kattungen Skrevet 21. juni 2007 #26 Skrevet 21. juni 2007 Herregud, så kult! Gratulerer og hurra! Lykke til med magen, da og kos deg masse;)
Phantom´ Skrevet 21. juni 2007 #27 Skrevet 21. juni 2007 GRATTIS!!! Hurra hurra! Ta meg med inn på 1. tri!!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #28 Skrevet 21. juni 2007 ღventer på lykkeliten-IVFღ Ja håper du kommer etter snart=o) holder av masse plasser for dere jenter=o) Tusen Takk Kattungen*: Takk.. Håper jeg slipper å bli mere kavlm nå, og bare kose meg...Ikke helt gått opp for meg=o) Phantom: Holder av plass til deg også...=o) Don´t be a stranger=o) Tusen takk=o) Håper dere alle sammen kommer etter snart...=o) Og tusen takk=o) klem
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #29 Skrevet 21. juni 2007 GRATULERER! JIPPI! BABYCAKES SKAL HA BABY! HJERTELIG TIL LYKKE MIN KJÆRE!
Lillegull og spiren Skrevet 21. juni 2007 #30 Skrevet 21. juni 2007 ¨ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ..........GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:) så utrolig heldig du er:) kos deg masse med den voksende magen og masse lyke til:) jeg har ikm om noen dager,så kansje jeg rusler inn på 1 tr med deg:) stooor klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #31 Skrevet 21. juni 2007 bare Ine...: hehehehehe...Ja det er visst noen i magen min=oD Tusen takk snuppa=o) Baas: Ja, var veldig heldig...Har holdt av plass til deg ved siden av meg på 1 tri...nå må du komme...=o9 Tusen takk... Masse klemmer
2 fine små Skrevet 21. juni 2007 #32 Skrevet 21. juni 2007 Saa utrolig koselig.... Gratulerer masse!! Og du har jo vaert halvproever en god stund, saa dette var deg vel unt.Lykke til videre og spre glede der du kommer, som du alltid gjoer her. Hepp hepp!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #33 Skrevet 21. juni 2007 Hehe..god du Femina... Håper du også snart kommer etter=o) Tusen tall for så gode ord=o) masse klemmer
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #34 Skrevet 22. juni 2007 Hiver meg på gratulasjonsbølgen!!! CONGRATS!!! Dette er vel fortjent... Og SÅÅÅ flott å høre for alle oss i 1.pp! Det er håp for evignaive optimister som oss og!!! he he... Lykke til og KOOOS deg!!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #35 Skrevet 22. juni 2007 Hehe..tusen takk..=oD Ja, er jo selv en optimist,tror jeg, så hvorfor ikke...=o) hehe... Håper du kommer etter da=o) Tusen takk.. masse klemmer
♥Tullerusk♥ Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #38 Skrevet 22. juni 2007 Tusen takk...=o) PS...Bare å suge til seg..hehe..=o) masse klemmer
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 22. juni 2007 #39 Skrevet 22. juni 2007 Gratulerer så mye *BabyCakes*!!!!!!!!!!! Dette var morro lesing! Vil gi deg en stor god klem og håper spira sitter inne i 8 mnd til! KLEM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå