Gå til innhold

Det er så dumt å lese om alle som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 21 uker på vei og kjenner "bobling" på en måte". Men jeg kjente liv ca. fra uke 14. Er førti år og gravid for tredje gang.

Det er visst veldig individuelt hvor mye man kjenner og jo tykkere man er jo vanskeligere er det å kjenne det tidlig (stod det her)

Så det finnes ikke en fasitløsning her. Mennne...uke 5??? Det var vel for å provosere eller?

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEPP, det med uke 5 var for å provosere ;)

Skrevet

Kan ikke disse jentene FÅ LOV TIL å tro de kjenner liv da? Spiller vel ingen rolle for andre...

Med alle hormoner og følelser som raser rundt i kroppen er det ikke rart gravide blir oversensitive. Første gang trodde jeg også at jeg kjente liv leeenge før det var noe å snakke om. Men jeg var overlykkelig gravid, og hadde ikke lest noen kjipe belærende bøker ennå, hehe ;o)

Du sier det er idiotisk - vel, er ikke kjærlighet ofte det i andres øyne da?

Skrevet

Jeg fikk mage i uke 5.... Såg høggravid ut nesten... Men var fullt klar over at det var luft!

Skrevet

eg kjente liv i uke 9.. vet det er sant fordi det sluttet ikke og han sparker enda som en gal hver dag..

jordmor sa det var mulig.

då hadde eg hatt en fødsel for ca 9 mnd siden, og ho sa at alt der inne er så følsomt og man lettere kan kjenne fosteret.

eg er ikke i tvil.. eg er en person som ikke er noe påståelig i det hele tatt.. men her har eg ikke tatt feil..

Skrevet

Enig i at det er noen som kjenner vel tidlig. Det er de som påstår de kjenner liv i uke 9. Kjente selv liv tidlig denne gangen, så skjønner at det går an. Mistenkte at jeg kjente liv i uke 15, og i uke 16 var jeg ikke tvil lenger. Første svangerskap kjente jeg ikke liv før uke 20.

Skrevet

eg skrev faktisk et innlegg her om det virkelig gjekk ann å kjenne liv så tidlig.. fikk mange svar på at ja det gjorde det..

Skrevet

Hvor står det at man ikke kjenner liv før uke 16?

Skrevet

Jeg kjente liv første gangen når jeg var 15+4. men da gikk det 14 dager til neste gang jeg kjente liv. Men jeg er SIKKER på at det var liv jeg kjente. Jeg VET faktisk hvordan luft i magen kjennes ut.

Skrevet

Jeg kjente liv i uke 12 med førstemann, uke 22 med andremann og i uke 17 med tredje... Førstemann var veldig aktiv inni der, og lå slik til at det var nærme uttersiden av magen min. Så jeg kan skrive under på at det er fullt mulig ja...

Skrevet

Hentet fra Uke til uke her på BIM:

"Mors uke 13 og fosterets uke 11: Hvis babyen stryker seg over leppene oppstår det en sugereaksjon.

Av Jordmor_Siri

Det lille fosteret veier nå ca. 30 g og er ca 9cm lang.Nå har livmoren blitt omtrent så stor som en knyttneve, når det ikke er flerlinger. Hos noen kan man nå begynne å kjenne livmoren rett over bekkenbenet når hun ligger på ryggen. Dette gjelder særlig flergangsfødende.

Allerede nå er det noen som kjenner liv hvis de kjenner riktig godt etter. Dette er så tidlig at det er snakk om at du kanskje kjenner noe den ene dagen og så kan det gå et par dager/uker til neste gang."

Skrevet

Jeg kjente liv i uke 13 og er stolt av det, OG jeg er førstegangs så meg må dere hvertfall komme med en krass kommentar til for det fortjener jeg virkelig fra dere som har gjort dere selv til eksperter på dette! hihihi

Skrevet

Nei huffameg! Kjente liv allerede da som 1.gangs. Kan vedde på at det er flere som blir misunnelig på deg ;) Vær stolt av det du :)

Skrevet

Jeg husker ikke med første mann, men andre gang kjente jeg liv fra uke 14, å jeg vet da godt hvordan det kjennes ut.... På samme måte vet jeg fint hva det vil si å ha luft i magen......

Lurer på hva slags erfaring HI har som kan uttale seg på vegne av alle andre?

Skrevet

Ja hun må ha en unik egenskap gitt...aner vi en slags 6 sans som følge av en kloning?? Litt sånn som i Heroes...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...