Gå til innhold

Hva er typisk tragisk for ditt hjemsted?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle snørrvalpene på 18 år som tror det er tøft å kappkjøre forbi barneskolen oppi gata her, og alle andre plasser det er plass å gi litt gass. Her hvor jeg bor dør flest folk grunnet blulykker som følge av råkjøring. Alikevel synes politiet det er morsommere å ta dem for sotede bakruter enn å ha fartskontroller...

Blir jeg millionær skal jeg egenhendig investere i automatiske lasere som jeg skal plassere rund omkring der jeg vet folk er ekstra tung på foten. Jaja er jo lov å drømme...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*sladder og baksnakking

*høy sigarføring

*mye snakk om og bruk av penger

* de fleste som bor igjen her er samboer/gift/har barn/eier enebolig og to biler i en alder av minus 25 år

*du har de vennene du har hele livet og det er ikke tale om å få nye heller ikke ta nye inn i varmen uten å ha gått på gress til godkjenning et par år først

* golfing og seilforening

* gratis harryturer til strømstad

Gjett hvor jeg bor da??!

Skrevet

På andre siden, her er det billig turer til sandefjord=)

Skrevet

Bor du i Strømstad? Si fra om du skal over da, så kan du smugle litt for meg! Hehe ;-)

Skrevet

He he nei bor ikke der men times kjøring unna, så den turen hører jeg tid til ofte mye om he he. Sender deg post jeg vet du hvis den båtturen skal friste=)

Skrevet

Skal jeg være ærlig, er den båtturen en pine fra ende til annen. Av en eller annen merkelig grunn blir jeg som nordmenn flest at jeg tror at beløpet jeg har på kontoen min når jeg er på land dobler seg i det jeg går ombord i fantastiske Color Viking og alt der inne er nesten gratis! Og enda mer gratis blir alt i det man går i land i Sverige og da er man på toppen av det hele sjøsyk og forbanna fordi man ikke har fått sitteplass noe sted da det er klinkende umulig å sitte i baren hvor en stakkars røyker faktisk ikke trenger å tenne seg en eneste røyk på to timer, men blir mer enn tilfredstillt. Jeg unngår denne turen i det lengste, men av glemsel tar jeg den kanskje to ganger i året...

Skrevet

Det florerer men dop her. Det er dypt tragisk :o((

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...