Gjest Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 fikk du mailen min? får vi tilsendt passordet for websiden ?? klem fra feit og sexless
Hønemor&guttaboys Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 hehe, sexless.. Det blir forandring med oss nå vet du! mannen min hadde stor sans for navnet vårt.. bare han ikke får for store forhåpninger da! Jeg ble faktisk så "gira", at jeg jogga meg en tur i går kveld.. gjett om jeg svetta! puh.. det er liksom ikke helt min stil å jogge da, håper ingen så meg Vi snakkes vel, nå som vi går mot et felles mål!
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 ja ikke sant! Jeg skal på helsestudio nå kl. 18 Og droppa skjokoladen til frokost idag! ))
selfangerkjerringa Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Jeg lot være å kjøpe snop på butikken, og har gått TO trilleturer idag flinke meg! Har du fått pm fra Pølsa, sexless? Jeg fikk en med adressen og foreløpig passord til PSM-sida vår
SnupsaTupsa Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 jeg har ikke hørt noe mer ( er ikke så mye her inne lenger heller da...
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 Nei! Ikke fått noe ( Pølsaaaaa....yoouuhhouuuu, er du der?
selfangerkjerringa Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Mamma84, Sexless og Anetten: jeg sender dere pm med adressen til PSM-sida, og det foreløpige passordet. Pølsa skal fortsette å jobbe med den imorra, idag var hun opptatt. Jeg sender også adressen til bloggen min, så dere kan ta en titt der også. Foreløpig er det åpen tilgang, men jeg kommer til å legge inn adgangsbegrensning etterhvert tror jeg.
Hønemor&guttaboys Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 Pølsa ble noe borte idag sa hun skulle til lege bl.a. Så vi får vel høre mer etterhvert Oi, trilletur, jaa.. Jeg skal ut nå, med en gang!! Får ikke gått så langt da, siden 2åringen vil gå selv, men. En tur ute gjør godt uansett! Så satser jeg på ny joggetur ikveld Åja, i gårkveld tok jeg 30 mageøvelser også! Heey..... ))
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #9 Skrevet 25. juni 2007 takk Kaping, men passordet virker ikke jeg skrev alt i små bokstaver...
manonym Skrevet 25. juni 2007 #10 Skrevet 25. juni 2007 ka-ping: På sida di står det mål, og pølsa og skrev noe om det, men HVA er det egentlig man skal måle? Hofte, mage, pupper? Eller? Helt grønn jeg..=)
selfangerkjerringa Skrevet 25. juni 2007 #11 Skrevet 25. juni 2007 Jeg måler midje, hofte, lår og overarm. Ja, jeg er svær... Av erfaring så er det veldig motiverende å måle cm, da man godt kan gå sammen i omkrets selv om vekta står stille noen uker
manonym Skrevet 25. juni 2007 #12 Skrevet 25. juni 2007 Ja, jeg er heller for å måle, for ikke alltid vekta stemmer i forhold til cm.
selfangerkjerringa Skrevet 25. juni 2007 #13 Skrevet 25. juni 2007 Jeg kommer til å både måle og veie, men forventer overhodet ikke at alle gjør det Ikke alle er komfortable med alt, og selv kommer jeg IKKE til å legge ut bilder med det første. Til det har jeg for mye kropp og for lite selvtillit.
manonym Skrevet 25. juni 2007 #14 Skrevet 25. juni 2007 Tror jeg vil prøve det jeg også, vist jeg karer dette her da..=) Har ikke så mye kropp nødvendigvis, men selvtilliten er ikke på topp, så får se med tid og stunder om det blir bilde.=) Men tenk så gøy om vi klarer å motivere hverandre nok til å få til dette da!=)
selfangerkjerringa Skrevet 25. juni 2007 #15 Skrevet 25. juni 2007 Om 2kg og et par cm her og der er det som skal til for at DU skal føle deg som en sexy mama, så er det like viktig som mine 20kg Jeg har gått ned i vekt en gang før, og motivasjonsfaktoren er noe av det aller viktigste for å nå målet. Det å holde på helt på egen hånd fungerer for noen, men de aller fleste jobber bedre sammen med slike ting.
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #16 Skrevet 25. juni 2007 Hello.. Nå er jeg tilbake :-) Noen som ikke har fått passordet? Har alle som vil være med sendt mail? Skriver ikke opp de jeg ikke har fått mail av på nettsia. (gjelder ikke deg Ka-ping) Hvis dere ikke står på lista på siden, er det bare fordi jeg ikke har rukket det enda. Skal legge til noen nå :-)
selfangerkjerringa Skrevet 25. juni 2007 #17 Skrevet 25. juni 2007 Hehe... ja jeg har faktisk glemt å sende påmeldingsmail, Pølsa Men syns du jeg skulle ha skrevet en kort presentasjon av meg selv for å ha på piczo-sida kanskje?
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #18 Skrevet 25. juni 2007 Tja.. det kan du godt :-) Send den på mail da? Adr til bloggen din igjen. Gidder ikke lete opp gamle innlegg
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #19 Skrevet 25. juni 2007 ble nysgjerrig, leste bare hoved innlegget (er på jobb) men hva er prosjekt sexy mama??
manonym Skrevet 25. juni 2007 #20 Skrevet 25. juni 2007 En gjeng som har gått sammen for å slanke seg/spise sunnere avhengig om man ammer eller ikke=) Litt greit med ekstra motivasjon.
tasah Skrevet 25. juni 2007 #22 Skrevet 25. juni 2007 *rekker hånden forsiktig i været og spør*: Kan jeg også få være med?
selfangerkjerringa Skrevet 25. juni 2007 #23 Skrevet 25. juni 2007 klart du kan Send påmelding til Pølsa, og hiv deg med!
Tommage♀♂ Skrevet 25. juni 2007 #24 Skrevet 25. juni 2007 Jeg meldte meg på i går, men vet ikke om det ble registrert! Får jeg også passord?
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #25 Skrevet 25. juni 2007 Får jeg lov til å spørre hvor mange kilo dere skal ned da? Jeg har lyst til å hive meg på, men orker ikke om det er kun jeg som har så myyyye å gå ned... *s*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå