Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Min soleklare favoritt er eat sardines. Hun er ikke redd for å si hva hun mener (jeg er stort sett alltid enig med synspunktene hennes), og hun smisker ikke i utrengsmål sånn som enkelte andre her inne. Sug lut og kama er også smarte og oppegående damer jeg har sansen for. Jeg liker en litt sarkastisk og ironisk tone når det er påkrevet :-)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Jasså så sardinen er ute å skriver anonyme innlegg igjen:-)
Askepått Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Hovedinnlegget er mitt! Aner ikke hvorfor det ble anonymt, jeg må ha blingset når jeg skulle trykke på lagreknappen!
Askepått Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Min soleklare favoritt er eat sardines. Hun er ikke redd for å si hva hun mener (jeg er stort sett alltid enig med synspunktene hennes), og hun smisker ikke i utrengsmål sånn som enkelte andre her inne. Sug lut og kama er også smarte og oppegående damer jeg har sansen for. Jeg liker en litt sarkastisk og ironisk tone når det er påkrevet :-) Sånn skal det være!
Cat.68 Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har mange favoritter her inne jeg, men hver gang jeg prøver meg på en liste med dem så glemmer jeg noen. så jeg har sluttet med det. De jeg liker vet det sikkert selv.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 haha.. Askepott din hersen "sleiker"..... jeg og Sardinen er samme person:-.)
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 He he alle har vel sine flotte egenskaper her inne, det er vel det som gjør kranglesiden komplett
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 jeg liker bare meg selv jeg. dere andre er bare noen dumme rumpeslikkere.
Eat sardines and die Skrevet 20. juni 2007 #11 Skrevet 20. juni 2007 Gjett hvem sin plussliste du havnet på i dag? Som regel blir jeg bare glemt på slike lister og du har laget en bare for meg( nesten)............................eeeeeeh.......................her er det noe feil! Skylder jeg deg penger kanskje? He he .............blir litt skeptisk. Men jeg lurer litt. Kan man smiske i utrengsmål? Smisker man ikke bare når man vil oppnå noe? Og.........................indikerer du at jeg smisker ved behov ? Hæ....................for en frekkhet! Og Yppert: du kan ta den misunnelige lille/store trønderske stumpen din og hute deg ut av denne linken.
Eat sardines and die Skrevet 20. juni 2007 #12 Skrevet 20. juni 2007 Og her må det dytting til skjønner jeg. Dette må få lov til å ligge øverst om så bare for en stakket stund. Om jeg degger for meg selv..........................litt kanskje..bare i dag?
Cat.68 Skrevet 20. juni 2007 #13 Skrevet 20. juni 2007 Altså dum er jeg kanskje, men jeg slikker faen ikke noen rumper ;o(
Eat sardines and die Skrevet 20. juni 2007 #14 Skrevet 20. juni 2007 Med jordbær eller sjokoladesaus da? Jeg kan gi mannen din noen hint jeg...............hehe
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 20. juni 2007 #15 Skrevet 20. juni 2007 Det må vel være "klanen"...jeg lar det være opp til hver enkelt å bedømme hvem det er.
Cat.68 Skrevet 20. juni 2007 #16 Skrevet 20. juni 2007 Samme faen om du putter all lekkerheter oppi rumpa hans kommer jeg ikke å sleike, det er bra sikkert.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #17 Skrevet 20. juni 2007 Cat.68 Jeg er ikke alltid enig med henne. Men hun er snill og behandler folk med respekt.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #19 Skrevet 20. juni 2007 Jasså Sardinene:-) så du ber meg om å dra meg ut av din sleiketråd..hehe.. ALDRI:-) Dessuten så er det jo kranglesidens desidert største møkkakjærring som føler en kronisk rtrang til å sleike deg i rævva:-) Ellers så synes jeg du er søt og snill da:-)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #20 Skrevet 20. juni 2007 Ella 82 eller var det 81? Husker ikke helt, stund siden hun har vært her nå. Likte henne veldig godt, både her og inne på de andre forumene. En annen
Eat sardines and die Skrevet 20. juni 2007 #21 Skrevet 20. juni 2007 Jeg lar meg villig sleike jeg.....................har kjøpt sjokoladesaus for anledningen......hehe. Du og den trønderske stumpen er velkommen til sleiking når som helst vettu. Ta med en maiskolbe så skal vi ha fest tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #22 Skrevet 20. juni 2007 jasså??? Nå har det seg slik at jeg ble allergisk mot maiskolber for ett par uker siden, så vi må nok bruke noe mer syntetisk vennen:-) Bare si i fra så kommer jeg på festen jeg vet du... ps..Maiskolbene kan vi sikkert gi til Askepått:-)
Cat.68 Skrevet 20. juni 2007 #23 Skrevet 20. juni 2007 Sjokolade og mais????? En spennede kombinasjon vil jeg si!!!!
Cat.68 Skrevet 20. juni 2007 #24 Skrevet 20. juni 2007 Liker vel helst den syntetiske lille blå du tenker jeg yppert ;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå