moklatt 9 dager til termin Skrevet 24. juni 2007 #26 Skrevet 24. juni 2007 Gratulerer sååå mye med jenten.Kos dere masse og nyt barseltiden.Lykke til videre.
Kummin&Lillesel Skrevet 25. juni 2007 #27 Skrevet 25. juni 2007 Grautlerer så masse Vintersol!! :-D Det var jo nesten på bursdagen min, det. (Jeg har den 22.) Så det er jo kult! Uansett, lykke til fremover. Har vært så koselig å følges med deg. Gleder meg til jeg også blir mor!!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 25. juni 2007 #29 Skrevet 25. juni 2007 Gratulerer så mye Vintersol! Er det fint å føde på Tønsberg? Er du på fødestua eller den vanlige avdelingen?
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 25. juni 2007 #31 Skrevet 25. juni 2007 Gratulerer med den lille prinsessa som kanskje går fra Vilikke til- som ikke kan målbindes Det må være fantastisk å oppleve en så fin fødsel som det høres ut som dere har hatt. Fortell gjerne mer om fødsel på Tønsberg Jeg skal føde der når min tid kommer i september. Gratulerer igjen
boble <3 Skrevet 25. juni 2007 #32 Skrevet 25. juni 2007 Gratulerer så masse med lille prinsessa. Åh kjenner jeg gleder medmer og mer til min tur av å lese om alle som blir født:0) Ha en fin barseltid sammen jenta di:0)
kokelimonke Skrevet 25. juni 2007 #33 Skrevet 25. juni 2007 Gratulerer så mye =) Endelig ville hun Det var kanskje alle kynnerne og modningstegnene som gjorde at det gikk forholdsvis raskt for seg?! (at det var godt for noe liksom?!) Kos dere masse vintersol Ü
Lisa81 blittmamma! Skrevet 25. juni 2007 #34 Skrevet 25. juni 2007 OIOI!! Gratulerer VinterSol!! Så fantastisk! Håper alt går strålende for derealle tre! Kommer til å savne deg på bim..Har liksom fulgt med deg så lenge føler jeg, siden vi er relativt nære på termin osv.. Enjoy!
PintSizedDictator Skrevet 25. juni 2007 #35 Skrevet 25. juni 2007 Gratulerer så mase til deg...og meg;) Nå MÅ vi ha et treff igjen om ikke så altfor lenge, så vi kan vise frem vidunderene våres:D Hvordan e formen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå