fleXibel Skrevet 20. juni 2007 #26 Skrevet 20. juni 2007 Er godt Men er også glad i farris..bonaqua...
Silja FullFres McQueen Skrevet 20. juni 2007 #27 Skrevet 20. juni 2007 Jeg drikker det fordi det er den beste brusen som er. Drikker ikke annen brus, synes ikke de er gode lengre... =/
*Kleopatra Skrevet 20. juni 2007 #28 Skrevet 20. juni 2007 Jeg synes det er kjempegodt! Liker ikke Coca Cola... Men er heldigvis ikke avhengig da:)
Meg og bøllegutta!! Skrevet 20. juni 2007 #29 Skrevet 20. juni 2007 Jeg drikker pepsi max fordi det er utrolig godt : ) Jeg må egentlig bare le når noen her inne sier det er "harry" å drikke bruks og at det vitner om dårlig kosthold............ Jeg drikker Pepsi Max hver dag, men jeg tror du skal lete lenge etter bedre kosthold enn det vi har............ Her går det i speltbrød,havregrøt, egg, tunfisk, fisk, kylling, karbonadedeig, biff, naturris,fullkornspasta, masse frukt og grønnsaker, cottage chesse o.l......... Vi trener 5 dager i uken og mannen min konkurerer i kroppsbygging så jeg føler ikke at vi er en familie som ikke prioriterer godt kosthold.. Blant våre treningsvenner er det utrolig mange som drikker Pepsi max og har dette som sin "kose mat"..............Har inntrykk av at mange mennesker som er opptatt av riktig kost drikker lettbrus og ikke at det er de med dårlig kosthold som drikker det...........
2jenterog1guttmennåerdslutt Skrevet 20. juni 2007 #30 Skrevet 20. juni 2007 Pepsi max er kjempegodt! Dagen er ikke den samme uten. Drikker vann på jobb (har vendtmeg av å drikke max på jobb slik jeg gjorde tidligere) og til måltider, men på kveldene og i helgene går det mye i p.max. Lar sjelden eller aldri barna få pm, så prøver å holde "drikkinga" i de skjulte ; ) Men jeg skjønner hva du mener HI for jeg kutter alltid ut maxen når jeg går gravid da jeg er litt usikker på innholdet, og da jeg startet på igjen syns jeg den smakte syntetisk og helt forferdelig. Men det varte ikke lenge.. Nå er jeg atter avhengig, og gruer meg til å måtte slutte igjen (prøver å bli gravid). Til hun som mente det var harry, du er utrolig harry som syns det er harry! Dah, som regel veldig usikre mennesker som går rundt og er redd for at de skal gjøre noe som er harry. Get a life!! For et trist liv du må ha hvis du er redd hva folk skal tenke om deg ettersom hvilke varer du putter i handlekurven. Loosen up jente og ikke ta livet så alvorlig!
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #31 Skrevet 20. juni 2007 Er ikke glad i brus jeg da,så blir et glass i ny og ne om jeg skal kjøre bil,og ikke har vin til maten.. vin er vel like ille det,menmen.. men jeg må si meg enig i at når jeg ser folk fylle handlekurva med kun brus,så blir jeg litt sjokkert ja. kanskje det er bare fordi jeg ikke klarer sette meg inn i "gevinsten" av brus på tilbud..
Meg og bøllegutta!! Skrevet 20. juni 2007 #32 Skrevet 20. juni 2007 Hehe............Jeg drikker også Pepsi Max i det skjulte ; )) Prøver å begrense meg til etter ungene har lagt seg, men blir suget for stort så hjemmer jeg meg bak kjøleskapsdøra og tar en deilig slurk iskald Pepsi Max hehe : )) ÅÅÅÅÅ nå fikk jeg lyst på det da !!!!!
SnupsaTupsa Skrevet 20. juni 2007 #33 Skrevet 20. juni 2007 Synes det er veldig godt! ) Drikker også en del vann i løpet av dagen, og prøver å holde det skjult for de små når jeg drikker max'en min. Hun har bare drukket det når hun et par ganger har klart å stjele bittelitt. Jeg har i perioder klart å kutte ut, og føler meg da langt mer opplagt. Men det pleier ikke ta lang tid før jeg bare må ha et glass igjen... er visst ikke så flink til å bare drikke litt... he,he Sukkerbrus har jeg ikke rørt på 10 år! Men er av de som raser opp i vekt av å tenke på en kalori... Og hvordan det er dårlig økonomisk sans å handle på tilbud vet ikke jeg... Er ikke sånn at vi drikker mer, men da sparer vi noen kroner siden det vil bli kjøpt inn uansett. Og harry??? Herremin... ALT er jo harry for enkelte!
