Gå til innhold

Fy søren så sinna jeg er...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var liten kjøpte foreldrene mine en sykkel til storebroren min først. For det var det eneste dem hadde råd til i den perioden. Noen mnd. senere fikk jeg også en sykkel. Så om man er stebarn eller ikke, så er det forskjells behandling uansett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Din datter sliter med sjalusi ang. sin søster og bør få hjelp i steden for å gå å føle på at alt er så urettferdig. Jeg forstår at du som mamma synest at datteren din skal ha et like velfylt barnerom hos far som datteren hans der, men er ikke det litt urimelig. Din datter er hos far annenhver helg og har sitt primære hjem hos deg og sine leker der. Din datter har leker og ting to plasser og det kan ikke være slik at stemor skal måtte være med på å betale for leker til din datter. Jeg tror det er rimelig rettferig at din datter ikke har så mye leker hos far, unødvendig siden det begrenser seg hvor mye hun rekker å leke med når hun er hos far. Fokuser heller på at hun har primærhjemmet hos deg og at du er alene og kan ikke kjøpe like mye leker som hos de som er to foreldre. Snakk positivt om disse vonde følelsene hennes slik at samværet med far ikke blir så vanskelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...