Gå til innhold

Har dere funnet navn til babyen?


Gjest

Anbefalte innlegg

tror det nå - ikke hvert lett denne gangen. vi har dobbetnavn til første, men nå blir dte bare ett. mulig det er dumt, men ingen klarer å si det hun heter alikevel. det irriterer meg veldig, at de ikke kaller henne begge navna. til å med ikke barnehagen har spurt om i bruker begge! vi sier det jo hele tiden. Ida Eline. ikke vanskelig heller da!!! denne gangen er dte nok ei Isabel :=)

 

snuppe på 2 er jo sååååååååååå herlig når hun sier Isabel!!!

 

så tror vi er enige om det nå - men hvert innom maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei, vi har gjort det enkelt, å finne det navnet vi ikke assosierte med noe eller noen, å datteren vår ble å hete mathilde, pluss helena etter sin mormor-->mathilde helena og gutten vår som kommer i slutten av september blir å hete oskar odin også arvet, oskar etter oldefaren som er gått bort og odin etter tippoldefar. vi syntes det var kjempe vanskelig med gutte navn hadde bestemt lenge før mathilde ble født at det var navnet:0) hilsen susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

arg arg...vi klarer ikke finne navn vi.... phu... 2mnd å bestemme oss på enda heldigvis.. men guttebaby blir det no sa UL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi klarer ikke å bestemme oss for hva babyen skal hete. Samboer ønsker et navn hvis det blir gutt, men det liker ikke jeg, og de jeg liker av gutte og jentenavn, liker ikke han....:( Så vet ikke hva vi kommer til å ende opp med... Utrolig vanskelig!! Bare 47 dager til termin.. Vi kommer nok ikke til å bestemme oss før barnet er født og vi vet hvilket kjønn det er...

Vi blir nok enige:) hehe...

 

Jeg liker Helene, Kristine og Tobias, han liker Johan (etter bestefaren)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel vi har jente navnet kart, men her kommer en liten prins:) hehe. og der er vi IKKE helt enig;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har vi enderlig greid å blitt enige om både guttenavn og jentenavn=)

hos oss blir det Aurora hvis det blir jente og Sondre hvis det blir gutt!

enderlig var det bestemt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

joda... skal vi se..etter mye om og men og harde diskusjoner, kom vi frem til et av hvert slag og der stoppa det opp :)

men Andreas etter min farfar, eller Emilie etter forloveden/pappan sin mormor... så da får vi se hva vi ender med.. holder en knapp på at det blir andreas som blir tatt i bruk...men vi vet jo ikke =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

Har egentlig samme opplevelse som deg, HI, bare vi har visst (altså, det er jo ikke sikkert, men vi har fått vite av jordmor) hvilket kjønn det blir. Men valget fallt på Iris...da hadde vi gått igjennom hele navnelista (alle offisielle islandske navn), og det var det første navnet barnefar likte, så da tok vi en pause fra navneleting, og så gadd vi ikke lete mer for Iris er faktisk et navn jeg har likt lenge!:-)

 

Har en Telma fra før av, og nå kommer det mest sannsynlig en Iris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...