Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Skal ikke føde på Asker/Bærum sykehus.

Har samme fine termin som deg =0)

Skrevet

Jeg skal! Har termin 6 juli, så kan vel i teorien føde når som helst.

Skrevet

Jeg holder til litt utenfor Oslo. Du da?

Begynt å merke at terminen nærmer seg?

Skrevet

Holder til på Grünerløkka. Njaaa, merker at det blir tyngre og tyngre :P Men storkoser meg! Hva med deg?

Skrevet

Har merket at det har blitt tyngre i det siste, så jeg begynner å glede med til fødselen og veldig til at jeg kan ligge på magen igjen =0)

Du bedriver dagene med da?

Skrevet

Gleder meg også til å kunne ligge akkurat slik jeg vil!! Akkurat nå er jeg på jobb, kveldsskift. Siste dag på jobb i kveld, så er det permisjon :D:D:D Du da?

Skrevet

Deilig da, med en litt tidlig ferie.... Gjør ikke særlig mye for tiden. Har vært hjemme en stund pga bekkenløsning, så det ble litt tungt å stå i butikken hele dagen.

Er litt rart å tenke på at om ca 1 mnd så er vi ikke lenger 2, men 3... Gleder meg veldig. Vet du hva det blir?

Skrevet

Ja, det blir veldig deilig kjenner jeg :) Gjøre ting litt klart hjemme, montere sprinkelseng og sånn. Hvor jobber du?

Jepp, vi får gutt :) Vet dere hva dere får?

 

Skrevet

Hei. Jeg skal heller ikke på det sykehuset, men jeg har også samme termin som deg :-) Skal på Ahus jeg.

Skrevet

Ja, ikke sant. Satser på at han kommer på den datoen :o))

Skrevet

Jepp! Men gjør igrunn ikke noe om han bestemmer seg for å komme ut ett par uker før :P

Skrevet

Jeg velger å føde den 25'te ;) Er ikke helt klar ennå... såååå mye jeg må ordne før nurket kommer.

Skrevet

Sånn sett ja :P Har det meste klart tror jeg, må bare ordne litt på rommet, sambo må male ett par strøk på vinduskarmene. Så må senga til lillegutt monteres. Ellers er alt i orden. Jah, må vaske de siste klærna hans også :P Gleder meg!!!

Skrevet

Vi venter også gutt.... Jeg jobber i en klesbutikk på Stovner senteret. Du?

Holdt på i hele går med å vaske klærne til gutten min, så nå er heldigvis det meste ferdig. Bare småprik som står igjen, og det er jeg glad for :-) Liker å ha ting ferdig i litt god tid....

 

Skrevet

Skal også føde på Ahus, Snurrebolla. Med samme fine termin =0)

Skrevet

Funnet navn..? Jeg jobber på Mills på Grünerløkka :P

Skrevet

Vi har ikke helt bestemt oss enda. syns det er utrolig vanskelig å finne et fint navn som vi begge liker og som også er litt internasjonalt. Burde hvertfall kunne uttales i utlandet. Kommer nok til å ha noen alternativer til fødselen. Er enklere å velge navn etter at man har sett småen. Er jo noen navn som ikke passer etter at man har sett babyen sin.

Har dere funnet ut navn enda?

Skrevet

Da satser vi å føde den 25te på Ahus. Ses der da :o)) Dette blir spennende gitt. Vi får også en gutt!

Skrevet

Hehe, skjønner! :) Jepp, vi har bestemt oss for Sander. Var noen navn som jeg likte da og som sambo selvfølgelig ikke likte :P Men så fant vi Sander og ble enige om det!

Skrevet

Fint navn da. Er ikke alltid enkelt å bli enige om et navn. Spesielt å finne et navn som begge syns er fint. Skal ikke være så greit.....

Men vi finner vel ut av det til slutt, håper jeg da :-)

Vært på noen bim treff?

 

Skrevet

Ja det kan være litt vanskelig, heldigvis gikk det greit å finne navn hos oss :)

Nei, har ikke vært på noen treff, har du?

Skrevet

Var på et treff denne uka. Var unge og gravide som møttes. Var koselig det. Greit å møte andre som også er gravide. Kjenner ikke andre som venter barn eller som har barn, så det er greit å bli kjent med andre. Som man kan prate med om erfaringer, bekymringer osv. Og ta noen trilleturer sammen. Koselig å ha noen å gå turer med og møtes til lunsj av og til =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...