Gjest Skrevet 24. juni 2007 #26 Skrevet 24. juni 2007 Jeg kom med forslagene, han bare sa ja eller nei.. Navnet vi bestemte oss for likte begge fra starten av...
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 24. juni 2007 #27 Skrevet 24. juni 2007 Det heile starta med at me mista ei spire i starten av mai 2002, i slutten av mai 2002 døde tanta til mannene min........dei hadde ingen ungar for legen fra råda dei å få ungar grunna at ho var diabetiker og hadde ganske mange andre problemer også. Så den sommaren på ferie så seier eg til mannen min " det er kanskje ikkje eg som burde komma med detta men hvis me får ei jente nokon gong så har eg lyst til å kalle ho Kirsten etter tante Kirsten..........??" Og han var heilt enig!! Så blei me gravide i 03 og ville ikkje vita kva det var. Me hadde jo jentenavn men hvis det blei gutt så var me veldig i tvil. Når han blei født så hadde me nokon forslag men mamma hadde så mange meiningar at me ga det opp............. Til slutt hadde me 3 navn som me skreiv på 3 lappar og mannen min trekte Brede, tre ganger på rappen faktisk!!! Så da blei det det. Me hadde ikkje hatt det som noko alternativ før me satte oss ned og snakka om det, da var han 14 dagar gammal. Så skulle me ha nr 2 og jentenavnet var det enda ingen i familien som hadde tatt så det var greit. Me starta på guttenavn diskusjonen men fant ut at me ser kva det er der inne også tar me den diskusjonen da!! Ut kom jo velse Kirsten
*Rutletutt* Skrevet 24. juni 2007 #28 Skrevet 24. juni 2007 Vi bestemmer det sammen...men det er de navnene jeg har foreslått som har blitt valgt til slutt;o)
Twintipp og himmelblå Skrevet 24. juni 2007 #29 Skrevet 24. juni 2007 Jeg skrev en liste, så luket han ut de han ikke likte.. Så stod vi igjen med Theodor, Håkon og Sondre trooor jeg det var, og da ble det Theodor.. Da det er en tradisjon i min familie med navn på T. Jentenavn var vi enige i, det hadde blitt Pauline.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 24. juni 2007 #30 Skrevet 24. juni 2007 Vi fant kun ett navn vi likte begge to, så det var veldig lett å bestemme seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå