? men hakk løs fordi :P

Skrevet

Gjesp... For en kjedelig tråd. Tror ikke du at vi har bedre ting å gjøre enn å underholde deg ved å snakke om din unge alder? Er dette en slags forsvarsmekanisme du bruker for å forsvare deg selv og dine valg? Slutt å være så forbanna usikker på deg selv! Dette lyser umodenhet...

Skrevet

nei jeg tror ikke du har bedre ting å gjøre faktisk.. :P

Skrevet

haha. hva gjør du inne her egentlig? 28 år er gammel i mine øyne..

trenger heller ingen forsvarsmekanisme, ungen min er blid og fornøyd hele tiden, og jeg er ikke usikker på meg selv, skrev dette bare for at idioter som deg skulle bli provosert. tydeligvis veldig enkelt...

Skrevet

hehe harengutt liker å blande seg inn i mine innlegg skjønner du. stakkars, har vel ikke bedre å gjøre ;o)

Skrevet

nei ser ikke sånn ut. hehe, dib kan være ganske underholdene gitt =)

Skrevet

ja enkelte ganger..

hvor er alle som skal hakke på oss da? vi må kanskje gi dem noe å hakke for..

-jeg ble gravid på fylla i en onenightstand, husker ikke hvem det var med, men det var ikke sambo.. men han vet ingenting da..

-jeg lar ungen ligge alene ute på gresset imens jeg går på butikken og kjøper meg røyk. gidder ikke å høre på hylinga hennes.

Skrevet

Hehe, vil si dette var et dårlig forsøk på å provosere. Dere er vel så unge og umodne at det har dere sikkert ikke lært ennå. Hvis det er sånn (og det tviler jeg på) at du lille lupp lar barnet ditt ligge på gresset osv så synes jeg synd på barnet, og ikke minst på samboeren din. Heldigvis for han ser han nok tidsnok hvor barnslig og umoden du er, så han tar nok med seg datteren din og reiser.

Jaja, bedre lykke med neste provokasjonsforsøk:)

Skrevet

hehehe, damn, ble du ikke provosert?

Skrevet

hehehehe =) kanskje gamlingene har lagt seg for natten :P bare vi unge og spreke som er våkne ennå.

Skrevet

hvis jeg er ung og umoden, er du vel du også det. ser du er født i 84 :P

Skrevet

hvorfor skal folk hakke på oss bare fordi vi er unge da? hehe..er da like gode mødre vi=) spiller vel ingen rolle om man er 20 eller 40 når man får barn, så lenge barnet har det godt!

jeg rakk akkurat å bli 20 før veslejenta kom=)

Skrevet

Har jo aldri nevnt på at jeg ikke er ung! :) Men umoden vil jeg ikke si at jeg er... :o)

Skrevet

det er tydeligvis yndlingshobbyen til enkelte folk her. som sagt, vi bare kjeder oss litt =)

Skrevet

Jeg er en av gamlingene her....hehe....men jeg synes dere er tøffe og modige!

Skrevet

skjærer ikke alle under en kam altså =) Akkurat nå synes jeg du er tøff =)

Skrevet

ikke så mange som ville rakke ned på oss i dag.. bare vent, i morgen er det sikkert kommet mange anonyme svar.. ;o)

Skrevet

men hvorfor i alle dager skal de rakke ned på oss?? skjønner ikke helt det jeg! jeg mener nå ihvertfall at jeg er en like god mor som ei på 30. med mindre du tenker på bra jobb, mann, hus og bil da...skjønner ikke helt dette innlegget jeg...hehe.. er jeg en dårlig mor bare fordi jeg er 20 år liksom? utrolig dårlig grunn for å kalle noen en dårlig mor ihvertfall=)

Skrevet

ja jeg venter i spenning. Du får ha en fortreffelig natt =)

Skrevet

Hvis noen skal rakke ned på dere (oss) så må det jo være en grunn for det... Det er vel heller få her inne som rakker ned på unge mødre bare for å gjøre det. Med dette innlegget BER dere jo om å bli rakket ned på, og da er det vel faktisk ikke så mange som gidder...

Skrevet

jeg ber ikke om å bli rakket ned på! men kan noen svare meg på hvorfor de skal rakke ned på oss, bare fordi vi er unge?? er jeg helt idiot som ikke skjønner grunnen til det? hehe..

Skrevet

Jeg mente ikke deg mamma i februar, men hovedinnlegger:) Jeg har egentlig inntrykk av at når noen blir "rakket ned på" her inne, så er det som oftest en grunn til det. Men det er selvfølgelig sikkert ikke alltid det er sånn.

Skrevet

ja, fordi alle de bitre bedreviterne kan få utløp for det de måtte ha inne nå, slik at vi slipper uskalige og dumme svar på seriøse innlegg i fremtiden..

Jeg føler meg ikke støtt eller noe sånt, men når jeg leser hva enkelte svarer til en stakkars jente som lurer på om hun gjør det galt/rett, blir jeg kvalm over at voksne folk virkelig oppfører seg sånn. Bare drittkasting av folk som liksom skal være så modne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...