Gå til innhold

Ul - Redd for å bli skuffa....


Anbefalte innlegg

Skrevet

nei, du er absolutt ikke grusom. tror at det er mange som ønsker seg et spesielt kjønn innerst inne. Jeg har to gutter fra før og jeg må innrømme at jeg ønsker meg sårt ei jente denne gangen, men jeg er veldig sikker på at det er en gutt av en eller annen grunn. ønsket meg ei jente forrige gang oxo, men det ble altså en gutt. men vil ikke bytte han mot noe som helst i verden, for mine to gutter er de skjønneste i universet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...