Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 22. juni 2007 #26 Skrevet 22. juni 2007 sier forresten mye pupp også da.. hehe.. peker på andres pupp å sier klart og tydelig pupp også peker hun på sin egen å sier min sin pupp hehe... jeg ammer da så er vel stort sett derfor hun snakker litt xtra om pupp
SassyMom Skrevet 22. juni 2007 #27 Skrevet 22. juni 2007 Guuuuuud, jeg ler meg skakk! Her var det mye bra
m-mamma Skrevet 22. juni 2007 #28 Skrevet 22. juni 2007 Kjenner ei lita jente som kalte nissen for tissen... Ellers er min sønn på 14 mnd veldig opptatt av at han er mann, så ved bleieskift ute i det fri sammen med andre så sitter han der og sier tiss-tiss-tiss og finner fram den lille tissemannen sin...
Pærefrø Skrevet 22. juni 2007 #30 Skrevet 22. juni 2007 Gutten min på 2,3 år var med storesøster til tannlegen(ho er 3 år) og så satt vi på venterommet. De hadde et sånnt lekebord der som han absolutt måtte klatre på, og det endte opp med at han datt ned fra den ene stolen/krakken.. Og der bryter guttn ut av seg: Au, helvete jeg slo meg!!!! Han snakker veldig reint itillegg også. HEldigvis at det ikke var noen andre der...da hadde jeg daua... Han går også rundt å sier fløtt deg din idiot(se Olsenbanden) Men han har blitt bedre på det også. Og så sier han avogtil faen, men det er sjelden....
Dailis Skrevet 22. juni 2007 #31 Skrevet 22. juni 2007 det/du suger. Verste jeg hører fra eldste om dagen. Begynner å bli bedre da. Men ikke moro å være sammlet en hel gjeng på julaften og lillegullet roper ut "fy faen så fint!" man banner ikke i den forsammlingen, hehe. Ellers blir prikker til pikker, og afrika blir afitta....Og mange vanlige litt pinlige, men morsomme fei,.
Dailis Skrevet 22. juni 2007 #32 Skrevet 22. juni 2007 Jo, den absolutt flaueste er et sitat fra en barnefilm (herbie) "skal du ha juling?" Jeg tror egentlig ikke de vet hva det er....men grøss hva tenker folk når de hører det:S
nyu hai Skrevet 22. juni 2007 #33 Skrevet 22. juni 2007 Pappa kjører lastebil og nestminste har vært med. Han leker lastebil med traktoren sin hjemme, kjører rundt som pappa. Han har jo selvsagt mobil som pappa, som "ringer" av og til. Og han avslutter som pappa desverre: Trykker på "av" knappen, så kommer det høyt og tydelig "NEEEEEI, FAEN!
SOMMER :) Skrevet 22. juni 2007 #34 Skrevet 22. juni 2007 Det "værste" vesla på snart 2 år sier er "oj a meg" og "uffameg da". Høres ut som ei gammel dame... :-) Aner ikke hvor hun har det fra for tror (håper) ikke jeg sier det... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå