Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner heller ingen her som har barn. De som jeg kjenner som har barn bor i Mo i Rana (kommer derifra). Så det å ha noen å gå turer med og sånn hadde jo vært hyggelig! Er du noe inni Oslo el.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEPP!! Jeg skal føde på asker/bærum i juli.. Eller har termin med førstemann 12.juli.. Men snuppen kan gjerne komme før=) hihi!! E superklar for det ja=)

Men jeg bor på oppsal i oslo.. Er ikke fra asker/bærum..

Skrevet

Og jeg kommer også fra Mo i Rana =)

Skrevet

Næ, kommer du også fra Mo i Rana?? OG skal føde på Asker/Bærum? Hehe, artig da :) Bor på Grünerlkka.

Skrevet

Var en del i Oslo før, siden jeg jobbet der. Men er der av og til fremdeles. Hadde vært koselig å møtes da.......

Skrevet

Det hadde vært hyggelig. Vi må holde hverandre oppdaterte da, om hva som skjer..... He he

Skrevet

Jepp!! Bodd i Oslo i 7 år,og trives som bare det =)

Skrevet

Jeg hare bodd her i 3 år nå :) Hva fikk deg til å flytte sørover da?

Skrevet

nei si det!! Mo e berre rett å slett førr lite førr meg.. hehe=) Det merkes no i hvertfall=) Det va jo spenning først ,trudd ikke eg kom til å vær her så lenge,men tida den flyg. No når eg heime på besøk kunn det ikke ha falt meg inn å fløtta tellbake. Ell jo,eg savn jo familien min MASSE MASSE,men syns berre byen forfall meir og meir med tida.. Men det kan jo bi bedre der om det bi ny flyplass =) hihi!!

Og du da??

Skrevet

Skjønna, e jo egentli ingenteng å jør dær... Kjeinn jo at eg savn Mo på en måte når eg e heime på besøk, mn kjeinn åsså at d e godt å kom tbake hit :) Savn fam min masse da!

Skrevet

ja. eg veit ka du snakk om.. E du på facebook eller??

Skrevet

Nope, e ikke på facebook. Har bære en profil på nætte (bortsett fra dn hær) å d e på nettby :)

Skrevet

Cathrine1980, kanskje vi havner på samme barselgruppe. ;)

Bor også på oppsal. Er det din første?

Skrevet

Gravidada: Jepps..Det e min første =) Når har du termin du da?

Skrevet

Gravidada: Ja,eg ser jo at du termin 6 juli da =) hehe!! kor på oppsal bor du da? Eller foresten i følge sv.mor bor eg på skøyenåsen.. hehe =) Det va vesst finar.. Hmm!!

Skrevet

Jeg skal føde på Bærum i juli, har termin 19.

Skrevet

Bor litt lenger opp enn kirken.

Ja, skøyenåsen er vel kanskje litt "finere". Hehe. Er min andre dette, har en jente på 3 fra før.

Skrevet

åhh...!! Så kos da=) Eg bor rett nedfør kirka så det e ikke så altfor langt unna.. Sei alltid oppsal nå noen som spør. Det e jo ikke akkurat oppsal kontra frogner heller da.. hehe!! Bynn du å bi fødeklar du da? Eg e klar som ett egg!! tenkt kanskje å fød i natt eg.. hihi'!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...