Gå til innhold

Hvem liker vi best her inne? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min soleklare favoritt er eat sardines. Hun er ikke redd for å si hva hun mener (jeg er stort sett alltid enig med synspunktene hennes), og hun smisker ikke i utrengsmål sånn som enkelte andre her inne. Sug lut og kama er også smarte og oppegående damer jeg har sansen for. Jeg liker en litt sarkastisk og ironisk tone når det er påkrevet :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jasså så sardinen er ute å skriver anonyme innlegg igjen:-)

Skrevet

Hovedinnlegget er mitt! Aner ikke hvorfor det ble anonymt, jeg må ha blingset når jeg skulle trykke på lagreknappen!

Skrevet

Min soleklare favoritt er eat sardines. Hun er ikke redd for å si hva hun mener (jeg er stort sett alltid enig med synspunktene hennes), og hun smisker ikke i utrengsmål sånn som enkelte andre her inne. Sug lut og kama er også smarte og oppegående damer jeg har sansen for. Jeg liker en litt sarkastisk og ironisk tone når det er påkrevet :-)

Sånn skal det være!

Skrevet

Jeg har mange favoritter her inne jeg, men hver gang jeg prøver meg på en liste med dem så glemmer jeg noen. så jeg har sluttet med det. De jeg liker vet det sikkert selv.

Skrevet

haha.. Askepott din hersen "sleiker"..... jeg og Sardinen er samme person:-.)

Skrevet

He he alle har vel sine flotte egenskaper her inne, det er vel det som gjør kranglesiden komplett

Skrevet

jeg liker bare meg selv jeg. dere andre er bare noen dumme rumpeslikkere.

Skrevet

Gjett hvem sin plussliste du havnet på i dag?

Som regel blir jeg bare glemt på slike lister og du har laget en bare for meg( nesten)............................eeeeeeh.......................her er det noe feil! Skylder jeg deg penger kanskje? He he .............blir litt skeptisk.

Men jeg lurer litt. Kan man smiske i utrengsmål? Smisker man ikke bare når man vil oppnå noe? Og.........................indikerer du at jeg smisker ved behov ? Hæ....................for en frekkhet!

Og Yppert: du kan ta den misunnelige lille/store trønderske stumpen din og hute deg ut av denne linken.

Skrevet

Og her må det dytting til skjønner jeg. Dette må få lov til å ligge øverst om så bare for en stakket stund.

Om jeg degger for meg selv..........................litt kanskje..bare i dag?

Skrevet

Altså dum er jeg kanskje, men jeg slikker faen ikke noen rumper ;o(

Skrevet

Med jordbær eller sjokoladesaus da? Jeg kan gi mannen din noen hint jeg...............hehe

Skrevet

Det må vel være "klanen"...jeg lar det være opp til hver enkelt å bedømme hvem det er.

Skrevet

Samme faen om du putter all lekkerheter oppi rumpa hans kommer jeg ikke å sleike, det er bra sikkert.

Skrevet

Cat.68

Jeg er ikke alltid enig med henne. Men hun er snill og behandler folk med respekt.

Skrevet

Åhh så hyggelig ;o))

Skrevet

Jasså Sardinene:-) så du ber meg om å dra meg ut av din sleiketråd..hehe.. ALDRI:-) Dessuten så er det jo kranglesidens desidert største møkkakjærring som føler en kronisk rtrang til å sleike deg i rævva:-)

Ellers så synes jeg du er søt og snill da:-)

Skrevet

Ella 82 eller var det 81?

Husker ikke helt, stund siden hun har vært her nå.

Likte henne veldig godt, både her og inne på de andre forumene.

En annen

Skrevet

Jeg lar meg villig sleike jeg.....................har kjøpt sjokoladesaus for anledningen......hehe.

Du og den trønderske stumpen er velkommen til sleiking når som helst vettu. Ta med en maiskolbe så skal vi ha fest tenker jeg.

Skrevet

jasså??? Nå har det seg slik at jeg ble allergisk mot maiskolber for ett par uker siden, så vi må nok bruke noe mer syntetisk vennen:-) Bare si i fra så kommer jeg på festen jeg vet du... ps..Maiskolbene kan vi sikkert gi til Askepått:-)

Skrevet

Sjokolade og mais?????

En spennede kombinasjon vil jeg si!!!!

Skrevet

Liker vel helst den syntetiske lille blå du tenker jeg yppert ;o))

Skrevet

Urggghhhh... bare ikke blå:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...