Gå til innhold

Gravid jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde ikke dette skulle være sant...Hadde jo et lite håp, og nå har tanta tatt en lang tur og henne får jeg vel ikke se før om 9 mnd håper jeg...

Teste kl 17.00 positiv med CBs nye digital test...

Så nå er jeg gravid...Og homper vel snart over til 1 trimester...

Sitter her litt i sjokk, hadde vel ikke trodd dette men hadde et lite håp da...

Så nå er jeg 4+0 uker på vei eller 3+2...Litt usikker på når jeg hadde EL...Enten så hadde jeg EL på dag 12 i syklusen eller på dag 17. Temper så fant EL på fertility friend men er det mulig å teste positiv etter 9 dager??

Så masse babystøv til allae sammen + ekstra for de som sliter litt....

******************************************************************************************************************************************************************************************************+*************************************************************************************************************************************************************************

Masse klemmer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATTIS!!! svarte deg på det andre innlegget du sa du var gravid og men kan jo si det igjen!! hehe.. Så gøy!

Så charten din og det må jå nesten være mulig å teste pos så tidlig siden du faktisk gjorde det! Testet du pos så tidlig forje gang og eller?

Lykke til videre :)

klem

Skrevet

Men nå ser jeg at det godt kan være at du hadde EL dippen før. Det ville kanskje forklare at du testet pos så tidlig. :)

Skrevet

Takk takk...

Nei, var 3 mnd forrige gang... Visste det ikke da...Guriland...

kommer ikke helt over det nå...=o)

Takk=oD

Skrevet

gratulerer:-) tester selv på lørdag. spent på om det er noe:-)

Skrevet
:D ble kjempe glad jeg nå! hehe.. litt rart siden jeg virklig ikke kjenner deg! haha
Skrevet

MADDE86...

Krysser fingrene for deg...og beina...hehe...

Tusen takk=o)

klem

Skrevet

¤tingeling¤:

Ja har tenkt på det jeg også...Æsj må til legen, for å finne ut av dette...hehe...

hehe...har den følelsen jeg også...Når jeg ser et nick som jeg har sett ofte og prøver å svare på innlegg, blir skikkelig glad selv jeg...Altså, når dere blir gravid da...hehe

klem

Skrevet

Gratulerer!!!! Så gøy for deg! Hehe, du rakk ikke mange pp-er:-)

Skrevet

Tusen takk...

hehe nei rakk ikke mange...Sambo hadde regnet med masse pp, så han var jo i veldig sjokk, vet ikke hvordan har det nå...

Håper dere kopmmer etter...

klem

Skrevet

Hei vennen!

ER DET SANT???? JIPPIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hopper i taket av glede her!!!! JAAAAAAAAAAA=D=D=D Å dette var såå gøy å høre, ble helt skjelven på dine vegne jeg nå, hehe. Du har sikkert sendt meg en pm, så nå skal jeg svare på den og såfall;)

Masse masse klemmer

Skrevet

gratulerer. Velkommen etter ;)

Skrevet

Hei dreamer

haha..ja skrev PM til deg...

Tusen takk snuppa...husk at du skulle komme etter du også da..=oD

klem

Skrevet

Sfinx'n (spire 19.02.08)

Tusen takk=o)

klem

Skrevet

Wow, det gikk radig!! Gratulerer så masse:o)

Men på en annen side så har du jo ventet så lenge på å prøve, at tiden har blitt lang alikevel:)

Skrevet

Hei MajjaMedLillevenn

Ja det gikk fort...=o)...

Sluttet på pilla i nov 06 da. men ventet et år før han ble klar og villig...hehe...

Tusen takk=o)

masse klemmer

Skrevet

Gratulerer så masse masse!

Bra du slapp å vente like lenge på "bli gravid" som på "bli klar":)

Lykke til:):)

Skrevet

Trulte...

Tusen takk...

Ja, har visst blitt veldig heldig....=o)

Lykke til til deg også...Håper du snart kommer etter=o)

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye :) det var det jeg trodde. Du klarte det på første pp. Får håpe vi andre er like heldige. Håper virkelig alt går bra fremover. Ble veldig glad på dine vegne :)

Skrevet

Steike det, det gikk fort!!! Så utrolig bra:-) Gratulerer så masse.

Lykke til da BabyCakes. Håper det går fint med deg fremover. Du får slenge inn enn rapport her på Bli Gravid i ny og ne og ikke forsvinne helt for oss og inn på 1.tri. Kjekkere her vet du!!!

Stor klem

Skrevet

Rafi:

Åå håper dere kommer etter=o)

Tusen takk...

klem

Skrevet

Modesty Blaise:

Hehe..ja det gikk veldig veldig fort...det har forsatt ikke helt gått opp for meg ennå...=o)

åå tror ikke dere blir kvitt meg så fort..hehe..Liker meg her kjempe godt...

Håper dere kommer snart etter...=o)

Tusen takk....

Masse klemmer

Skrevet

WOW, så raskt!!! Herregud, så bra!!!!!!!!!! Lite perfekt start på ferien, heheh!!!

GRATULERER SÅÅÅÅÅ MYE!"!!!!!!

Skrevet

Hehe..Ja synes ikke du...For å ikke snakke om den bursdagspresangen da..hehe...

Tusen takk.. Da kommer du neste (helst nå da) mnd med tvillinger i magen din..=oD

Prøvde å sende deg en PM men du har full postkasse...

masse klemmer

Skrevet

Gratulerer så mye!!! dette var kjekt å høre:-) masse lykke til videre og kos deg! håper jeg kommer etter snart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...