Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #26 Skrevet 22. juni 2007 I utgangspunktet var jo dette skrevet for å oppmuntre de slanke. De som startet hetsen var de fete som rakket ned på de slanke. Selv om du er slank og har det bra, så er det mange slanke som jevnlig får høre at de ser for tynn ut, ser syk ut osv. Da må det være lov å oppmuntre de å nevne fordelene det er ved å være nettopp slank uten at fete mennesker skal komme her å gjøre alt for at de ikke skal føle seg bedre. Det er faktisk de fete som har nedverdiget folk mest her, nettopp for at de skal føle seg bedre. Rart dette her, uansett hvordan man snur og veier på det, så er det de slanke som får svi mest. Akkurat som de fete er en egen vernet guppe. Hmmm......får en til å undres.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #27 Skrevet 22. juni 2007 Enig med HI!! De feite har rakket ned på tynne ALLTID ,jeg for min del er dritt lei....Det er bedre å være feit å trene jevnlig enn å være slank å aldri trene..hva faen? Alle med en hjerne skjønner vel det, at det sunneste er å være slank,trene jevnlig,spise sunt osv. Jeg har store deler av livet mitt vært for tynn, jeg har fått SÅ mange sårende komentarer, SPESIELT fra feite.Nå som jeg har fått barn, har jeg ikke hatt like mye problem med å få lagt på meg (kan du trygt si) jeg syntes deter deilig, jeg er fremdeles slank men med former,jeg ser sunn ut!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #28 Skrevet 22. juni 2007 "Likte faktisk dette innlegget:) Det er så greit å være positiv til dem som har for mye, men med én gang man sier noe bra om dem som er tynne, så får man slengt etter seg at man er overfladisk. Jeg er en XS, og stolt av det. På akkurat samme måte som en som er str L må få være stolt av det. Og hva folk syns er pent er ganske subjektivt." HELT enig med deg!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå