vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Akkurat nå har poden på 2år, begynt å si storeblink (fra Elias filmene) Meeen... Det blir da: STOR PIKK
winneboo Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Er kanskje ikke så ille men hun trykker på puppen til alle damer å sier pupp...hehe..noen blir mer overrasket enn andre.. Før sa hun SHIT...men det har hun heldigvis sluttet med nå.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Har en på 2år og 4 mnd som sier Paen (faen).. Og det ordet kommer på rett tid, når noe ikke går hans vei... Ikke alltid like kjekt i selskap.. Også siet han fittesutte når han mener fiskesuppe...
Caelyn Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Barnet til en venninne sa etter å ha sett/hørt sitat fra film: Fuckass
NessaS Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Vel, hvor skal man starte? Neida, ikke så galt mye. Oh shit, det begynte han å si da han var halvannet år. Sa det hvis han falt, slo seg eller hvis ting ikke gikk hans vei.. Sier det mindre nå da. Han kan plutselig peke på damer og si PUPP. Neida, ikke flaut i køen på butikken. Når han skal si kult kommer det ut som kuk. Ehe..
Etaner Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Sønnen til ei venninne av meg sa, som sikkert mange andre... "fitte saft" - sitter fast..
SnupsaTupsa Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Snuppa her (2 år om et par uker) har dilla på å vaske seg for tiden og løper konstant rundt og maser om KUK (klut).. veldig festlig og jobber intensivt for å få henne til å slutte med det. he,he Hun gjør også som en annen her sier med å putte hånda nedi t-skjorter osv på damer og si pupp, pupp!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Har hendt ved et par anledninger når han er veldig oppgitt at han sier "å herregud", men det har vel ikke skjedd mer enn en 3-4 ganger på et halvt år. Ellers har han ved to anledninger at han har tatt i skikkelig og kalt faren sin for "dumme, dumme gutt". (men han hadde en god grunn til å si det ved de to anledningene). Noe annet det går i når han er sint og lei seg er et litt kraftig "gå vekk". Men om han vil være i fred til verste sinnet har roet seg så får han det.
**Solstråle** Skrevet 21. juni 2007 #9 Skrevet 21. juni 2007 Dattera mi var veldig fæl til å si "faen" ei stund. Det toppet seg en dag hun kastet ei leke i gulvet og sa klart og tydelig "FY FAEN!" Da ble jeg ganske så sint, så jeg tror hun ble litt redd meg. Etter denne episoden sier hun (hvis noen skulle glemme seg å si F-ordet): "Det er ikke lov å si! Det er stygt å si!" Hun er 3 1/2 år. Plutselig her en dag sa hun til meg; "Mamma, jeg vil lage barn med deg!" Men den var jo mest morsom da. Tror det er mye kjæreste-snakk i barnehagen om dagen.
Honningmelon Skrevet 21. juni 2007 #10 Skrevet 21. juni 2007 Haha, den siste der var morsom :-D Det verste elstemann her har sagt er "faen" og "helvete". Men, det var en periode, og er heldigvis over nå. Nå er han veldig opptatt av tissen sin (3,5 år), og i dag da han gikk uten truse, lurte han på om jeg ville ha tissen hans oppi nesa mi :-s
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 21. juni 2007 #11 Skrevet 21. juni 2007 Guttungen har noen ord som ikke er så fine: Motorsykkel = jokkesykkel Donald duck= kalle kukk Fliser= fitter... Så mormor og morfar legger altså fitter på badet for tiden. Å så kommenterer han puppene til andre damer. hihi Noe han har lært av brodern... Se på de muggene sier han fornøyd og tror han er så flink.. Men skal få det av han også
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #14 Skrevet 21. juni 2007 Kjør da, din dumme høne Dette datt ut av meg en dag jeg var ute og kjørte og vesla på 2,5 år plukket det rett opp. Uff... nå sier hun det hver gang vi står i kø:/
Twig Skrevet 21. juni 2007 #15 Skrevet 21. juni 2007 Hahaha!! Jeg trodde jeg skulle dø av latter da du fortalte meg det før i dag
6Ymamma Skrevet 21. juni 2007 #16 Skrevet 21. juni 2007 Jeg sier: Nå må du spise brødskiva di.... Datra mi (6år) : Men til pappa får jeg sjokkoringer og rullekake til frokost! Ikke at dette er ukvemsord....men det er noe av det værste jeg hører, ikke at hun sier det, men blir grinette på faren
6Ymamma Skrevet 21. juni 2007 #17 Skrevet 21. juni 2007 Vel å merke er at jeg og barnefaren ikke bor sammen...
