Gå til innhold

Hva er "historien" bak ditt nick?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg digger Eva Longorias rolle som Mrs Solis i Frustrerte Fruer:)

Og har min lille stjerne:)

 

Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vålerenga, klanen(12) og sønnen min!:)

Skrevet

Sier seg vel selv..? =)

Skrevet

Sier seg selv=)

Skrevet

Elsker roser, New Dawn er den siste jeg kjøpte:)

Skrevet

Mamma har alltid kalt jentene mine piri-mor. Aner ikke hvor hun har det fra.

Skrevet

SunRoad= Solveig, altså navnet mitt =)

Skrevet

Live -mor er ei lita jordbær mathilda:))

Skrevet

Har tre søte små;)

Skrevet

jeg ble kalt lillekula da jeg var gravid. fikk jo bare magen, så det var bare en kul som stakk ut av den tynne kroppen min:)

Skrevet

Det er så djævlig fantasiløst som at jeg heter Catarina og er født i 1968. ;o))

Skrevet

Elsker solsikker =0) har en vakker datter venter en til =0)

Skrevet

Hahaha, den var bra:-D

 

Jeg heter SpiseLise fra tiden på BIM, da jeg spiste til alle døgnets tider og la på meg mer enn jeg tør tenke på.

Skrevet

Chanzei har jeg hatt så lenge jeg kan huske. Hadde det på mirc husker jeg.. hehe.. Tror jeg så det i en jackie lee-film.. hmm... Husker ikke :P

Emil er jo sønnen min da ;)

 

Men nå sitter jeg å niiiitenker på ett nytt nick! Er så drita lei av dette :P Hatt det i snart 10 år jo

Skrevet

Valgte det da alle måtte registrere seg, og alle var såååå sure på alle anonyme.

Skrevet

Mamma kalte meg nusseline når jeg var lita og så har jeg 3 små. Men nå må jeg vel snart endre på det for eldste har nettopp fylt 6 år og har erklært at nå er hun stooor! :)

Skrevet

Rutletutt er noe samboer pleier å kalle meg;o) Stormagapus kalte pappa meg da jeg var gravid sist, så syns det passet så bra når jeg ble gravid igjen (og, ja - han kaller meg det denne gangen også;o)) 26.07.07 er selvsagt termindatoen min...for de som ikke skjønte det;o)

Skrevet

Hadde dilla på saftis da jeg gikk gravid.. resten sier seg selv .. har ei jenta vil ha en baby til...

Skrevet

Valgte dette nicket forde det sier alt om meg om mine barn.......

Skrevet

d var sånn jeg følte meg da jeg var gravid!

Skrevet

Onemorepls stod en gang for One more please, en baby til var oensket.

 

Og saa bor vi i Khalifa City

Skrevet

tja.. det sier seg kanskje selv... har to barn og er 27 år...

Skrevet

Vel, hva kan jeg si? Jeg hater virkelig husarbeid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...