VinterSol+2 Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 ville bare skryte av at Prinsesse Vilikke måtte gi opp og komme ut til mammaen sin til slutt! 6dager før termin, men hun hadde tegn på å gå over tida, så mammaen hadde nok rett ja:) tenke seg til, her sitter jeg og har vært mamma i to netter alt!
*RutIetutt* Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Gratulerer:o) Hvordan var fødselene da, og hvor stor var hun? Fikk ikke gått i bryllup med nyfarget hår du da...;o))))
Turid Laila Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Gratulerer! da fikk jo en av oss rett ang datoen da Jeg sitter nemlig her med magen min ennå!!
Én til Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Gratulerer såååå masse!! Høres fantastisk koselig ut, og jeg kan nesten ikke vente til det blir min tur.. ;-)
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #8 Skrevet 24. juni 2007 GRATULERER:o) Håper alt står bra til Er veeeldig misunnelig!!!! :-D
lite jentenurk Skrevet 24. juni 2007 #9 Skrevet 24. juni 2007 Gratulerer så mye med den lille prinsessen. Kose dere masse
VinterSol+2 Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 24. juni 2007 takker og bukker:) hun var en ganske tjukk liten plugg, 48cm lang, 3765gr og 36 cm rundt hodet.. fødselen er det verste og det beste jeg har gjort noen gang. er utrolig stolt av meg selv, og alt jeg klarte! jenta var ute i løpet av bare 7 timer, så her gikk det unna! All ære til flink jordmor, barnepleier og ikke minst mannen min, som hjalp til med varm dusj og masserte ryggen min og skrøyt av meg hele tida! utrolig rart å være mamma. og merkelig naturlig, etter et innkjøringsdøgn...
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 24. juni 2007 #11 Skrevet 24. juni 2007 Gratulerer så mye med den lille
VinterSol+2 Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 24. juni 2007 haha, og nei, blei ikke noe bryllup, men fulgte med litt via mms'er på telefon.. men det nyfargede flotte håret... forfengeligheten lenge leve altså, jeg var dritflau over håret HELE fødselen!! hahaha... tenkte bare "oh, nei, nå kommer det en ny person, de tenker sikkert jeg er skikkelig fjortis!" hahaha
*RutIetutt* Skrevet 24. juni 2007 #13 Skrevet 24. juni 2007 He, he - ja det er mye rart man skal bekymre seg over;o) Flott at du fikk en såpass kjapp fødsel da...håper jeg er like heldig;o) Hun er sikkert kjempenydelig, en god rund bolle...sånn var gutten min også da han ble født...håper lillesøster er likedan:o) Vi snakkes vel inne på dib da? Jeg er endel der også siden jeg har en fra før. Kos dere videre med nurket:o)
VinterSol+2 Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 24. juni 2007 vi sees nok på dib ja! (selvom jeg aner at ejg får mindre tid til internett nå....) herligheten, nå har jeg hatt tre forskjellige barnepleiere inne som har dratt i puppen min, for prinsessa vil bare ha venstre pupp. hun blir rasende om hun får høyre. ingen som skjønner noenting... og nå har jeg prøvd ALT av råd disse ekspertene foreslår... merkelige unge... og såre venstre bryst!!
Nenya^juni2010 Skrevet 24. juni 2007 #15 Skrevet 24. juni 2007 Gratulerer med den lille prinsessa:) Heldiggrisen som slapp unna 6 dager før termin:P
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #17 Skrevet 24. juni 2007 Gratulerer så kjempe masse!! endelig ble det din tur. :) lurer på hvem som er nesteman nå! :)
@nne p@ l@nne Skrevet 24. juni 2007 #20 Skrevet 24. juni 2007 Gratulerer så mye da :-) Hurra,hurra!!!
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 24. juni 2007 #21 Skrevet 24. juni 2007 Gratulerer masse med den lille jenta!!!!
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 24. juni 2007 #22 Skrevet 24. juni 2007 Hei:) Vil først gratulere deg, heldige du som har vidunderet i armene dine ! Svigerinnen min hadde samme problem med at sønnen bare ville ta ene brystet. De skjønte heller ikke hva som var gale (hadde ammet 2 før og ikke hatt noe problem...), helt til hun selv smakte på melken. Den fra ene brystet var "god" men den fra det som sønnen ikke ville ta smakte pyton! Hun endte med brystbetennelse... Men fikk ikke gutten til å ta den andre puppen igjen og måtte pumpe seg fra ene brystet. Vær litt obs og be dem følge med deg! Lykke til og kos deg supermasse med tulla
CAT77 Skrevet 24. juni 2007 #23 Skrevet 24. juni 2007 Gratulerer så masse med prinsessen! Kos dere masse med den lille!
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 24. juni 2007 #24 Skrevet 24. juni 2007 Gratulerer Vintersol!! Amminga kommer seg den vettu! Kose dere masse med lille prinsessa deres:)
endaeintrønder Skrevet 24. juni 2007 #25 Skrevet 24. juni 2007 Gratulerer så masse med den lille vilikke da,hehe..Kun 1 uke igjen her også,til min lille prinsesse kommer!!Klæmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå