Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 24. juni 2007 #26 Skrevet 24. juni 2007 Jeg blir så jævli forbanna på sånne egoister!! "jeg vil ha stor familie"! Ja, men så begynn å ta ansvar isteden for å stå å røyke på kjøkkenet og drikke øl! det er så provoserende at sånne folk kan bli gravide ved å knipse, mens jeg som faktisk bryr meg om barnet mitt ikke klarer å bli gravid igjen!! *ARG*
Nettemor m/JENTENE ;) Skrevet 24. juni 2007 #27 Skrevet 24. juni 2007 For å være ærlig så syns jeg det er fint de mista begge de to siste... Dette for at det blir lettere for de andre ungene. Syns ikke disse stakkars barna trenger flere å ta vare på. En ting er sikker, har jeg en dårlig dag og ser på meg selv som en elendig mor så skal jeg tenke på dissse syke idiota og vite at jeg er en fantastisk mor selv på dårlige dager. Håper folk griper inn etter programmet...
mamman til flere Skrevet 24. juni 2007 #28 Skrevet 24. juni 2007 Det er så grusomt! Skulle aldri ha sett dette programmet. Det at de er blinde kan IKKE forsvare en slik oppførsel. Det er mange velfungerende blinde foreldre, jeg kjenner flere. De skifter bleier, steller og lager mat. Ja, de fungerer som normalt. De der skulle vært tvangssteriliserte og ungene burde fått avlastning. Blir så lei meg.. Stakkars små! Kan ikke skjønne at det er mulig at det skal gå an når myndighetene er informert. Selv om de takker nei til hjelp, så må de vel se at foreldrene mangler litt i hodet??
Sjefsmegga Skrevet 24. juni 2007 #29 Skrevet 24. juni 2007 Fikk vondt i magen og tårer i øye av det... FORFERDELIG!!!!
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #30 Skrevet 24. juni 2007 Jeg er også helt sjokkert!!! De er ikke bare blinde, må være skadet på andre måter og. De skjønner jo ikke at de barna kommer til å slite psykisk resten av livet. Selv om du er blind så mener jeg at du klarer å skifte bleier, lage mat, vaske klær osv, de er rett og slett late. Helt utrolig at de har takket nei til mer hjelp og det som er mest utrolig er at barnevernet ikke er inne i bildet i det hele tatt. Nei, dette er noe av det verste jeg har sett!!!!
Milla-79 Skrevet 24. juni 2007 #31 Skrevet 24. juni 2007 Dette er rett og slett horribelt! Barna lider under omsorgssvikt, og det av alvorligste grad! Foreldrene- og spesielt mora- virker mer eller mindre tilbakestående, og mangler fullstendig selvinnsikt! Hvor i all verden er barnevernet oppi alt dette kaoset? Jeg grøsser over det jeg ser: stakkars, stakkars barn! Barn skal ikke slike tyngende oppgaver og slikt ansvar. Skulle ønske jeg kunne vært der og tatt dem i min favn, gitt dem omsorgen og kjærligheten de fortjener! Får virkelig håpe at de har fått hjelp etter at dokumentaren ble laget! Disse ungene blir frarøvet barndommen sin, alle som en!
manonym Skrevet 24. juni 2007 #32 Skrevet 24. juni 2007 Blir helt dårlig av å se på slikt jeg.. men må alikevel se... Enig med dere over meg, helt sykt.... egoistiske og late foreldre.. Stakkars barn, bare tanken på at min lille gutt skulle hatt de slik er til å bli kvalm av..
Honningmelon Skrevet 24. juni 2007 #33 Skrevet 24. juni 2007 Jeg ble SKIKKELIG provosert av disse foreldrene. De virket jo helt blokkert! Er jo greit og bare få unge på unge når de ikke behøver å ta seg av de. Og jeg syns sååå synd på den minste ungen på 8 mnd som bare sovnet der han lå. Og det var så varmt på soverommet til de minste barna, fordi foreldre hadde stengt igjen vinduet, at det dugget på kameralinsa. Jeg blir KVALM av sånne egoistiske folk!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 24. juni 2007 #34 Skrevet 24. juni 2007 Er enig med deg der vennen, det er så feil. Det skulle ha vært noe innebygget i kroppen så alle som ville bli gode foreldre ble gravide og de andre ikke. Har ikke sett programmet, ønsker jeg hadde gjort det
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 24. juni 2007 #35 Skrevet 24. juni 2007 Reagerte jo med sjokk på dette programmet da jeg så reklamen, men tenkte at reklamen kanskje hadde kun tatt med det værste, men neida...faen for noen jævla barnemishandlere!!! Og faen for et system som lar dem utnytte sine barn sånn! Blir forbanna!!!ò.ó
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå