Gjest Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Jeg digger Eva Longorias rolle som Mrs Solis i Frustrerte Fruer:) Og har min lille stjerne:) Flere?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Vålerenga, klanen(12) og sønnen min!
newdawn Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Elsker roser, New Dawn er den siste jeg kjøpte:)
Piri Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Mamma har alltid kalt jentene mine piri-mor. Aner ikke hvor hun har det fra.
jordbær mathilda Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 Live -mor er ei lita jordbær mathilda:))
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 22. juni 2007 #10 Skrevet 22. juni 2007 jeg ble kalt lillekula da jeg var gravid. fikk jo bare magen, så det var bare en kul som stakk ut av den tynne kroppen min:)
Cat.68 Skrevet 22. juni 2007 #11 Skrevet 22. juni 2007 Det er så djævlig fantasiløst som at jeg heter Catarina og er født i 1968. ;o))
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 22. juni 2007 #12 Skrevet 22. juni 2007 Elsker solsikker =0) har en vakker datter venter en til =0)
SpiseLise Skrevet 22. juni 2007 #13 Skrevet 22. juni 2007 Hahaha, den var bra:-D Jeg heter SpiseLise fra tiden på BIM, da jeg spiste til alle døgnets tider og la på meg mer enn jeg tør tenke på.
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #14 Skrevet 22. juni 2007 Chanzei har jeg hatt så lenge jeg kan huske. Hadde det på mirc husker jeg.. hehe.. Tror jeg så det i en jackie lee-film.. hmm... Husker ikke Emil er jo sønnen min da Men nå sitter jeg å niiiitenker på ett nytt nick! Er så drita lei av dette Hatt det i snart 10 år jo
Anna Nym :o) Skrevet 23. juni 2007 #15 Skrevet 23. juni 2007 Valgte det da alle måtte registrere seg, og alle var såååå sure på alle anonyme.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 23. juni 2007 #16 Skrevet 23. juni 2007 Mamma kalte meg nusseline når jeg var lita og så har jeg 3 små. Men nå må jeg vel snart endre på det for eldste har nettopp fylt 6 år og har erklært at nå er hun stooor!
*Rutletutt* Skrevet 23. juni 2007 #17 Skrevet 23. juni 2007 Rutletutt er noe samboer pleier å kalle meg;o) Stormagapus kalte pappa meg da jeg var gravid sist, så syns det passet så bra når jeg ble gravid igjen (og, ja - han kaller meg det denne gangen også;o)) 26.07.07 er selvsagt termindatoen min...for de som ikke skjønte det;o)
Shabby Cheap Chic Skrevet 23. juni 2007 #19 Skrevet 23. juni 2007 Hadde dilla på saftis da jeg gikk gravid.. resten sier seg selv .. har ei jenta vil ha en baby til...
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 23. juni 2007 #20 Skrevet 23. juni 2007 Valgte dette nicket forde det sier alt om meg om mine barn.......
yasmina Skrevet 23. juni 2007 #22 Skrevet 23. juni 2007 Onemorepls stod en gang for One more please, en baby til var oensket. Og saa bor vi i Khalifa City
3b@rnsmor-30* Skrevet 23. juni 2007 #24 Skrevet 23. juni 2007 tja.. det sier seg kanskje selv... har to barn og er 27 år...
haater husarbeid Skrevet 23. juni 2007 #25 Skrevet 23. juni 2007 Vel, hva kan jeg si? Jeg hater virkelig husarbeid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå