Gå til innhold

Hvem liker vi best her inne? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm.............................sjokoladesaus, maiskolber og elveblest...................nå snakker vi kinky!!!! Yeah!

Du kan få være med du også Cat..................he he.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Va det såååå opplagt?

Skrevet

hehe jeg liker cat også da, og særlig når hun smyger seg inn i the evilcatsuit - husker i farten ikke hva "frekkenicket" hennes var.

Så yppert sleiker på sardinen, interessant, men bortkastet. Jeg er sikker på at sardinen for lengst har gjennomskuet din tragiske trang til å opptre som mann på dib.

Og den desidert største møkkakjerringa på dib, det er nok deg det, yppert :-) Jeg gidder ikke engang å ta opp kampen om den pokalen.

Skrevet

Jasså:-) om du har tatt deg et lynkurs i rompevask og rengjøring av ganger og korridorer på sykehuset, så betyr ikke det at du betraktes som noe høytstående her inne:-) Kun mammadalter og late Ottarsympatisører som tror at jeg er en dame:-)

Skrevet

huff nå fikk jeg et syn... Han derre fyren i nattsvermeren som står og danser med kuken mellom/bak beina... *usj*

Skrevet

hehe så du har opprettet en fil på meg? Det var ikke verst. Jeg foreslår at du kjøper en større bh så du får plass til hengebrystene dine.....Det forklarer humøret ditt. Og takk for at du har høytstået meg, det varmer :)

Skrevet

Hør her din navleloplukkende møkkakjærring:-) For det første så er meningene dine bare helt forvridd fra virkeligheten og for det andre så kompenserer du lavtlønnyrket ditt med å hakke løs på oss andre uskyldige og snille mennesker her inne:-)

Skrevet

Er du heldig så finner vi opp en vaksine med xtra hjerneceller for spesielt trengende...(er vel unødvendig å si at du ikke havner i kø'en, men sklir rett forbi)

Kjøp en bh som passer, voks de hårete leggene dine og prøv å gå med høyhælte sko. Du har lekt mann så lenge på internett at jeg formelig kan høre bartehårene dine gro...

Og jeg skjønner jo at du har blitt skremt av min medisinske kompetanse, men slapp av. Det er ingen som kommer og henter deg:-)

Skrevet

hehe.. hvis du er så stokk dum at du tror at man kan finne opp en vaksine for slikt så forteller det jo hvor i langt du har kommet i utviklingen av hjernekapasitet vennen:-)

Hold deg heller til grønnsåpevann og rompesprit du:-)

Skrevet

.........faktisk er det en analvaksine hva angår rævslikking.....den er basert på noen helt spesielle l-carnitin bæreproteiner som bygger ekstra muskelmasse....

Skrevet

ps....mener den kan røykes i enkelte spesielle tilfeller.....da med en lett sløvende grense-toksisk effekt......nesten litt som aske-pått....

Skrevet

Må bli Loiz det vel, solstråla :-)

Skrevet

I dag er jeg så billig at jeg liker de som liker meg.

Skrevet

He he he...Pussig, jeg tenkte på deg med en gang, jeg også, Innmari, det er godjenta si som ikke gir seg på tørre møkka.

Skrevet

hehehe jeg må jo bare si ditto, Loiz. Og hva er det rama73? Får du sure oppstøt fordi ingen har deg på favorittlista si?

Skrevet

...nei jeg er immun mot "hestejente"-moral....så jeg slipper å harke opp hårballer....

Skrevet

Jeg liker meg selv så klart! Og ellers er vel ingen av dere mine venner;-) hehe...neida, mange koselige jenter her også liker jeg ekstra de jeg har på facebook for de vet jeg jo hvordan ser ut istedet for bare et nick her inne. Også er det mange her som ikke er koselige i det hele tatt og det liker jeg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...