Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Vær stolt av kroppen deres. Slanke kropper er som regel veldig pene. Det syns ¨både hankjønn og hunkjønn. (men selvsagt er det mange jenter som må rakke ned på folk som er tynne, som regel er det dette feite misunnelige jenter). Sikkert kjedelig for dem siden slanke jenter får mer oppmerksomhet. ( dette kommer frem av en rekke undersøkelser både i amerika og europa. Dere som ikke klarer eller tørr helt å tro på dette, må bare sjekke det opp). Dessuten er det en rekke fordeler med å være slank. Får god plass i bil, buss og fly, lett å finne seg stilige, billige klær, lettere hverdag(slipper å drasse på unødvendig daukjøtt, det er sunt( da snakker jeg ikke om de som er sykelig tynn, det er forresten ikke så mange som er så tynnne at det er helseskadelig. Selv om mange feite trøster seg med dette: det er ikke sunt å være tynn! gumle gumle:) og masse andre fordeler. Kan ikke ramse opp alle her, blir ikke plass:) Ville med dette bare komme med en oppmuntring til alle slanke jenter. Ikke ta dere nær av alle slengbemerkningene fra alle de feite jentene. Mest trolig er de kjempemisunnelig:)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 hihihihihihi....... *Ler* Denne debatten vil ingen ende ta
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 HI. Gud hvor utrolig overfladisk og dum du er!!! Ler meg ihjel over hvor blåst det går an å bli! Hahaha Hilsen meg, en slank jente, som ikke er enig med deg.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 unnskyld, men hva er du ikke enig i? Tror kanskje du ikke leste overskriften:) Og hvordan kan du kalle meg både dum og overfladisk? Du har så absolutt ikke noe grunnlag for det. Alt jeg skrev stemmer.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Fordi du prater piss! Og innlegget ditt er i selv et jævla godt grunnlag for å kalle deg både dum og overfladisk. Det sier alt om dine holdninger til andre. Du er trangsynt, og innbiller deg at alle slanke folk, kvinner som menn mener det samme som deg. Det holder ikke å vise til undersøkelser fra her og der. Hvilke undersøkelser er det du prater om? Har sett plenty av undersøkelser som som beviser det motsatte. Gå hjem og skam deg. Og begynn å skaff deg litt vett.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Stakkars menneske. Den ble litt for tynn altså. Men innlegget var for å oppmuntre alle de slanke, det var ikke ment til deg.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Stakkars menneske selv! Innlegget ditt var ment for å fremheve deg selv som mere verdt og tiltrekkende fordi du angivelig slank. Det kan alle som har vett faktisk se. Innlegget ditt var jo ment for meg m.fl. Overskriften er jo til alle slanke. Jeg er slank. Og tar dette ikke som en oppmuntring. Men som et bevis på hvor bimbo noen faktisk kan være, lille venn. Det er tråden din som er tynn. Du prater om undersøkelser her og der som viser ditt og datt. Hvilke undersøkelser???? Det du sier er DIN påstand.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #10 Skrevet 21. juni 2007 Tror dette er den mest hjernedøde tråden vi har hatt på bim på lenge.
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #11 Skrevet 21. juni 2007 det er faktisk sunnere å være feit og trene jevnlig, enn å være slank og aldri trene. tynn betyr ikke nødvendigvis sunn.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #12 Skrevet 21. juni 2007 Heller utvendig feit enn innvendig feit. Det er de som er innvendig feite som dauer som fluer av infarkter og slag. Og de er tynne utvendig. Såg faktisk en undersøkelse her om dagen som viste at de fete var de som overlevde infarkt ol. De tynne daua! Er tynn sjøl, så nå skal jeg begynne å ete mer. Hehe
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #13 Skrevet 21. juni 2007 Du HI.... Hva gjør du den dagen du får barn, og det er "feit"? Eller hva gjør du den dagen du får barn og dine holdninger smitter over på barnet? Bare lurer
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #14 Skrevet 21. juni 2007 Innlegget var ment som en oppmuntrer til alle som er slanke og får svi for det!!! Noen som ikke har skjønt poenger her!! Det var ingen hets til feite. Hvis dere leser det så skjønner dere det( med mindre dere er helt blåst). Infarkt eller ikke, innlegget var som sagt ment som en oppmuntring og det trengs jo når man ser hvor mange det er som gjør en innsats her for å rakke ned på slanke nok en gang.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #15 Skrevet 21. juni 2007 Tror det er noen som har rotet seg inn på feil innlegg her. Noen som høres misunnelig ut på tynne:)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #16 Skrevet 21. juni 2007 Oppmuntrer barnet selvsagt. Akkurat som jeg har gjort til de slanke her inne. Har forøvrig fødd fire barn.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #17 Skrevet 21. juni 2007 HERREGUD, HER ER DET ENDELIG EN SOM KOMMER MED EN OPPMUNTRING TIL SLANKE SOM SLITER!! OG HVA SKJER, JO DET KOMMER NOEN INN PÅ SIDEN Å GJØR ALT FOR Å SJIKANERE DE TYNNE!!! MOTBYDELIG SPØR DU MEG!!!!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #18 Skrevet 21. juni 2007 Hi er det mulig og være så trangsynt???????????????????????????????? Er det mulig og bli teitere?????????????? NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #19 Skrevet 21. juni 2007 Synd for deg at du ikke har hjerne til å skjønne dette. Det er ikke bare de slanke som trenger oppmuntring ser jeg. Du har kunne trengt det du også Men jeg er helt sikker på at du har noe positivt ved deg også. Bare at man må lete litt lenger enn hos andre folk. Men stå på jente, du er verd noe du også!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #20 Skrevet 21. juni 2007 Til HI Fint noen tørr å stille opp for oss slanke , men synd du skal få så mye hets for det. De siste dagene her inne har vi helt klart sett hvem som er de mest fordomsfulle, og det er IKKE de slanke.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #21 Skrevet 21. juni 2007 får inntrykk av at det er blitt en "kamp" her inne mellom tykke og tynne.. Greit nok at dette er en krangleside, men å diskutere dette temaet i tillegg til måten mange legger fram sine synspunkter på er nesten litt trist å se..
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #22 Skrevet 21. juni 2007 jeg er hverken tynn eller feit, er bare helt ok... er det kanskje like greit det ser jeg:P
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #23 Skrevet 21. juni 2007 Likte faktisk dette innlegget:) Det er så greit å være positiv til dem som har for mye, men med én gang man sier noe bra om dem som er tynne, så får man slengt etter seg at man er overfladisk. Jeg er en XS, og stolt av det. På akkurat samme måte som en som er str L må få være stolt av det. Og hva folk syns er pent er ganske subjektivt.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #24 Skrevet 22. juni 2007 ENIG MED HI!! Dette er jo ting vi har visst i mange år!! Har ingenting imot overvektige, men det HI skriver er jo bare fakta...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #25 Skrevet 22. juni 2007 Greit at noen vil skrive en oppmuntring til oss slanke. MEN man trenger ikke rakke ned på de tykke jentene fordet! Det ødelegger mer enn det gavner. Tror alikevel at det er de overvektige som blir mest mobba og hetsa, bare se på Barne-tv og annet media. Der henges tykke ut i langt større grad enn tynne. Det er tross alt mye enklere å være tynn. Du finner bla. lekre klær. Det er tynne damer som er forbildene i motebladene, og som er idealet. Så vi slanke bør egentlig være mer forsiktige å klage. Vi har det bra. Tror de tykke har det verre enn oss. Og jeg tror ikke at denne tråden akkurat bidrar til at de fløer seg bedre. Hvorfor nedverdige andre for at man selv skal føle seg bedre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå