Gjest Skrevet 25. juni 2007 #27 Skrevet 25. juni 2007 Send mail til meg med info om dere selv..Evt bilder i helfigur :-) Websiden er passordbeskyttet, bildene har kopisperre så ingen uvedkommende ser oss Når jeg mottar mailen, sender jeg dere web-adr + passord og legger dere til på lista der inne :-) SKAL være ferdig med siden til i morgen en gang. Så hvis du ikke står der er det fordi jeg ikke har rukket det... Har ikke glemt deg :-) Julenissen: Nei, har ikke fått reg. deg.. Har bare registrert de som har sendt mail. Så gjør det du :-) Vi begynner å bli mange nå! =D
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #29 Skrevet 25. juni 2007 Kan dere skrive adr og passord til sida ?? Jeg har ikke vært pålogga idag så har ikke fått med meg noen ting jeg..
selfangerkjerringa Skrevet 25. juni 2007 #30 Skrevet 25. juni 2007 Snart tenåringsmor: jeg har 20kg som skal av Langsiktig mål, riktignok. Sender deg en pm med adressen til bloggen min så kan du se selv. Ikke bilder nei, hehehe
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #31 Skrevet 25. juni 2007 kommer vi etterhvert til å ha mulighet til å legg info om oss selv ? eller må vi gjennom pølsa?
selfangerkjerringa Skrevet 25. juni 2007 #32 Skrevet 25. juni 2007 Er ikke helt sikker - men det er delvis derfor jeg har en egen blogside - hvis du klikker på mitt nick inne på piczo-sida vår så kommer du rett inn på bloggen min (er ikke så god på piczo, hehe...) Dessuten: dette prosjektet er alvor for meg, og jeg kommer til å holde på lenge. Derfor vil jeg ha en egen blogg som jeg kan oppdatere når jeg vil og bruke som jeg vil Men som sagt - siden den linkes rett til nicket mitt på piczosida vår så er jeg like fullt en del av gjengen
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #34 Skrevet 25. juni 2007 Det var det jeg tenkte på! Har laget egen blogside je og. Skal be pølse å linke den fra piczo! Let the show begin!!
Tommage♀♂ Skrevet 25. juni 2007 #36 Skrevet 25. juni 2007 Jeg har også sendt mail! Men ikke let etter julenissen, for jeg er egentlig Tommage. Kommer ikke inn på egen side for å skifte nick
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå