Gå til innhold

Hva er "historien" bak ditt nick?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min var litt pøblete da jeg byttet nick, og så måtte jeg jo ha med meg selv og.

På dialekt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var vel egentlig bare det første som falt meg inn når jeg registrerte meg...

Skrevet

jeg later som om jeg er mammaen til gunnar i ica reklamen for han er kul.

Skrevet

Satt og hørte på bandet Spetakkel da jeg skulle finne på et nick.

 

I tillegg bruker jeg ofte uttrykket spetakkel, og er nok ofte litt av et spetakkel... ;-)

Skrevet

Når jeg vurderte å bytte nick så gik sønnen min rundt hele dagen med småbilene sine og sa : Beep Beep og jeg fik det på hjernen ;)

 

 

Skrevet

YinYang filosofien har fulgt meg litt de siste 15 årene...

Liker tankene om motsettinger. Spesielt:

- I alt ondt, finnes litt godt

- I alt trist, finnes håp

- I alt varmt, har du litt kaldt

- I alt maskulint, finnes en dråpe feminint

- I alt voksent, finnes litt barnslig

osv...

 

Jeg har en liten YinYang tattoo...

Og har reist mye.

Vært gift med utlending, og har to fine unger, med litt brunt og litt hvitt :)

 

Alt i alt, jeg er bare helt YinYang ;)

 

Skrevet

Hatt smellycat-sangen til phoebe i friends på hjernen litt for lenge gitt;)

Skrevet

Da jeg fant ut at jeg var gravid leste jeg en bok som het "Rosenrød og liljehvit"

Skrevet

Sønnen min var født med en hjertefeil, å er derfor et lite hjertebarn...

Skrevet

eg va bare lenej83 før, for det var meg.. men så ble eg jo mor, å ville inkludere barna mine! :):)

 

så nå er gullguttan mine med meg her også :):)

Skrevet

Jeg er vel sjaman fordi min søster startet å kalle meg det...og det at bestemor hadde en far som var sjaman synes jeg det passet seg...

 

men en ekte sjaman er jeg ikk ehehe

Skrevet

Beste biffen jeg har smakt kommer fra nettopp........

Skrevet

Navnet på ungen min begynner på j, men fikk ikke registrert nicket lille j, derfor ble det

Skrevet

Fordi jeg har to barn, en gutt og en jente:-)

Skrevet

Er særdeles fruktbar og ble første gang kalt Fertila av legen min.

Skrevet

Jeg er Mamma! ;) og cats er litt av navnet mitt og etternavnet!

Skrevet

Jeg elsker nordlyset, og er fullstendig bergtatt av å se på det en iskald vinternatt. Jeg har ikke fått sett det på mange år,nå. Og savner det. Synes nordlyset står for noe veldig norskt og sterkt.

Norsk er jeg, og sterk VIL jeg gjerne være.

=)

 

Jeg prøvde å logge meg inn første gangen under "Nordlyset",men det var allerede tatt.

Så ble det isteden

Skrevet

Fordi jeg digget å leke med smurfer når jeg var liten. Syntes de var så søte, særlig de små babysmurfene.

 

Nå har jeg min egen lille smurfejente som jeg kaller for...

Skrevet

Jeg er en fisk (stjernetegn) og CV er datteren min (Charlotte Victoria)

Gjest irismor
Skrevet

Hadde en gang ei golden retriver tispe som het Iris. Så når jeg skulle logge meg inn på bim første gangen så ble det Irismor. For hun var jo liksom mitt barn før snuppa kom =))

Skrevet

Sier seg vel selv, men fikk en gutt i vinter, altså 5 februar=)

Skrevet

I ukene før jeg fødte hadde jeg dilla på Bubba Sparxxx sine sanger, særlig Heat it Up og Ms. NewBooty.. Det siste er jo litt artig.. har kanskje fått en litt anna rumpe også etter graviditeten? ;) hihi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...