Carnivale Skrevet 20. juni 2007 #34 Skrevet 20. juni 2007 ...det er dårlig økonomisk sans å drikke litervis med brus, samme hvor mye tilbud det er på den, istedenfor å drikke vann.
selfangerkjerringa Skrevet 20. juni 2007 #35 Skrevet 20. juni 2007 Jeg drakk en del cola for noen år tilbake. Etter et Grete Roede-kurs vente jeg meg til å drikke cola light istedet. Jeg kosta på meg brus (cola light altså) istedet for godteri, dermed ble godtesuget litt mindre. Så endra smaken seg litt og nå syns jeg pepsi max er bedre enn cola light. Hvis jeg er borte og blir servert brus og de bare har cola, takker jeg nei. Syns ikke det er særlig godt rett og slett. Blir for klissent.
Harehopp Skrevet 20. juni 2007 #36 Skrevet 20. juni 2007 Jeg elsker pepsi max... Liker ikke vanlig pepsi eller cola... Cola light er ikke så god den heller,, men pepsi max.. mmmmmmmmm... Liker ikke kaffe heller, så da tar jeg et glass pepsi max i stedet... Drikker mye farris lime å da,, den er god..
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 20. juni 2007 #37 Skrevet 20. juni 2007 Jeg er coca-coliker.. hehe.. men liker pepsi max også da,..men om den er "fersk" synes jeg det blir for mye kullsyre, så liker den igrunn best når den har stått "åpen" i kjøleskapet ett par dager.. Hater farris og slike ting (andre typer vann med kullsyre opplegg) også.. vann skal man da pokker kunne drikke uten kullsyre *ler* Men aller beste tørstedrikken er og blir vann
Tibra Skrevet 20. juni 2007 #38 Skrevet 20. juni 2007 Hmmm, synes det er så rart det der - mange som sier at cola er klissete iforhold til pepsi max. Personlig synes jeg at pepsi max smaker noe helt vanvittig kunstig og er ALT for søt...Noe jeg synes er tilfelle med all light brus (med unntak av mozell light..), virker som de skal kompensere for at det ikke er sukker oppi med å pøse på med kunstige søtningsstoffer helt til du får en utrolig kunstig søtsmak...isj
Kakeåndsen Skrevet 20. juni 2007 #39 Skrevet 20. juni 2007 Jeg synes ikke pepsi Max er noe godt, alt for søt. Men har i perioder drukket mengder med cola light. Fikk helt avsmak for light brus under siste svangerskap. Men ble hekta på solo.... Nå har jeg ikke drukket noe med kullsyre på flere uker siden lille har en mage som ikke er helt god. Drikker forresten 2-3 liter vann daglig.
2 søte småpiker Skrevet 20. juni 2007 #40 Skrevet 20. juni 2007 Jeg synes generelt at light variantene smaker mye bedre enn de med sukker. Har drukket myyye pepsi max, men nå er jeg gravid og har kuttet det ut, og drikker stort sett bare vann. Har gått over til å ta et glass solo lett i ny og ne når jeg får lyst på noe godt. Men selv om jeg drakk mye pepsi max før jeg ble gravid, så har jeg ikke merket noe til abstinenser. Heldigvis.
SnupsaTupsa Skrevet 20. juni 2007 #41 Skrevet 20. juni 2007 ja, men er jo ikke sikkert at man "drikker litervis" heller da! og mange kjøper da ikke goderi, kaffe osv. Kommer rimeligere ut her i huset likevel tror jeg Så får du bare synes jeg er harry! Det mest harry av alt er vel å gå rundt og blande seg opp i hva alle andre gjør og synes at alt er så harry! Prøver heller å forstå at folk er forskjellige enn å se ned på folk jeg da.
Joggejenny Skrevet 20. juni 2007 #42 Skrevet 20. juni 2007 De fleste har vel sine laster... Jeg drikker verken kaffe eller te, drikker Pepsi Max istedet. Drikker den fordi jeg syntes den er best, ikke fordi den er uten sukker. Første gang jeg har hørt at det er harry å drikke brus, hehe. Har ellers et sundt og godt kosthold og grei økonomi. Ikke at det spiller noen rolle!
Twig Skrevet 20. juni 2007 #43 Skrevet 20. juni 2007 Jeg drikker den fordi den er god først og fremst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå