Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #26 Skrevet 23. juni 2007 Ja...... da gjentok du det jeg sa. Fint det:)
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #27 Skrevet 23. juni 2007 Jeg tipper at ikke føde før akkuratpåtermin-anonym ikke engang hører til i dette trimesteret. Virkelig dårlige argumenter hun kommer med.
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #28 Skrevet 23. juni 2007 Og så har hun misforstått kraftig det med bringebærkaplser, og virkningen de gir. Vet faktisk om folk som har tatt bringebærkapsler for å stoppe prematur fødsel (og gått til termin), nettopp fordi det skal virke styrkende på livmor.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 23. juni 2007 #29 Skrevet 23. juni 2007 Hva m å vise hvem du er anonym?? Istedet for å komme m kverulerende og forsurende kommentarer?? Termindato og d å føde til termin er begreper som blir brukt om en annen...Termindato er en fastsatt dato ja, men d å føde til termin kan være alt fra 37-42 uker, alt ettersom hvor langt akkurat ditt svangerskap er...og d kan ingen vite på forhånd!!! Barnet regnes som prematur dersom d er født før 37 fullgåtte uker eller er under en viss vekt... Og hvorfor kverulere på rettskriving?? Alle forstår vel hva Duracellgirl mener her?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #30 Skrevet 23. juni 2007 Har ikke kommentert bringebærkapsler eller rettskriving jeg, det var den hun andre anonyme som gjorde. Jeg stilte et spørsmål siden det tydeligvis var mange som ikke hadde noe kunnskap om dette tema og det ble dere sure for. Det må da være lov å stille spørsmål med noe man synes høres utklart ut. Nei jeg synes Duracellgirl var uklar og tydeligvis ikke hadde peilig på dette, men nå har jeg søkt meg fram til svaret selv. Det argumentet ditt om anonyme er oppbrukt, vi er alle anonyme her(med unntak av de som bretter ut hele livet sitt på profilene).
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 23. juni 2007 #31 Skrevet 23. juni 2007 Fant ikke noe uklart i hennes innlegg jeg da...hun skriver jo fordi hun er bekymret...hun har allerede vært på sykehus flere ganger bl.a. fordi hun lekker fostervann, og har fått beskjed om at hun muligens må regne m en for tidlig fødsel...hun har fått beskjed om å ikke reise bort noen steder, og å holde bag'en klar tilfelle noe setter i gang...Og hun skriver også at hun selv håper og tror at babyen kommer etter termin... Hva er uklart der, og hva tilsier at hun ønsker å føde før tiden? Er d neste innlegg du mente? D m to uker før og to uker etter? Så svarte jeg på d i mitt forrige innlegg...Er helt normalt at noen barn kommer i uke 37 og noen i uke 42...dette er noe man ikke kan vite på forhånd, derfor beregnes termindatoen utfra barnets størrelse på ordinær ul, sånn at jordmødre og leger har noe å jobbe utifra i forbindelse m enten prematurfødsel eller overtid... Helt greit å være anonym, men synes av og til enkelte anonyme svarer litt flåsete og frekt jeg da...(ikke nødvendigvis deg!!) Virker som om terskelen er litt lavere da man kan være anonym...
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #32 Skrevet 23. juni 2007 Har fått med meg det om fostervannslekasjen hennes. Ja jeg synes det neste innlegget var uklart men nå fant jeg altså svar på det selv.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #34 Skrevet 23. juni 2007 Hei, det er rettskrivingsanonym her igjen. Ser at mitt lille pirk vakte fornæremlse (ikk euventet) , men nå skal jeg benytte anledningen til å forklare noe når det gjelder språk: Maserier og masserier er ord med ulik betydning. Hvis man tror det heter masserier, forventer man gjerne en annen følelse/effekt - f.eks en masse rier tett på hverandre, e.l. Når man hører maserier forestiller man seg kanskje noe annet. Dette handler altså ikke om å være snerpete på rettskriving, men å distingvere et ord fra et annet, slik at selve betydningen - og dermed oppfattelsen av det - blir riktig. Resultatet av dette kan i beste fall være at man kjenner forskjell på maserier og andre rier.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #35 Skrevet 23. juni 2007 Huff jeg gir meg... nytter ikke dette her..uansett hva man skriver så blir det noe merkelig.. hehe. All ære til dere anonyme som gidder. Håper dere har noen prikkfrie svangerskap og aldri skriver dobel s der det skal være enkel s. (må bare få si at jeg tror ikke noen her inne tenker noe særlig over om det er dobbel eller enkel s.... og at det er to helt ulike ord.. men men... jo du gjør jo det) En ting til: det er ikke så lett å skille dere når det er flere som ikke viser nick, så det å reagere når folk henvender seg til noe en anonym skriver så kan du ikke komme her å si :det var ikke meg,det var den andre anonyme... vis nick så er det lettere å kommunisere.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #36 Skrevet 23. juni 2007 Skal vi ta dette på krangle? Må snart det, for du har tydeligvis ennå ikke forstått at innlegget mitt ikke var ment som en irettesettelse, men hjelp. Men du er for opptatt av åv å være fornærmet og oppgitt hver gang noen kommenterer at order skrevet feil. Her var det som sagt betydningen jeg ville fram til: Lettere å forstå hvordan maserier føles hvis man ikke forventer seg masserier. Og anonymdebatten - skal vi virkelig ta den hver eneste gang noen signerer med anonym? Det skjønner ikke jeg at DU gidder. Jeg signerer konsekvent med anonym i hvert eneste innlegg jeg skriver her på bim, hart gjort det fra starten og har mine egne grunner til det. Og de får du bare akseptere. Du har rett og slett ingenting med hva jeg signerer som. Dessuten har jeg ikke sagt "det var en annen anonym". Dette er mitt tredje innlegg på denne tråden, og såvidt jeg ser har jeg gjort det klart hvilken anonym jeg er. Men nå begynner du å irritere meg, så avslutter her.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #37 Skrevet 23. juni 2007 ha en fin kveld du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå