Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send mail til meg med info om dere selv..Evt bilder i helfigur :-)

Websiden er passordbeskyttet, bildene har kopisperre så ingen uvedkommende ser oss ;)

Når jeg mottar mailen, sender jeg dere web-adr + passord og legger dere til på lista der inne :-)

SKAL være ferdig med siden til i morgen en gang. Så hvis du ikke står der er det fordi jeg ikke har rukket det... Har ikke glemt deg :-)

Julenissen: Nei, har ikke fått reg. deg.. Har bare registrert de som har sendt mail. Så gjør det du :-)

Vi begynner å bli mange nå! =D

Skrevet

Kan dere skrive adr og passord til sida ?? Jeg har ikke vært pålogga idag så har ikke fått med meg noen ting jeg.. :(

Skrevet

Snart tenåringsmor: jeg har 20kg som skal av :) Langsiktig mål, riktignok. Sender deg en pm med adressen til bloggen min så kan du se selv. Ikke bilder nei, hehehe :)

Skrevet

kommer vi etterhvert til å ha mulighet til å legg info om oss selv ? eller må vi gjennom pølsa?

Skrevet

Er ikke helt sikker - men det er delvis derfor jeg har en egen blogside - hvis du klikker på mitt nick inne på piczo-sida vår så kommer du rett inn på bloggen min :) (er ikke så god på piczo, hehe...) Dessuten: dette prosjektet er alvor for meg, og jeg kommer til å holde på lenge. Derfor vil jeg ha en egen blogg som jeg kan oppdatere når jeg vil og bruke som jeg vil :) Men som sagt - siden den linkes rett til nicket mitt på piczosida vår så er jeg like fullt en del av gjengen :)

Skrevet

Det var det jeg tenkte på!

Har laget egen blogside je og. Skal be pølse å linke den fra piczo!

:)

Let the show begin!!

Skrevet

Jeg har også sendt mail! Men ikke let etter julenissen, for jeg er egentlig Tommage. Kommer ikke inn på egen side for å skifte nick

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...