AnnVero Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Hei. Skal ikke føde på Asker/Bærum sykehus. Har samme fine termin som deg =0)
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Jeg skal! Har termin 6 juli, så kan vel i teorien føde når som helst.
AnnVero Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Jeg holder til litt utenfor Oslo. Du da? Begynt å merke at terminen nærmer seg?
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Holder til på Grünerløkka. Njaaa, merker at det blir tyngre og tyngre Men storkoser meg! Hva med deg?
AnnVero Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Har merket at det har blitt tyngre i det siste, så jeg begynner å glede med til fødselen og veldig til at jeg kan ligge på magen igjen =0) Du bedriver dagene med da?
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Gleder meg også til å kunne ligge akkurat slik jeg vil!! Akkurat nå er jeg på jobb, kveldsskift. Siste dag på jobb i kveld, så er det permisjon :D:D Du da?
AnnVero Skrevet 21. juni 2007 #9 Skrevet 21. juni 2007 Deilig da, med en litt tidlig ferie.... Gjør ikke særlig mye for tiden. Har vært hjemme en stund pga bekkenløsning, så det ble litt tungt å stå i butikken hele dagen. Er litt rart å tenke på at om ca 1 mnd så er vi ikke lenger 2, men 3... Gleder meg veldig. Vet du hva det blir?
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #10 Skrevet 21. juni 2007 Ja, det blir veldig deilig kjenner jeg Gjøre ting litt klart hjemme, montere sprinkelseng og sånn. Hvor jobber du? Jepp, vi får gutt Vet dere hva dere får?
snurrebolla Skrevet 21. juni 2007 #11 Skrevet 21. juni 2007 Hei. Jeg skal heller ikke på det sykehuset, men jeg har også samme termin som deg :-) Skal på Ahus jeg.
snurrebolla Skrevet 21. juni 2007 #13 Skrevet 21. juni 2007 Ja, ikke sant. Satser på at han kommer på den datoen ))
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #14 Skrevet 21. juni 2007 Jepp! Men gjør igrunn ikke noe om han bestemmer seg for å komme ut ett par uker før
snurrebolla Skrevet 21. juni 2007 #15 Skrevet 21. juni 2007 Jeg velger å føde den 25'te Er ikke helt klar ennå... såååå mye jeg må ordne før nurket kommer.
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #16 Skrevet 21. juni 2007 Sånn sett ja Har det meste klart tror jeg, må bare ordne litt på rommet, sambo må male ett par strøk på vinduskarmene. Så må senga til lillegutt monteres. Ellers er alt i orden. Jah, må vaske de siste klærna hans også Gleder meg!!!
AnnVero Skrevet 22. juni 2007 #17 Skrevet 22. juni 2007 Vi venter også gutt.... Jeg jobber i en klesbutikk på Stovner senteret. Du? Holdt på i hele går med å vaske klærne til gutten min, så nå er heldigvis det meste ferdig. Bare småprik som står igjen, og det er jeg glad for :-) Liker å ha ting ferdig i litt god tid....
AnnVero Skrevet 22. juni 2007 #18 Skrevet 22. juni 2007 Skal også føde på Ahus, Snurrebolla. Med samme fine termin =0)
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #19 Skrevet 22. juni 2007 Funnet navn..? Jeg jobber på Mills på Grünerløkka
AnnVero Skrevet 22. juni 2007 #20 Skrevet 22. juni 2007 Vi har ikke helt bestemt oss enda. syns det er utrolig vanskelig å finne et fint navn som vi begge liker og som også er litt internasjonalt. Burde hvertfall kunne uttales i utlandet. Kommer nok til å ha noen alternativer til fødselen. Er enklere å velge navn etter at man har sett småen. Er jo noen navn som ikke passer etter at man har sett babyen sin. Har dere funnet ut navn enda?
snurrebolla Skrevet 22. juni 2007 #21 Skrevet 22. juni 2007 Da satser vi å føde den 25te på Ahus. Ses der da )) Dette blir spennende gitt. Vi får også en gutt!
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #22 Skrevet 22. juni 2007 Hehe, skjønner! Jepp, vi har bestemt oss for Sander. Var noen navn som jeg likte da og som sambo selvfølgelig ikke likte Men så fant vi Sander og ble enige om det!
AnnVero Skrevet 22. juni 2007 #23 Skrevet 22. juni 2007 Fint navn da. Er ikke alltid enkelt å bli enige om et navn. Spesielt å finne et navn som begge syns er fint. Skal ikke være så greit..... Men vi finner vel ut av det til slutt, håper jeg da :-) Vært på noen bim treff?
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #24 Skrevet 23. juni 2007 Ja det kan være litt vanskelig, heldigvis gikk det greit å finne navn hos oss Nei, har ikke vært på noen treff, har du?
AnnVero Skrevet 23. juni 2007 #25 Skrevet 23. juni 2007 Var på et treff denne uka. Var unge og gravide som møttes. Var koselig det. Greit å møte andre som også er gravide. Kjenner ikke andre som venter barn eller som har barn, så det er greit å bli kjent med andre. Som man kan prate med om erfaringer, bekymringer osv. Og ta noen trilleturer sammen. Koselig å ha noen å gå turer med og møtes til lunsj av og til =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå