Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer sååå mye med jenten.Kos dere masse og nyt barseltiden.Lykke til videre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grautlerer så masse Vintersol!! :-D

Det var jo nesten på bursdagen min, det. (Jeg har den 22.)

Så det er jo kult! :)

Uansett, lykke til fremover. Har vært så koselig å følges med deg.

Gleder meg til jeg også blir mor!! :)

Skrevet

Gratulerer så mye Vintersol! Er det fint å føde på Tønsberg? Er du på fødestua eller den vanlige avdelingen?

Skrevet

Gratulerer!

Skrevet

Gratulerer med den lille prinsessa som kanskje går fra Vilikke til- som ikke kan målbindes :)

Det må være fantastisk å oppleve en så fin fødsel som det høres ut som dere har hatt.

Fortell gjerne mer om fødsel på Tønsberg :) Jeg skal føde der når min tid kommer i september.

Gratulerer igjen :)

Skrevet

Gratulerer så masse med lille prinsessa. Åh kjenner jeg gleder medmer og mer til min tur av å lese om alle som blir født:0) Ha en fin barseltid sammen jenta di:0)

Skrevet

Gratulerer så mye =)

Endelig ville hun ;)

Det var kanskje alle kynnerne og modningstegnene som gjorde at det gikk forholdsvis raskt for seg?! (at det var godt for noe liksom?!)

Kos dere masse vintersol Ü

Skrevet

OIOI!! Gratulerer VinterSol!! Så fantastisk! Håper alt går strålende for derealle tre! Kommer til å savne deg på bim..Har liksom fulgt med deg så lenge føler jeg, siden vi er relativt nære på termin osv..

Enjoy! :)

Skrevet

Gratulerer så mase til deg...og meg;)

Nå MÅ vi ha et treff igjen om ikke så altfor lenge, så vi kan vise frem vidunderene våres:D

Hvordan e formen? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...