Feit og freidig <3 Skrevet 21. juni 2007 #18 Skrevet 21. juni 2007 He he, mannen min og ungene blir alltid litt utålmodige når jeg er inne på matbutiken og de må vente i bilen- dette har resultert i en liten sang,diktet av faren, " mammar er så treige....fåkke figern ut... Min sønn på tre år har diktet videre;"av rompa....til pappa!" Hmmmmmmmmmm vanskelig å forklare til bhg tantene...
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 21. juni 2007 #19 Skrevet 21. juni 2007 Emma hadde problemer med å si butikken, så hun sa pikken.. En gang vi var i byen, så skulle jeg på et annet senter, litt utenfor byen, da ble hun sur, for hun ville ned på kjøpesenteret, som vi kalte for "store butikken", og der hadde vi møtt en klovn, som hun kalte for store mannen.. Så stokket hun litt om på ord og bokstaver, og sa derfor; "hvor er store pikken til mannen"(!) ellers sa hun i bhg en gang(hun er vanvittig puppefrelst, og jeg begynner å bli bra lei av at hun skal kose, klemme og ta på puppene mine); hun sa til bhgtantene da mamma hentet henne engang; jeg får ikke pupp av mamma'n min jeg, jeg får bare pupp av bessa(!) Hun får jo ikke pupp av henne heller, men mamma har det litt moro med at hun er så puppegal... Jeg ble jo kjempeflau! ellers har jeg fremdeles til gode å høre henne banne... Eneste hun sier er; du er dum o.l....
cheni Skrevet 21. juni 2007 #21 Skrevet 21. juni 2007 Gutten min på to sier tåfis, men det blir tåtiss (høres ut som ståtiss). Kjeks kaller han for sex..
Tokatter_USA Skrevet 22. juni 2007 #22 Skrevet 22. juni 2007 Det er ingen som skjønner norsk her, så hun kan si hva hun vil, og det er bare jeg som synes det er morsomt eller flaut. Hun har problemer med to konsonanter sammen, så "sp" blir "f". Derfor spiser vi ikke, vi fiser. "Nå kan vi fise pølse", sier hun. I dag sølte hun litt melk, og jeg hørte borte fra bordet: "Oh my gosh!" "Gosh" er jo en "snillere" variant av "God", så det er ikke akkurat banning, men det hørtes veldig voksent ut :0 Hun er 2 og et halvt.
Mockanin Skrevet 22. juni 2007 #23 Skrevet 22. juni 2007 Når eldste sønnen min var i 2 årsalderen så slet han litt med enkelte ord. Fiskeboller ble fitteboller, når han og dagmammaen skulle mate fiskene til naboen som var på ferie så sto poden min og jubla og var glad fordi han skulle mate fittene han. Eller så lurte han på om mamma fitter fast en gang jeg sto bøyd mellom dusjkabinettet og skittentøyskurven, var trangt så det kunne jo se sånn ut. Jeg må innrømme at jeg frykter minsten når han begynner å prate ordentlig.
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 22. juni 2007 #25 Skrevet 22. juni 2007 jenta på 2 1/2 sier fillern ( hentet fra dora the explorer ) og avogtil har jeg i min fortvilelse komt med "utbruddet" : herregud... å det får jeg noen ganger tilbake jah... ellers er det ikke mange stygge ord eller uttrykk fra den jenta nei blir hun sint eller fortvilet på noe vis så kommer det: ååååååååååååååÅÅÅÅÅååå... Samme som mammaen sier når hun blir sur jah..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå