Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 For eksempel; der jeg kommer i fra har folk en tendens til å henge seg eller skyte seg selv, brødre osv.... ille. Bor også en drapsmann på stedet mitt. Han har sittet inne for det i 9 (!) år.
Gjest -<<- Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Jeg bor i Oslo. Der har folk en tendens til å legge seg mindre opp i andres liv enn mange andre steder jeg har bodd. Ellers er nok ikke innbyggerne spesielt homogene.
6Ymamma Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Folk prøver så godt de kan å skjule at de legger bilder av seg selv kliss nakne på nett, å viser alle "tunneler" vinkler å det som er, i håp om at ingen skal finne det ut hehehe å så nekter de for det senere...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Du synes altså det er tragisk at de ikke bryr seg mer om hva du foretar deg?!!
6Ymamma Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Bilulykker....folk blir alvirlig skadet eller værste fall dør
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Har avslørt foreldre av venner, da de la ut bilde og annonse på jakt etter en tredje sex-partner. Ingen ansikter syntes på bildet, men det var flere som kjente igjen rommet. det ble litt av en snakkis. hoho.
Gjest -<<- Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Nei, jeg foretrekker det slik. Men i noen tilfeller er denne egenskapen litt tragisk. Når man til stadighet finner disse råtne gamlingene når namsmannen står på døra eller ingen gidder kommentere at nabogubben åpenbart denger ungene. Så det blir et definisjonsspørsmål - men det nærmeste jeg kan komme et svar på spørsmålet. Dog langt å foretrekke for det jeg har opplevd av bygdenorge.
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #9 Skrevet 21. juni 2007 Så det er typisk tragisk å være sladrekjerring hos deg?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #10 Skrevet 21. juni 2007 Der jeg er vokst opp,er selvmordsstatistikken blant de høyeste i Norge. Og det er single menn som tar livet sitt.
6Ymamma Skrevet 21. juni 2007 #11 Skrevet 21. juni 2007 Jupp hehehe sånn er det hihihi må bare le jeg....grunnen til at jeg synes det er litt tragisk er at de bildene kommer på denne maskina, blæææ...snakk om virus...
RundLurt? Skrevet 21. juni 2007 #13 Skrevet 21. juni 2007 Her florerer d både av drapsmenn, narkomane og pedofile, men HEEEEEEEEY.. Jeg synes det er både kult og unikt jeg, ikke harry i det hele tatt =0) God sommer!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #14 Skrevet 22. juni 2007 Her jeg har vokst opp og bor skulle man tro det bare var 3 innbyggere. Alle vet alt om alle, og vet de det ikke så dikter de det opp. Og jeg bor i Oslo!
kyss kokken Skrevet 22. juni 2007 #15 Skrevet 22. juni 2007 Her jeg bor er det vanlig at folk ikke snakker til deg dersom du ikke er fra 3.generasjons beboer i dette "strøget", har 3 etternavn eller fler, og minst ett av de er Bache, Eek, eller Wiig..
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #16 Skrevet 22. juni 2007 At det kommer nye "kulturer" og snur opp ned på det som allerede er opplest og vedtatt i regelverket...
kyss kokken Skrevet 22. juni 2007 #17 Skrevet 22. juni 2007 Du må være naboen min. Her ser folk på det som en personlig fornærmelse hvis det flytter inn folk fra et annet sted i landet, fra den lavere sosiale klasse, eller gud forby; folk som IKKE har kongepuddel, men hilser når de går forbi..
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #18 Skrevet 22. juni 2007 he he.. ... det er store forandringer i en liten by og selv om man bor sentralt så har den eldre garde en selvutnevnt oppasserrolle for oss under 60... De sørger for å kommentere ugress under postkassen, flytte på søpledunken om den står i veien for deres lille superpraktiske nypolerte bil med livsfarlig støynivå..
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #19 Skrevet 22. juni 2007 Her jeg bor kryr det av afghanere, nesten slik at jeg lurer på om her i det hele tatt bor noen nordmenn når jeg er ute å går tur. Her er mange russere også, de er på fiskebåter som ligger i opplag eller til reparasjon på verftet. Russerene pleier å dra på raid utenfor elektrobutikken, med sykkel! Laster gamle vaskemaskiner osv opp på sykkelen og triller tilbake til båten. Men det er jo kjekt, så blir vi kvitt alt "søppelet". Men det er jo ikke fullt så kjekt at de går rundt husa og stjeler alt de måtte finne. Hva ellers skal jeg si om denne plassen? Råning og hjemmebrent er poppis, det sier vel alt.
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #21 Skrevet 22. juni 2007 verft på jessheim?? Hm.. det har jeg ikke hørt om..
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #22 Skrevet 22. juni 2007 Hjemmplasesn min er bedre kjent som stedet gud glemte og fanden forlot. I Norge er det kjent som et rasist sted, men hva jeg forbinder det med er at alle kjenner alle, alle vet hva alle gjør, alle gjør det selvfølgelig bedre enn de andre, alle vet best uansett og ALLE tror at verden ender i en sirkel på 50 kn utenfor byen... Nei, lengter ikke hjem....
Happy Ignorant Skrevet 22. juni 2007 #23 Skrevet 22. juni 2007 Kommer fra oslo, mye tragisk der, men her hvor jeg bor er samfunnet preget av innavl og bygdetrollet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå