Gå til innhold

Herregud...noen som ser på tv norge nå???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene sover på gulvet,og det er overhodet noe system.

Di skulle jo ALDRI hatt barn..stakkars stakkars barn:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mora min sitter som klistret foran tv:n, hun elsker at se program der barn har det vondt. Jeg synes det er sykt, unngår å se slike ting. Barnevernet må da gripe inn etter ett program som dette??

Skrevet

Jeg er sjokka.

Den ene ungen går i pysjen dagen er lang.Og foreldrene har takken nei til hjelp fra det offentlige..er det seriøst mulig...

JEG BLIR SÅ FORBANNET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

og så sitter de og skryter over hvor bra system de har og hvor fint det er å få mange unger så ungene kan ta vare på de når de blir gammel. Nei fy flate for noen folk!!! Er helt i sjokk at det går an å la barna sine ta det ansvaret det er å være en omsorgsperson, de er unger og skal ikke ha ansvaret for en hel familie. Stakkars stakkars barn.

Skrevet

Enig, men de virker ikke skjønne at det er noe galet med at stå å røyke inne når en bebi ligger på gulvet og sover ved siden av. Må vare nå feil i hodet på de folka der. Håper virkelig noen kommer og tar styringa! Man trenger vel ikke å være komplett idiot fast man er blind.. Tror de ungene hadde haft det ganske ille om foreldrene hade hatt syn og...

Skrevet

synes det er helt sykt...

stakkars unger..

Skrevet

Tror dette kommer til å slå mot foreldrene jeg.

De barna kommer til å være så drit lei av å ta var på familien sin og gjøre foreldrenes oppgaver at når de blir gamle nok kommer de til å forlate redet for godt, og ingen kommer til å ta seg av de når de blie gamle.

Er helt sjokkert jeg.. som ei sier her oppe, man trenger ikke oppføre seg som en idiot selv om man er blind!!!

Skrevet

Stakkars stakkars unger:(

Får helt vondt av dem.

Får unger så de kan hjelpe dem når de blir eldre?? Hvor egoistisk kan man bli?? Ungene står jo på pinne for dem allerede

Skrevet

ikke nok med at det ligger en baby og sover ved siden av ho ,som ho faktisk holder på å tråkke, på men ho er jo gravid også..

Skrevet

Tviler sterkt på at de kommer hjelpe foreldrene når de blir gamle...

Skrevet

Herregud, jeg er helt sjokkert. Stakkars små barn, de lever under helt forferdelige vilkår, får helt vondt i hjertet av dem:( Håper virkelig noen griper inn og tar tak i det.

Skrevet

Stakkars unger, håper noen griper inn ja. De burde hatt noen hos seg hele dagen som kunne hjulpet de.

Skrevet

Har ikke ord...det er helt grusomt....:o(((((

Skrevet

nei,vettu hva?? dette kan da umulig være lov.. du ser jo at foreldrene er på en eller annen måte utviklingshemmet du ser jo at ungene lider :/ slo det akkurat på men bare det lille jeg så er jo helt grusomt!!!!

Skrevet

stakkars... og han lillegutten som nettopp ble skiftet på av lillesøstra si, hadde jo mye bæsj på seg enda, når hun tok på han ny bleie. Hun er jo for liten til og skulle måtte skifte bleie på lillebroren sin!!

Nei, selv om man er blind er man ikke idiot... her ligger det mer bak.

Dette er barnevernsaker, her går foreldrenes syke ønske foran barnas liv. Tenk at små barn skal være "foreldre" for sine egne søsken...

Nesten så jeg ikke klarer og se på....

Skrevet

Ja, problemet her er ikke at foreldrene er blinde.....................

Skrevet

Jeg har nettopp begynt å se på det nå, og får helt vondt inni meg av det "lille" jeg har sett.. Hun ene jenta har prøvd å ta selvmord.. et lite barn. Jeg er helt sjokka

Skrevet

Hun mora virker jo helt fjærn!! Dette er jo grov omsorgsvikt!!!

Skrevet

Må bare spørre - mistet den familien et barn, de snakket om kiste og begravelse?

Skrevet

Sett så møkkete den pysjen som den minste ungen har på seg døgnet rundt.

Jeg blir helt ødelagt av å se på jeg.

Noen må jo bare gjøre noe her..

Skrevet

Ho mistet halveis ut i svangerskapet.

Skrevet

Mista halveis i svangerskapet en gang. spontanaborterte mens programmet ble laget og spontanaborterte en gang til etter programmet var ferdig..

Skrevet

Herregud jeg får helt mark av å se på det her. Ungene sover jo overalt og han lille ...neineinei stakkars stakkars barn...Håper virkelig de aldri får flere barn. Virker som naturen gjør sitt for det ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...