pøber´n & je Skrevet 23. juni 2007 #26 Skrevet 23. juni 2007 Sønnen min var litt pøblete da jeg byttet nick, og så måtte jeg jo ha med meg selv og. På dialekt
smakk Skrevet 23. juni 2007 #27 Skrevet 23. juni 2007 Var vel egentlig bare det første som falt meg inn når jeg registrerte meg...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. juni 2007 #28 Skrevet 23. juni 2007 jeg later som om jeg er mammaen til gunnar i ica reklamen for han er kul.
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #30 Skrevet 23. juni 2007 Satt og hørte på bandet Spetakkel da jeg skulle finne på et nick. I tillegg bruker jeg ofte uttrykket spetakkel, og er nok ofte litt av et spetakkel... ;-)
Solitude Skrevet 23. juni 2007 #31 Skrevet 23. juni 2007 Når jeg vurderte å bytte nick så gik sønnen min rundt hele dagen med småbilene sine og sa : Beep Beep og jeg fik det på hjernen
yinyang Skrevet 23. juni 2007 #33 Skrevet 23. juni 2007 YinYang filosofien har fulgt meg litt de siste 15 årene... Liker tankene om motsettinger. Spesielt: - I alt ondt, finnes litt godt - I alt trist, finnes håp - I alt varmt, har du litt kaldt - I alt maskulint, finnes en dråpe feminint - I alt voksent, finnes litt barnslig osv... Jeg har en liten YinYang tattoo... Og har reist mye. Vært gift med utlending, og har to fine unger, med litt brunt og litt hvitt Alt i alt, jeg er bare helt YinYang
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 23. juni 2007 #34 Skrevet 23. juni 2007 Hatt smellycat-sangen til phoebe i friends på hjernen litt for lenge gitt;)
Rosenrød Skrevet 23. juni 2007 #35 Skrevet 23. juni 2007 Da jeg fant ut at jeg var gravid leste jeg en bok som het "Rosenrød og liljehvit"
MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 23. juni 2007 #37 Skrevet 23. juni 2007 Sønnen min var født med en hjertefeil, å er derfor et lite hjertebarn...
lenej :o) Skrevet 23. juni 2007 #38 Skrevet 23. juni 2007 eg va bare lenej83 før, for det var meg.. men så ble eg jo mor, å ville inkludere barna mine! :) så nå er gullguttan mine med meg her også :)
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #39 Skrevet 23. juni 2007 Jeg er vel sjaman fordi min søster startet å kalle meg det...og det at bestemor hadde en far som var sjaman synes jeg det passet seg... men en ekte sjaman er jeg ikk ehehe
Thunderstruck Skrevet 23. juni 2007 #40 Skrevet 23. juni 2007 Beste biffen jeg har smakt kommer fra nettopp........
lille je Skrevet 23. juni 2007 #41 Skrevet 23. juni 2007 Navnet på ungen min begynner på j, men fikk ikke registrert nicket lille j, derfor ble det
En_av_hver Skrevet 23. juni 2007 #42 Skrevet 23. juni 2007 Fordi jeg har to barn, en gutt og en jente:-)
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #43 Skrevet 23. juni 2007 Er særdeles fruktbar og ble første gang kalt Fertila av legen min.
to+en til! Skrevet 23. juni 2007 #44 Skrevet 23. juni 2007 Jeg er Mamma! og cats er litt av navnet mitt og etternavnet!
Northernlights Skrevet 23. juni 2007 #45 Skrevet 23. juni 2007 Jeg elsker nordlyset, og er fullstendig bergtatt av å se på det en iskald vinternatt. Jeg har ikke fått sett det på mange år,nå. Og savner det. Synes nordlyset står for noe veldig norskt og sterkt. Norsk er jeg, og sterk VIL jeg gjerne være. =) Jeg prøvde å logge meg inn første gangen under "Nordlyset",men det var allerede tatt. Så ble det isteden
Lille søtnos Skrevet 23. juni 2007 #46 Skrevet 23. juni 2007 Fordi jeg digget å leke med smurfer når jeg var liten. Syntes de var så søte, særlig de små babysmurfene. Nå har jeg min egen lille smurfejente som jeg kaller for...
Fisk med CV Skrevet 23. juni 2007 #47 Skrevet 23. juni 2007 Jeg er en fisk (stjernetegn) og CV er datteren min (Charlotte Victoria)
Gjest irismor Skrevet 23. juni 2007 #48 Skrevet 23. juni 2007 Hadde en gang ei golden retriver tispe som het Iris. Så når jeg skulle logge meg inn på bim første gangen så ble det Irismor. For hun var jo liksom mitt barn før snuppa kom =))
manonym Skrevet 23. juni 2007 #49 Skrevet 23. juni 2007 Sier seg vel selv, men fikk en gutt i vinter, altså 5 februar=)
katlinka Skrevet 23. juni 2007 #50 Skrevet 23. juni 2007 I ukene før jeg fødte hadde jeg dilla på Bubba Sparxxx sine sanger, særlig Heat it Up og Ms. NewBooty.. Det siste er jo litt artig.. har kanskje fått en litt anna rumpe også etter graviditeten? hihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå